Tim' Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Toch weer wat puntjes verzameld, prima zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 8 punten! Bedankt, beetje waardering voor de Nederlandse inbreng, haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Kijk aan, er zit toch nog rijkelijk cream in de koffie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Dat heeft connaisseur @Keko goed gehoord,, deze man herkent kwaliteit en dat zie je aan zijn puntentoekenning Bedankt Kiribati!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Over die 8 ptn voor The Scene kunnen we wel nog even discussiëren of even onbegrijpend fronsen, maar het is hem vergeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 20 minuten geleden zei ivago: Over die 8 ptn voor The Scene kunnen we wel nog even discussiëren of even onbegrijpend fronsen, maar het is hem vergeven Meer dan terecht die 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Toch 2 puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Zo snel als ik eerst ging zo langzaam ga ik nu haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 december 2020 Auteur Share Geplaatst 17 december 2020 Na Kiribati mag van @Satyr de stemmen van Noorwegen getoond worden. De eerste ronde ging alles behalve goed voor Noorwegen. Met een laatste plaats kan het alleen maar beter nu. Op dit moment gaat het niet veel beter. Met Black Hoodie van Body Count staan ze derde van onder tot nu toe. Nu kan dat wel te verklaren zijn om het feit dat satyr hier een gewaagde keuze maakt aangezien heavy metal daar moet je van houden anders vind je het 10x niks. Wel wil ik als organisator satyr credits geven voor het compleet volgen van zijn eigen smaak. (niet dat ik er van uit ga dat de rest dat niet doet) aangezien dit toch wel een muzieksmaak is die niet vaak gedeeld word. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/6/6/rjy2jimdrl @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Ik zak zelf verder weg nu, hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Mijn dank is groot! Bij een overwinning Cream Pie voor iedereen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Bedankt maar weer voor de waardering van de Nederlandse inbreng! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Bedankt voor de punten al had ik stiekem wel op meer dan 1 punt meer dan Yellow gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Wel grappig dat mijn nummer elfde van de veertien staat, maar wel samen met de koploper de enige is met stemmen van iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 3 puntjes mss net wat te kort om mee te kunnen met gedoodverfde favorieten Pearl Jam en Coldplay maar als ik net daarachter kan eindigen toch wel trots want dan heb ik mss mensen iets 'leren kennen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 december 2020 Auteur Share Geplaatst 18 december 2020 Na Noorwegen is het de beurt aan het Montenegro van @komodo25. Ook hij zal hopen op een betere ronde. De eerste ronde moest hij tevreden zijn met een voorlaatste plek. Dit keer sturen ze The Rolling Stones met het nummer Paint It Black. The Stones hadden met dit liedje een nummer-1 hit te pakken. In 1990 brachten ze het nummer opnieuw uit. Tot nu toe staan ze nog net in het linker rijtje. Kunnen ze dit volhouden of gaan ze nog terugzakken? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/7/7/vjyjg5zgy0 @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Slechte ronde wederom, mis nu de aansluiting op de bovenste 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 @chrisje1993 Kunnen we al iets voor de volgende ronde insturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Laatste plek is behoorlijk dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Geen punten waardoor we de rol lossen. Linkerrijtje zou ik al tevreden mee zijn en dat lukt voorlopig nog, kan echter snel keren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 december 2020 Auteur Share Geplaatst 18 december 2020 7 minuten geleden zei Badmuts: @chrisje1993 Kunnen we al iets voor de volgende ronde insturen? Bij de volgende uitslag maak ik de volgende ronde bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 10 minuten geleden zei Chiemel: Laatste plek is behoorlijk dichtbij. Die zal je denk ik niet pakken. Er zijn nog 2 landen onder jou die nog moeten stemmen Waaronder ikzelf :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 De gehele top 4 moet ook nog stemmen trouwens. Wordt nog spannend dadelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Dank voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Spannend zat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten