Djurovski Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Gezien de winnaar van de vorige ronde beetje vreemd dat het nu ineens belangrijker is om een onbekend nummer in te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ieder is natuurlijk vrij een keuze te maken waar hij of zij achterstaat of op basis van elementen die je belangrijk vindt. Er is echter nergens gegeven dat het geen bekend nummer mag zijn, het doel was om zoveel mogelijk stemmen te vergaren als land zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ik vind het juist leuk eens te zien waar de smaken liggen op gebied van de wat bekendere nummers. Die tenenkrommende inzendingen met 1000 views heb ik ook wel een keer gehad. Gewoon lekker stemmen op hetgeen jezelf belangrijk vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 3 uur geleden zei ElPrincipito: Ieder is natuurlijk vrij een keuze te maken waar hij of zij achterstaat of op basis van elementen die je belangrijk vindt. Er is echter nergens gegeven dat het geen bekend nummer mag zijn, het doel was om zoveel mogelijk stemmen te vergaren als land zijnde. Bedoelde dat niet verkeerd naar jouw nummer hoor in de vorige ronde want die heb ik ook gewoon 12 punten gegeven omdat het een ijzersterke cover is. Bedoelde meer dat het nu ineens een ding blijkt te zijn terwijl daar de vorige ronde niets over gezegd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Uiteindelijk zal het afgestraft worden of beloond worden door de mensen die punten geven, dus een ieder heeft het zelf in de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ik had nog getwijfeld om Blau blüht die Enzian van Heino in te zenden Puur om jullie daar naar te laten luisteren waarna je het niet meer uit je kop krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Punten ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 4 uur geleden zei nasje92: Ik vind het juist leuk eens te zien waar de smaken liggen op gebied van de wat bekendere nummers. Die tenenkrommende inzendingen met 1000 views heb ik ook wel een keer gehad. Gewoon lekker stemmen op hetgeen jezelf belangrijk vindt. Ik sluit me hier wel bij aan. Chrisje vroeg of ik hieraan mee wilde doen. In eerste instantie was ik daar een beetje huiverig voor want ‘nog een muziekspel’. Wat mij vooral trok is inderdaad het stukje dat je hier ook de wat bekendere nummers kan delen die je zelf gewoon heel goed vind (en passend bij het thema). Ik vind het juist leuk dat je daar ook wat meer bekende nummers bij kan voegen tov een Songfestival of Voice waar dat minder ‘done’ is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Dat 'bekende' is dan ook nog eens erg relatief, wat voor de ene een bekend nummer is kan voor een ander dat helemaal niet zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Interessant wel dat we 2x The Rolling Stones hebben (Paint It Black & Scarlet)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 @chrisje1993 je mailbox zit volgens mij vol, je kunt geen berichten ontvangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 december 2020 Auteur Share Geplaatst 10 december 2020 39 minuten geleden zei Tamara84: @chrisje1993 je mailbox zit volgens mij vol, je kunt geen berichten ontvangen Nu wel weer dan als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Zijn jullie gescheiden ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 23 minuten geleden zei Satyr: Zijn jullie gescheiden ofzo? Aaaaaah, Chris en Tamara waren dus wel een stel hé? Ik las dat ergens vaag, maar gezien dit bericht dacht ik dus dat ik het fout had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 9 minuten geleden zei ElPrincipito: Aaaaaah, Chris en Tamara waren dus wel een stel hé? Ik las dat ergens vaag, maar gezien dit bericht dacht ik dus dat ik het fout had. Ah echt? Nice one Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Op 8-12-2020 om 21:51 zei Titan: Ik had nog getwijfeld om Blau blüht die Enzian van Heino in te zenden Puur om jullie daar naar te laten luisteren waarna je het niet meer uit je kop krijgt. Misstaat niet op een Oktoberfest ergens. Geinig hoor ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei ElPrincipito: Aaaaaah, Chris en Tamara waren dus wel een stel hé? Ik las dat ergens vaag, maar gezien dit bericht dacht ik dus dat ik het fout had. Voor zo ver ik weet nog altijd hoor haha. Maar ik deel hier weer meer dan hun dus kan zijn dat ik achterloop. Maar volgens mij zit het nog wel in orde tussen die 2 10 december 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 3 uur geleden zei Satyr: Zijn jullie gescheiden ofzo? Hahaha nee Chris is werken. En mijn telefoon was leeg dus kon niet appen ???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 2 uur geleden zei ElPrincipito: Aaaaaah, Chris en Tamara waren dus wel een stel hé? Ik las dat ergens vaag, maar gezien dit bericht dacht ik dus dat ik het fout had. Hahaha vaag zijn we wel een beetje ja ?? maar toch al redelijk wat jaren een vaag stel samen ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst 11 december 2020 De Deadline is bijna nabij. Morgenmiddag om 15:00 uur is de deadline. Denk aan het stemmen als je dit nog niet gedaan hebt.... @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 december 2020 Auteur Share Geplaatst 12 december 2020 Aangezien iedereen de punten al heeft ingeleverd is hierbij het eerste land al waarvan de punten bekend gemaakt gaan worden. Het eerste land is de Galapagos Eilanden van @nasje92. Na in de eerste ronde in de middenmoot te eindigen heeft hij nu Limp Bizkit met het nummer Behind Blue Eyes gestuurd in de hoop dat hij hoger kan eindigen. De Amerikaanse band bracht het nummer op 28 November 2003 uit. Een dag later kwam het in de nederlandse top-40 al met als hoogste positie de 4de plaats. Maar liefst 14 weken bleef deze single in de top-40 staan. Ook haalde het nog de 5de plek in de Single top 100. Waar het in deze competitie gaat eindigen is natuurlijk nog even afwachten. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/1/1/u4mjaznwey @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @Keko @nasje92 @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 We starten met een mooie 8-punter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 10 puntjes! Prima begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 (bewerkt) Was nog gewend aan de vorige ronde, waar je sowieso punten kreeg. Dacht, gaat lekker, maar dus helemaal niet Ben bang dat ik sowieso niet veel punten ga scoren gok ik. En als iedereen 'gewoon' op Black en Yellow gaat stemmen, dan wordt het helemaal een kansloos verhaal. 12 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 De laatste plaats is ingezet. Zal wel zo blijven ben ik bang :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten