Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

ken6dobuio.jpg

Het is nu de beurt aan Italië van @Chiemel. Hij zal erop gebrand zijn om het beter te gaan doen dan de eerste ronde. Hier eindigde hij derde van onder. Aan Pond met het nummer Paint me Silver om dit te doen. De Australische rock band is in 2008 opgericht. Het nummer Paint me Silver is van 2017 en staat op het album "The Weather". De start hier van hun is niet veelbelovend aangezien ze geen punten kregen.

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/2/2/k1mtjlyty1

wyoyw5uaxea.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gaf punten voor het liedje (1-10) + bonus hoe (on)bekend het nummer voor mij was (1-5). Yellow en Black zijn heel hoog in mijn persoonlijke favorieten, maar kregen minimale bonuspunten. 

Gaat niet per se iedere ronde deze manier toepassen, maar vond het nu wel iets te makkelijk scoren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hhiz1z.jpg

Het derde land is Schotland van @Kowet. In de eerste ronde greep hij net naast het podium. Nu met The Scene en Thé Lau hoopt hij natuurlijk zijn prestatie te verbeteren. Thé Lau die het liedje geschreven heeft werd geïnspireerd door een bezoek aan een grieks restaurant. Hier viel hem op dat er vaak de kleur blauw gebruikt werd. In de Radio 2 top 2000 was de hoogste notering een 180ste plaats in 2015. Gelukkig voor Kowet zal hij bij dit hoger eindigen dan 180ste ;).

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/3/3/niymu2ogqx

bm95m3zxv69b.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites