Kowet Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Een mooie tweede plek en een eerste plek in het totale klassement! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Behoorlijk goede start maar laatste tijd ging heeeeeeel snel bergafwaarts. Ieder zijn eigen ding/muziek smaak maar toch behoorlijk teleurgesteld in aantal leden maar hoort erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Eerste keer dat ik een poging heb gewaagd. Vond het in elk geval tof, ook al heb ik uiteindelijk weinig punten. Count me in voor de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Wie had dat gedacht dat ik eens een muziekronde op dit forum zou winnen. Heb het meteen op mijn cv gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Proficiat Komodo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) Toch nog onder de mensen geëindigd dankzij @Titan Leuke ronde,had er wel iets meer van verwacht maar het is wat het is. Gefeliciteerd @komodo25 en heel leuk dat @Keko deze voortzet. En wie voor de volgende ronde Tom Waits - Martha inzend mag van mij naar een andere zonnestelsel verhuizen. 31 mei 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) Mochten jullie inspiratie hebben voor thema's, schroom je niet om suggesties te doen via PM 31 mei 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 1 uur geleden zei hjs: Toch nog onder de mensen geëindigd dankzij @Titan Rage against Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Heerlijk om nog even met 12 punten af te sluiten. En ook lekker dat alleen de winnaar (@komodo25 gefeliciteerd!) en ik drie keer de hoogste score kregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Dank voor de punten Galapagos en Rusland. Het heeft me niet van de laatste plaats kunnen weghouden maar ik kreeg meer dan ik verwachtte. Gefeliciteerd @komodo25 Voor de volgende ronde eventjes goed nadenken, één keer laatste moet 's kunnen maar et moet ook weer geen gewoonte worden! Bedankt @Keko voor het organiseren, ik blijf dit plezant vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2021 Super mooi om te zien dat @Keko hiermee doorgaat!!! Zelf eens even goed zoeken naar een mooi nummer voor de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Ben nieuwe al direct ingestuurd. 1e ingeving zonder na te denken... laatste plaats incoming Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Verwacht nu wel niet veel van volgende ronde maar hoop toch op enige appreciatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) Ik wil er gewoon 4 insturen, ook allemaal een totaal ander genre En niemand die één van deze 4 naar mij toe heeft gestuurd... Inmiddels overigens minimaal 12 deelnemers, dus punten zijn wederom niet gegarandeerd! 1 juni 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Keuze is ook vrij groot hé. Ben wel benieuwd naar de inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 23 uur geleden zei hjs: Keuze is ook vrij groot hé. Ben wel benieuwd naar de inzendingen. Ik verwacht sowieso Jeremy van Pearl Jam, en dat deze dan heel goed gaat scoren ook want hitjes doen het hier steeds erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Ja ik twijfel nu ook tussen eentje die goed scoort, of eentje die ik zelf leuker vind om in te sturen Ik ga denk voor het laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 14 minuten geleden zei Keko: Ja ik twijfel nu ook tussen eentje die goed scoort, of eentje die ik zelf leuker vind om in te sturen Ik ga denk voor het laatste Ik ga altijd voor dat laatste. Waar ik eindig kan me niet zo veel schelen. En als je dan eens goed scoort met een nummer dat je zelf erg leuk vindt is de voldoening nog zoveel groter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 35 minuten geleden zei ivago: Ik verwacht sowieso Jeremy van Pearl Jam, en dat deze dan heel goed gaat scoren ook want hitjes doen het hier steeds erg goed. Had er zelfs niet aan gedacht Nu ja,klassiekers staan blijkbaar garant voor hoge noteringen. Ik heb persoonlijk ook moeite om die te negeren als het me aanstaat hoor. Verwacht sowieso al geen punten vanwege u voor mijn inzending Dacht ff dat ik tijd nodig ging hebben om inzending te doen,maar plots kwam er een in mij op en heb voor deze gekozen,achteraf dacht ik aan andere en waarschijnlijk populairdere opties. Sisters Of Mercy had ik al eens ingezonden dus die heb ik nu eens links laten liggen. Kan zijn dat iemand anders die oppikt. Enfin denk dat deze wel moeilijk gaat zijn om te raten voor mij persoonlijk dan. Zal als deadline voorbij is en Keko de voting start, de songs waaraan ik dacht bekend maken. Het kan zijn dat die door andere deelnemer(s) wel geselecteerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik heb echt een afschuwelijk cliché nummer ingeleverd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2021 Vond het erg moeilijk om hier tot een keuze te komen. Dit omdat ik totaal geen een nummer vond die mezelf kon bekoren. Uiteindelijk eentje ingestuurd waar ik zelf redelijk tevreden mee ben (bij gebrek aan beter wat ik kon vinden). Het nummer waar ik meteen aandacht daar werd helaas de "naam" niet van goed gekeurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik wou eigenlijk Daft Punk is Playing at my House insturen, maar er heet helemaal niemand Daft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) @Fabian. @Chiemel @ElPrincipito @MetalMichael De deadline nadert: Zondag 18:00. Mijn wederhelft vind dit overigens een leuk spel en wilt ook meedoen (en dat mag want @chrisje1993zijn vriendin doet ook mee ), ik beloof plechtig dat ik mij niet laat leiden door belangenverstrengelingen. 4 juni 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Op 3-6-2021 om 18:28 zei Satyr: Ik heb echt een afschuwelijk cliché nummer ingeleverd Als het een goede is heb ik er geen probleem mee Hoeveel inzendingen heb je al ontvangen @Keko ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 5 minuten geleden zei hjs: Als het een goede is heb ik er geen probleem mee Hoeveel inzendingen heb je al ontvangen @Keko ? In totaal zitten we op 15, dus dat is een mooi aantal. Ik ga dit keer overigens iets meer moeite stoppen in de dagelijkse update. Laat achteraf maar weten of het gewaardeerd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten