Keko Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Punten - Kroatie Beste mensen, excuses voor de verstreken tijd en het ontbreken van een uitgebreide nummerbeschrijving. Ik merk dat mijn werk wat veel tijd opslok en dat ik in de vrije uurtjes andere dingen opzoek dan MU (hence my lack of posts). Ik maak deze ronde nog even af, maar daarna zet ik het spelletje even op halt en zou ik het erg leuk vinden als iemand het wilt overnemen. Ik leg je dan wel even uit hoe het programmaatje en de puntentelling werkt, dat komt helemaal goed. Vandaag de punten van Kroatië. Daarvan weet ik enkel nog dat het nummer gaat over een vrouw die haar eigen kind vermoordt. Het vorige nummer van dit land ging over een vrouw die haar kind in een afvalverwerker had gegooid... Mijn vraag aan @hjs: gaat het wel goed met je? Punten: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/457907/12/12/zjytblm2zm @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ik kan nog 2e worden, maar ook 11e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Mijn vraag aan hjs: gaat het wel goed met je hilarisch!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Geen puntjes verwacht, dus ook niet teleurgesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Antwoord @Keko jawel het gaat goed met mij. Met mijn scores in muziekwedstrijden hier minder :( 24 augustus 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ty voor de 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Paar puntjes gesprokkeld maar veel zal het niet meer uitmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Thnx voor twee punten hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 (bewerkt) Om op bovenstaand nog terug te komen; Mij gaat het helaas niet lukken om dit over te nemen. Start volgende week woensdag met een nieuwe job, daar gaat mijn tijd en energie naar toe.. hopelijk lukt dit iemand, vind het een leuk concept! 25 augustus 2021 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Hoeveel rondes zijn er nu nog @Keko? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Sorry @Keko ik luister ziek veel muziek maar ik heb ballen verstand van muziek. Als niet iedereen gepost had overal, had ik niet geweten dat die overleden man van The Stones was . Maar begrijpelijk dat je er mee stopt voor nu . Bedankt voor 3 geweldige ronde's <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Op 26-8-2021 om 13:29 zei Bolderbast: Hoeveel rondes zijn er nu nog @Keko? Nog 2 of 3 uit m'n hoofd. Zal binnenkort even alles er doorheen gooien, afgelopen dagen niet aan toe gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Punten - Filipijnen En we gaan vandaag door met de punten van chrisje1992. Chris zelf heeft voor Michael Jackson gekozen met Earth Song en ik kan niet anders zeggen dat ze tot nu toe een beetje tegenvallen. Strategisch stemmen zit er niet meer in, laten we kijken waar de punten naartoe gaan. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/457907/13/13/azngixngjk @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Ty voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Geen punten en flink gedaald op ranglijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Had geen punten verwacht van de Michael Jackson inzending! En ook niet gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 10 punten! Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Nog eens een degelijke score,bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Zeven puntjes, niks mis mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Op 27-8-2021 om 22:09 zei Keko: Nog 2 of 3 uit m'n hoofd. Zal binnenkort even alles er doorheen gooien, afgelopen dagen niet aan toe gekomen Ah oké, ik had uit je bericht begrepen dat je deze rondes (van deze editie) al door iemand wou laten overnemen. Ik heb de komende drie weken geen tijd, maar wellicht dat ik daarna het kan oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Punten - Indonesië En de op een na laatste ronde wordt gepresenteerd door Indonesië, die ditmaal voor 'Relight my Fire' heeft gekozen van Dan Hartman. Wordt Bolderbast nu al tot winnaar gekroond, of wordt er strategisch gestemd? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/457907/14/14/y4ntzlzdix @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Alles van tweede tot vijfde is nog mogelijk. Hopelijk wordt het dat eerste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Gekkenhuis in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten