Satyr Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 10 minuten geleden zei Keko: Jazeker Ah, die landen zijn nieuwe deelnemers, oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Toch nog een mooie gedeelde tweede plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Heerlijk om nog even af te sluiten met een twaalfpunter. Thanks voor de stemmen allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Toch in de middenmoot terecht gekomen sta ik ook in het algemeen klassement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Mooie 5de plaats,ben er best wel tevreden mee. Volgende ronde hoop ik op hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Ronde 6 - De inzendingen En we gaan beginnen met ronde 6. Ik heb in totaal 14 inzendingen ontvangen, dus bij de puntentelling is niemand meer gegarandeerd van punten. Het verzoek aan jullie om de punten via PM vóór zondag 9 mei 23:59 aan te leveren in het volgende format: 12PT - 10PT - 8PT - 7PT - 6PT - 5PT - 4PT - 3PT - 2PT - 1PT - Lets go: Cuba Filipijnen Galapagos Eilanden Gambia Ghana Indonesië Kiribati Kroatië Luxemburg Montenegro Noord Korea Noorwegen Rusland Schotland Enjoy! @MetalMichael @chrisje1993 @nasje92 @Tim' @Bolderbast @Titan @komodo25 @Kowet @hjs @Satyr @ivago @Fabian. @Kyrill 3 mei 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Zitten heerlijke nummers bij zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 2 uur geleden zei komodo25: Zitten heerlijke nummers bij zeg Vond ik ook na een snel overlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Jammer van de dubbele artiesten, maar ik had sowieso wel 0 punten gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Valt me toch tegen van @Titan dat je niet Jovink en de Voederbietels hebt ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 13 uur geleden zei Satyr: Jammer van de dubbele artiesten, maar ik had sowieso wel 0 punten gehad Ik kreeg van Koen terug dat ik een nummer had ingestuurd dat al was gekozen zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Ga niet veel moeten luisteren normaal gezien,ken er toch al veel sowieso. Idd jammer dat RHCP en SOAD meerdere keren voorkomen,maar vond dit ook geen makkelijke zoektocht. Heb zelfs ook op't punt gestaan om ze te selecteren. Frank Carter & The Rattlesnakes was voor mij ook optie geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Wie is het heerschap met verfijnde muzieksmaak die Ghana vertegenwoordigt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Op 4-5-2021 om 17:23 zei ivago: Wie is het heerschap met verfijnde muzieksmaak die Ghana vertegenwoordigt? Ik zie dit nu pas, maar dat ben ik, dank voor lieve en fijne woorden! Goede vriendin heeft nummer keer live gedraaid op Vinyl, naast recordlabel runnen minkrecords, denktank en filosofie studeren, is ze ook DJ. Ik shazaam me altijd ongeluk bij haar optredens. Deze ben ik ook na haar optreden veelvuldig blijven luisteren. Op 4-5-2021 om 11:32 zei MetalMichael: Ik kreeg van Koen terug dat ik een nummer had ingestuurd dat al was gekozen zelfs. Met al die Peper nummers hoef ik de helft niet te luisteren scheelt hahhaa. Wie Californication nog nooit gehoord heeft, leeft in een andere eeuw Van wie is Clap Your Hands Say Yeah? Is zo vals als maar kan maar ik vind het echt geweldige band vroeger veel geluisterd tijdens mijn indie begin dagen, het is ook volgens mij zo bedoeld die zang dus ervaar totaal niet als storrend Ingestuurd mijn eigen inzending niet meegenomen weet niet niet of wel of niet mocht, niet gedaan. Ik had moeite met stemlijstje vol maken..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Een heerlijke ronde deze, moeilijk punten uitdelen zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Leuke ronde inderdaad, ook wat mooie nieuwe nummers voor mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 Op 6-5-2021 om 23:46 zei Kyrill: Ik zie dit nu pas, maar dat ben ik, dank voor lieve en fijne woorden! Goede vriendin heeft nummer keer live gedraaid op Vinyl, naast recordlabel runnen minkrecords, denktank en filosofie studeren, is ze ook DJ. Ik shazaam me altijd ongeluk bij haar optredens. Deze ben ik ook na haar optreden veelvuldig blijven luisteren. Met al die Peper nummers hoef ik de helft niet te luisteren scheelt hahhaa. Wie Californication nog nooit gehoord heeft, leeft in een andere eeuw Van wie is Clap Your Hands Say Yeah? Is zo vals als maar kan maar ik vind het echt geweldige band vroeger veel geluisterd tijdens mijn indie begin dagen, het is ook volgens mij zo bedoeld die zang dus ervaar totaal niet als storrend Ingestuurd mijn eigen inzending niet meegenomen weet niet niet of wel of niet mocht, niet gedaan. Ik had moeite met stemlijstje vol maken..... Clap Your Hands Say Yeah is van mij. Hoe geweldig fout is dat, en schaamteloos solliciteren naar de laatste plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 2 uur geleden zei ivago: Clap Your Hands Say Yeah is van mij. Hoe geweldig fout is dat, en schaamteloos solliciteren naar de laatste plaats Je hebt van mij punten maar hoeveel ga je nog merken bij de uitslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Ik wacht nog op @nasje92 @Titan en @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 20 minuten geleden zei Keko: Ik wacht nog op @nasje92 @Titan en @Fabian. Excuus, komt uiterlijk morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 Lijstje zojuist ingestuurd. Lekkere ronde met wat verrassende punten. Vaak komt mijn smaak redelijk overeen met een aantal andere deelnemers, maar dat was hier niet in alle gevallen zo. Leuk voor de verandering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 Komt eraan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 Spannend.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik wacht nog op @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 @Fabian. vriendje kan je nog keer insturen aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten