Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

GViPEhc.jpg

Punten - Kroatie

Beste mensen, excuses voor de verstreken tijd en het ontbreken van een uitgebreide nummerbeschrijving. Ik merk dat mijn werk wat veel tijd opslok en dat ik in de vrije uurtjes andere dingen opzoek dan MU (hence my lack of posts). Ik maak deze ronde nog even af, maar daarna zet ik het spelletje even op halt en zou ik het erg leuk vinden als iemand het wilt overnemen. Ik leg je dan wel even uit hoe het programmaatje en de puntentelling werkt, dat komt helemaal goed.

Vandaag de punten van Kroatië. Daarvan weet ik enkel nog dat het nummer gaat over een vrouw die haar eigen kind vermoordt. Het vorige nummer van dit land ging over een vrouw die haar kind in een afvalverwerker had gegooid... Mijn vraag aan @hjs: gaat het wel goed met je?

Punten: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/457907/12/12/zjytblm2zm

@Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om op bovenstaand nog terug te komen;

Mij gaat het helaas niet lukken om dit over te nemen. Start volgende week woensdag met een nieuwe job, daar gaat mijn tijd en energie naar toe.. hopelijk lukt dit iemand, vind het een leuk concept!

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GViPEhc.jpg

Punten - Filipijnen

En we gaan vandaag door met de punten van chrisje1992. Chris zelf heeft voor Michael Jackson gekozen met Earth Song en ik kan niet anders zeggen dat ze tot nu toe een beetje tegenvallen. Strategisch stemmen zit er niet meer in, laten we kijken waar de punten naartoe gaan.

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/457907/13/13/azngixngjk

@Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-8-2021 om 22:09 zei Keko:

Nog 2 of 3 uit m'n hoofd. Zal binnenkort even alles er doorheen gooien, afgelopen dagen niet aan toe gekomen

Ah oké, ik had uit je bericht begrepen dat je deze rondes (van deze editie) al door iemand wou laten overnemen. Ik heb de komende drie weken geen tijd, maar wellicht dat ik daarna het kan oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GViPEhc.jpg

Punten - Indonesië

En de op een na laatste ronde wordt gepresenteerd door Indonesië, die ditmaal voor 'Relight my Fire' heeft gekozen van Dan Hartman. Wordt Bolderbast nu al tot winnaar gekroond, of wordt er strategisch gestemd?

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/457907/14/14/y4ntzlzdix

Link naar opmerking
Deel via andere websites