Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

GViPEhc.jpg

Ronde 6 - De inzendingen

En we gaan beginnen met ronde 6. Ik heb in totaal 14 inzendingen ontvangen, dus bij de puntentelling is niemand meer gegarandeerd van punten. Het verzoek aan jullie om de punten via PM vóór zondag 9 mei 23:59 aan te leveren in het volgende format:

12PT -

10PT -

8PT -

7PT -

6PT -

5PT -

4PT -

3PT -

2PT -

1PT -

Lets go:

Cuba

Filipijnen

Galapagos Eilanden

Gambia

Ghana

Indonesië

Kiribati

Kroatië

Luxemburg

Montenegro

Noord Korea

Noorwegen

Rusland

Schotland

Enjoy!

@MetalMichael @chrisje1993 @nasje92 @Tim' @Bolderbast @Titan @komodo25 @Kowet @hjs @Satyr @ivago @Fabian. @Kyrill

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga niet veel moeten luisteren normaal gezien,ken er toch al veel sowieso.

Idd jammer dat RHCP en SOAD meerdere keren voorkomen,maar vond dit ook geen makkelijke zoektocht.

Heb zelfs ook op't punt gestaan om ze te selecteren.

Frank Carter & The Rattlesnakes was voor mij ook optie geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-5-2021 om 17:23 zei ivago:

Wie is het heerschap met verfijnde muzieksmaak die Ghana vertegenwoordigt?

Ik zie dit nu pas, maar dat ben ik, dank voor lieve en fijne woorden!:classic_love: Goede vriendin heeft nummer keer live gedraaid op Vinyl, naast recordlabel runnen minkrecords, denktank en filosofie studeren, is ze ook DJ. Ik shazaam me altijd ongeluk bij haar optredens. Deze ben ik ook na haar optreden veelvuldig blijven luisteren.

Op 4-5-2021 om 11:32 zei MetalMichael:

Ik kreeg van Koen terug dat ik een nummer had ingestuurd dat al was gekozen zelfs. :-D

Met al die Peper nummers hoef ik de helft niet te luisteren scheelt hahhaa. Wie Californication nog nooit gehoord heeft, leeft in een andere eeuw

:-D Van wie is Clap Your Hands Say Yeah? Is zo vals als maar kan maar ik vind het echt geweldige band vroeger veel geluisterd tijdens mijn indie begin dagen, het is ook volgens mij zo bedoeld die zang dus ervaar totaal niet als storrend:classic_laugh:

Ingestuurd mijn eigen inzending niet meegenomen weet niet niet of wel of niet mocht, niet gedaan. Ik had moeite met stemlijstje vol maken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-5-2021 om 23:46 zei Kyrill:

Ik zie dit nu pas, maar dat ben ik, dank voor lieve en fijne woorden!:classic_love: Goede vriendin heeft nummer keer live gedraaid op Vinyl, naast recordlabel runnen minkrecords, denktank en filosofie studeren, is ze ook DJ. Ik shazaam me altijd ongeluk bij haar optredens. Deze ben ik ook na haar optreden veelvuldig blijven luisteren.

Met al die Peper nummers hoef ik de helft niet te luisteren scheelt hahhaa. Wie Californication nog nooit gehoord heeft, leeft in een andere eeuw

:-D Van wie is Clap Your Hands Say Yeah? Is zo vals als maar kan maar ik vind het echt geweldige band vroeger veel geluisterd tijdens mijn indie begin dagen, het is ook volgens mij zo bedoeld die zang dus ervaar totaal niet als storrend:classic_laugh:

Ingestuurd mijn eigen inzending niet meegenomen weet niet niet of wel of niet mocht, niet gedaan. Ik had moeite met stemlijstje vol maken.....

Clap Your Hands Say Yeah is van mij. Hoe geweldig fout is dat, en schaamteloos solliciteren naar de laatste plaats :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ivago:

Clap Your Hands Say Yeah is van mij. Hoe geweldig fout is dat, en schaamteloos solliciteren naar de laatste plaats :D

Je hebt van mij punten maar hoeveel ga je nog merken bij de uitslag:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites