Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Toch nog onder de mensen geëindigd dankzij @Titan

Leuke ronde,had  er wel iets meer van verwacht maar het is wat het is.

Gefeliciteerd @komodo25 en heel leuk dat @Keko deze voortzet.

En wie voor de volgende ronde Tom Waits - Martha inzend mag van mij naar een andere zonnestelsel verhuizen.

bewerkt door hjs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de punten Galapagos en Rusland. Het heeft me niet van de laatste plaats kunnen weghouden maar ik kreeg meer dan ik verwachtte.

Gefeliciteerd @komodo25

Voor de volgende ronde eventjes goed nadenken, één keer laatste moet 's kunnen maar et moet ook weer geen gewoonte worden!

Bedankt @Keko voor het organiseren, ik blijf dit plezant vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil er gewoon 4 insturen, ook allemaal een totaal ander genre :cab: En niemand die één van deze 4 naar mij toe heeft gestuurd...

Inmiddels overigens minimaal 12 deelnemers, dus punten zijn wederom niet gegarandeerd!

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Keko:

Ja ik twijfel nu ook tussen eentje die goed scoort, of eentje die ik zelf leuker vind om in te sturen ;c Ik ga denk voor het laatste

Ik ga altijd voor dat laatste. Waar ik eindig kan me niet zo veel schelen. En als je dan eens goed scoort met een nummer dat je zelf erg leuk vindt is de voldoening nog zoveel groter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei ivago:

Ik verwacht sowieso Jeremy van Pearl Jam, en dat deze dan heel goed gaat scoren ook want hitjes doen het hier steeds erg goed.

Had er zelfs niet aan gedacht  :classic_blush:

Nu ja,klassiekers staan blijkbaar garant voor hoge noteringen.

Ik heb persoonlijk ook moeite om die te negeren als het me aanstaat hoor.

Verwacht sowieso al geen punten vanwege u voor mijn inzending ;)

Dacht ff dat ik tijd nodig ging hebben om inzending te doen,maar plots kwam er een in mij op en heb voor deze gekozen,achteraf dacht ik aan andere en waarschijnlijk populairdere opties.

Sisters Of Mercy had ik al eens ingezonden dus die heb ik nu eens links laten liggen.

Kan zijn dat iemand anders die oppikt.

Enfin denk dat deze wel moeilijk gaat zijn om te raten voor mij persoonlijk dan.

Zal als deadline voorbij is en Keko de voting start, de songs waaraan ik dacht bekend maken.

Het kan zijn dat die door andere deelnemer(s) wel geselecteerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het erg moeilijk om hier tot een keuze te komen. Dit omdat ik totaal geen een nummer vond die mezelf kon bekoren. Uiteindelijk eentje ingestuurd waar ik zelf redelijk tevreden mee ben (bij gebrek aan beter wat ik kon vinden). Het nummer waar ik meteen aandacht daar werd helaas de "naam" niet van goed gekeurd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fabian. @Chiemel @ElPrincipito @MetalMichael

De deadline nadert: Zondag 18:00.

Mijn wederhelft vind dit overigens een leuk spel en wilt ook meedoen (en dat mag want @chrisje1993zijn vriendin doet ook mee ;c), ik beloof plechtig dat ik mij niet laat leiden door belangenverstrengelingen.

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei hjs:

Als het een goede is heb ik er geen probleem mee ;)

Hoeveel inzendingen heb je al ontvangen @Keko ?

In totaal zitten we op 15, dus dat is een mooi aantal. Ik ga dit keer overigens iets meer moeite stoppen in de dagelijkse update. Laat achteraf maar weten of het gewaardeerd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites