Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Kowet:

De hele diverse muzieksmaak wordt duidelijk op deze manier! Iedereen heeft erg veel punten. Waar bij de vorige puntentoekenning het nog leek dat er een top 5/6 aan het vormen was, kan nu zelfs de nummer laatst nog in deze top komen...

Er wordt idd erg gevarieerd punten gegeven.
Maakt het alleen maar boeiender!

Ik blijf hopen op het linkerrijtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bbwuwxk3yz.jpg

Nog maar twee landen te gaan! Eerst is het nu de beurt aan de laatste debutant, namelijk @Tim' met zijn Gambia. Hij heeft net als Montenegro ook The Rolling Stones gestuurd. Voor Gambia spelen ze het nummer Scarlet. Een introductie heeft deze band natuurlijk niet voor de tweede keer nodig. Helaas voor Tim' valt zijn inzending wel minder in de smaak dan die van Montenegro. Tot nu toe moet hij tevreden zijn met bovenin het rechterrijtje.

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/13/13/u0mzrmyjfl

ouuo3c5.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

xkr9kv1pqg.jpg

Kerst zit er weer op, dus tijd voor de laatste stemming bekend te maken en daarmee ook de eindstand van ronde 2. Het laatste land is Oost-Timor van @Badmuts. In de eerste ronde is hij in de middenmoot weten te eindigen. Nu in de tweede ronde gaat het hem een stuk minder af. Faouzia is terug te vinden op de voorlaatste plaats. Het is zelfs nog mogelijk dat hij door zijn eigen stemronde zakt naar de laatste plaats. Het nummer Tears Of Gold kwam uit in 2019. Ook heeft ze al samengewerkt met artiesten als David Guetta en Kelly Clarkson. 

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/14/14/g2zdfmm2yx

siranx0fvkrk.png

Verder wil ik @Fabian. feliciteren met zijn winst in ronde 2. Pearl Jam bleek een veel gewaardeerde keuze. Voor het insturen van Ronde 3: African Vibe hebben jullie nog tot 1 Januari 15:00 Uur!

Tussenstand na Ronde 2:

1. Argentinië @ElPrincipito  42 PTN.

2. Galapagos Eilanden @nasje92  40 PTN.

3. Schotland @Kowet 34 PTN.

4. Rusland @Titan 34 PTN.

5. Montenegro @komodo25 28 PTN.

6. Indonesië @Fabian. 28 PTN.

7. Zweden @Roprop 22 PTN.

8. Noord-Korea @ivago 22 PTN.

9. Filipijnen @chrisje1993 20 PTN.

10. Italië @Chiemel 18 PTN.

11. Verenigde Staten @Tamara84 16 PTN.

12. Oost-Timor @Badmuts 12 PTN.

13. Gambia @Tim' 10 PTN.

14. Noorwegen @Satyr 8 PTN.

15. Kiribati @Keko 8 PTN.

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

@chrisje1993 voor de volgende ronde wil je artiesten/bands die volledig Afrikaans zijn. Wat zijn de regels wat betreft artiesten die in Afrika zijn geboren maar in een ander land wonen/opgegroeid zijn? 

Als de artiest geboren is in afrika maar opgegroeid is in een ander land mag die "gewoon" ingezonden worden, aangezien zijn roots in afrika liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Omdat Chrisje privé even wat andere dingen aan zijn hoofd heeft, heb ik aangeboden om tijdelijk even bij te springen bij de vele spellen die hij organiseert. Deze post van de Music Challenge komt dus niet zoals jullie gewend zijn van Chris, maar heb ik samengesteld met de info die ik van Chris heb gekregen. Ik had geen zicht op de specifieke video's die jullie hebben gestuurd, en heb alleen het nummer+artiest. Had je nou een andere video ingestuurd, laat het me dan even weten dan pas ik het zo snel mogelijk aan in deze post! Mocht iemand daarnaast nog de banner ergens hebben hoor ik dat ook graag, de vorige werkt niet meer.

Na een spetterende tweede ronde zoeken we het nu iets verder van huis. Wie weet de Afrikaanse pareltjes te vinden en gaat er met de winst vandoor? We zien in ieder geval een mooie mix van bekende en onbekende artiesten die voor jullie klaar zijn om een goede performance neer te zetten. Wie weet jullie het meeste te overtuigen? 

De inzendingen voor ronde 3:

Verenigde Staten: @Tamara84

Montenegro: @komodo25

Rusland: @Titan

Oost-Timor: @Badmuts

Noord-Korea: @ivago

Schotland: @Kowet

Galapagoseilanden: @nasje92

Kiribati: @Keko

Indonesië: @Fabian.

Zweden: @Roprop

Gambia: @Tim'

Italië: @Chiemel

Filipijnen: @chrisje1993

Noorwegen: @Satyr

Stuur de punten maar in PM naar mij en Chris.

Deadline: Zondag 10-01 om 15:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites