nasje92 Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Hahah @Kowet uitstekende keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 51 minuten geleden zei Titan: Een aantal verwachte artiesten en wat onbekende (voor mij althans). Van de week eens rustig beluisteren. Gelukkig zelf niet voor Die Antwoord gegaan, was wel een overweging Las Afrika en meteen ingezonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Ik heb nog wel even moeten zoeken hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Leuke ronde dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 (bewerkt) Haha @komodo25 en @Titan, ik heb ook Die Antwoord overwogen Alsnog 2x dezelfde artiest trouwens en bijna alles uit Zuid-Afrika Wist niet dat Freddy Mercury in Afrika was geboren, dus die is een behoorlijke verrassing. Lekkere variatie in de nummers ook, die puntentelling gaat straks alle kanten op denk ik 4 januari 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Verbaast me dat er geen Jack Parrow is ingezonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 (bewerkt) Is trouwens één inzending die zich niet aan de opdracht heeft gehouden, kan zijn dat dit onbewust is, maar ik zie een mogelijkheid voor diskwalificatie en daarmee een extra punten voor de rest @Fabian. @chrisje1993. Ontdekte het toen ik het nummer op Spotify luisterde en featuring-namen erbij stonden. 4 januari 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 49 minuten geleden zei Chiemel: Is trouwens één inzending die zich niet aan de opdracht heeft gehouden, kan zijn dat dit onbewust is, maar ik zie een mogelijkheid voor diskwalificatie en daarmee een extra punten voor de rest @Fabian. @chrisje1993. Ontdekte het toen ik het nummer op Spotify luisterde en featuring-namen erbij stonden. Welk nummer doel je op? Die van mij heeft ook featuring-namen maar die komen allebei ook uit Angola. Had daar wel een halve opsporing verzocht-inzet voor nodig om erachter te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Fabian.: Welk nummer doel je op? Die van mij heeft ook featuring-namen maar die komen allebei ook uit Angola. Had daar wel een halve opsporing verzocht-inzet voor nodig om erachter te komen Dat nummer van Tinariwen. Is samen met Kurt Vile en Mark Lenagan. Maakt mij allemaal niet zoveel uit, heb m'n punten ook al opgestuurd. Zolang het maar gecompenseerd wordt met dikke punten voor mij. 4 januari 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Zuid-Afrika sterk vertegenwoordigd zo op het eerste zicht/gehoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Zonder verder iets prijs te geven één inzending die er kop en schouders boven uitstak en ik voor het eerst in deze wedstrijd een echt vette schijf vond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2021 Op 4-1-2021 om 14:20 zei Chiemel: Is trouwens één inzending die zich niet aan de opdracht heeft gehouden, kan zijn dat dit onbewust is, maar ik zie een mogelijkheid voor diskwalificatie en daarmee een extra punten voor de rest @Fabian. @chrisje1993. Ontdekte het toen ik het nummer op Spotify luisterde en featuring-namen erbij stonden. Ik heb dit even nagekeken op spotify. Ik zie inderdaad in eerste instantie alsof het een featuring is. Alleen zodra je verder erop klikt en in de lijst komt is het nummer van alleen Tinariwen. Er staan wel nummers van die andere twee artiesten dus ik denk dat daar de featuring dan voor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Ik ken Tinariwen goed en Vile en Lanegan hebben meegewerkt aan het nummer, maar niet zodaning dat het gaat om een "featuring x", zeg maar. Als dat logisch is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Laten we gewoon beginnen, heb ik achteraf nog een reden om te klagen als het aantal punten weer tegenvalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Op 4-1-2021 om 18:03 zei ivago: Zonder verder iets prijs te geven één inzending die er kop en schouders boven uitstak en ik voor het eerst in deze wedstrijd een echt vette schijf vond Super, dankjewel man. Ik heb zelf 5 landen een + gegeven en 2 een /. Dus ik moet drie landen met een - punten gaan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Mijn top 2 was duidelijk. Dan iets van 5 nummers met een kleine voldoende en dan 5 met een onvoldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Ik weet nog niet zeker of ik de deadline red ivm een drukke week + weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Gestemd! Niveau viel me wat tegen. Hier wat shortlistnummers van mij. De meeste zijn best wel bekend, dus reken me er op af dat ik een mainstream-luisteraar ben Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 In navolging van het thema in Afrika, misschien een leuk filmpje voor als je deze nog niet hebt gezien. Een Ghanese nieuwslezer leest Europese fixtures op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 als die de slappe lach krijgt En dat strikje ook!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Hier en daar aangenaam verrast door de nummers (en door degenen die ze hebben ingezonden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Op 7-1-2021 om 23:24 zei Roprop: Ik weet nog niet zeker of ik de deadline red ivm een drukke week + weekend. Zou mooi zijn als je op de korte termijn kan insturen, dan kunnen we starten met de punten uitdelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Op 11-1-2021 om 10:04 zei Fabian.: Zou mooi zijn als je op de korte termijn kan insturen, dan kunnen we starten met de punten uitdelen! Probeer vanavond de ranking af te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Is het nog mogelijk om hier deel aan te nemen vanaf volgende ronde ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Zojuist zei hjs: Is het nog mogelijk om hier deel aan te nemen vanaf volgende ronde ? Volgens mij kon je aansluiten wanneer je maar wilde. Dus welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten