Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei ElPrincipito:

Ieder is natuurlijk vrij een keuze te maken waar hij of zij achterstaat of op basis van elementen die je belangrijk vindt. Er is echter nergens gegeven dat het geen bekend nummer mag zijn, het doel was om zoveel mogelijk stemmen te vergaren als land zijnde.

Bedoelde dat niet verkeerd naar jouw nummer hoor in de vorige ronde want die heb ik ook gewoon 12 punten gegeven omdat het een ijzersterke cover is. Bedoelde meer dat het nu ineens een ding blijkt te zijn terwijl daar de vorige ronde niets over gezegd is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei nasje92:

Ik vind het juist leuk eens te zien waar de smaken liggen op gebied van de wat bekendere nummers. Die tenenkrommende inzendingen met 1000 views heb ik ook wel een keer gehad. 

Gewoon lekker stemmen op hetgeen jezelf belangrijk vindt. 

Ik sluit me hier wel bij aan. Chrisje vroeg of ik hieraan mee wilde doen. In eerste instantie was ik daar een beetje huiverig voor want ‘nog een muziekspel’. Wat mij vooral trok is inderdaad het stukje dat je hier ook de wat bekendere nummers kan delen die je zelf gewoon heel goed vind (en passend bij het thema). Ik vind het juist leuk dat je daar ook wat meer bekende nummers bij kan voegen tov een Songfestival of Voice waar dat minder ‘done’ is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Aaaaaah, Chris en Tamara waren dus wel een stel hé? Ik las dat ergens vaag, maar gezien dit bericht dacht ik dus dat ik het fout had. :-D

Voor zo ver ik weet nog altijd hoor haha.

Maar ik deel hier weer meer dan hun dus kan zijn dat ik achterloop. Maar volgens mij zit het nog wel in orde tussen die 2

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

yb9c4zdwvq.jpg

Aangezien iedereen de punten al heeft ingeleverd is hierbij het eerste land al waarvan de punten bekend gemaakt gaan worden. Het eerste land is de Galapagos Eilanden van @nasje92. Na in de eerste ronde in de middenmoot te eindigen heeft hij nu Limp Bizkit met het nummer Behind Blue Eyes gestuurd in de hoop dat hij hoger kan eindigen. De Amerikaanse band bracht het nummer op 28 November 2003 uit. Een dag later kwam het in de nederlandse top-40 al met als hoogste positie de 4de plaats. Maar liefst 14 weken bleef deze single in de top-40 staan. Ook haalde het nog de 5de plek in de Single top 100. Waar het in deze competitie gaat eindigen is natuurlijk nog even afwachten.

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/1/1/u4mjaznwey

5tn3apaw58ow.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @Keko @nasje92 @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was nog gewend aan de vorige ronde, waar je sowieso punten kreeg. Dacht, gaat lekker, maar dus helemaal niet :D

Ben bang dat ik sowieso niet veel punten ga scoren gok ik. En als iedereen 'gewoon' op Black en Yellow gaat stemmen, dan wordt het helemaal een kansloos verhaal. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites