Tamara84 Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 12 punten!!! Dank u dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Vijfde plek is prima voor de eerste stemmer. Wel onbegrijpelijk dat het nummer wat ik 120 punten wilde geven, niet eens een stem heeft gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 3 uur geleden zei Tim': Vijfde plek is prima voor de eerste stemmer. Wel onbegrijpelijk dat het nummer wat ik 120 punten wilde geven, niet eens een stem heeft gekregen. 120 punten nog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 5 punten nette start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 1 punt. In een normale worldvision aflevering denk je dan: prima. Nu sta je gewoon: praktisch onderaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 7 van @nasje92 dat is al een mooie opsteker. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 december 2020 Auteur Share Geplaatst 13 december 2020 Het is nu de beurt aan Italië van @Chiemel. Hij zal erop gebrand zijn om het beter te gaan doen dan de eerste ronde. Hier eindigde hij derde van onder. Aan Pond met het nummer Paint me Silver om dit te doen. De Australische rock band is in 2008 opgericht. Het nummer Paint me Silver is van 2017 en staat op het album "The Weather". De start hier van hun is niet veelbelovend aangezien ze geen punten kregen. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/2/2/k1mtjlyty1 @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Weer een paar puntjes, maar niet de grote batch. Hopen dat die in de komende rondes nog gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Zoals verwacht geen punten van Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Een puntje, kon altijd slechter natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 10 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 8 punten, dankje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 12!!!! ???? Dank u dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Opnieuw een 7, daarover kunnen we niet klagen. Krijgen we met Allan Jackson weer één die al de rest vermorzelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Teleurstelling alom. Die White Room zal wel niet meer Black gepaint kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Ik gaf punten voor het liedje (1-10) + bonus hoe (on)bekend het nummer voor mij was (1-5). Yellow en Black zijn heel hoog in mijn persoonlijke favorieten, maar kregen minimale bonuspunten. Gaat niet per se iedere ronde deze manier toepassen, maar vond het nu wel iets te makkelijk scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Bij deze ronde heb ik bij twijfel het onbekendere nummer het voordeel gegeven boven het bekende nummer. Zo heb ik creativiteit een bonuspuntje proberen te bezorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Een lied moet mij raken. Bij gelijke stand levert onbekend dan wat extras op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Ik vond alles kut, dus heb een randomizer gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Vind jou onderschrift sinds kort best kut. Dat je dan WvW ook nog wint is nog kutter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 3 minuten geleden zei komodo25: Vind jou onderschrift sinds kort best kut. Dat je dan WvW ook nog wint is nog kutter Als ik 'm moet veranderen, zie ik je suggestie graag tegemoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Zojuist zei Keko: Als ik 'm moet veranderen, zie ik je suggestie graag tegemoet Zal de leuke dingen daar wel blijven herinneren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 december 2020 Auteur Share Geplaatst 14 december 2020 Het derde land is Schotland van @Kowet. In de eerste ronde greep hij net naast het podium. Nu met The Scene en Thé Lau hoopt hij natuurlijk zijn prestatie te verbeteren. Thé Lau die het liedje geschreven heeft werd geïnspireerd door een bezoek aan een grieks restaurant. Hier viel hem op dat er vaak de kleur blauw gebruikt werd. In de Radio 2 top 2000 was de hoogste notering een 180ste plaats in 2015. Gelukkig voor Kowet zal hij bij dit hoger eindigen dan 180ste ;). https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/3/3/niymu2ogqx @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Met dat ene puntje zien we de top al wat weg spurten. Na 3 rondes ook het gevoel dat ik weer eens eerder atypisch gestemd heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten