chrisje1993 Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 (bewerkt) Na het concept van The Voice MU heb ik nu (van een ander forum) iets leuks gezien die ik graag hier ook wil organiseren. Het concept van het Eurovisie Songfestival kent iedereen wel, elk land stuurt een artiest en een lied in en vervolgens deelt elk land punten uit (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1) aan de tien, volgens dat land, beste nummers. Het land dat uiteindelijk de meeste punten behaalt, wint het Songfestival van dat jaar. Dit concept verschilt op enkele vlakken met het concept dat in dit verhaal gebruikt zal worden. Ten eerste zal je niet enkel artiesten uit een bepaald land mogen insturen, je mag artiesten uit eender welk land kiezen. Elke ronde zal rond een vooraf bepaald thema draaien, bv. 90's of hedendaagse muziek. Nadat iedereen zijn nummerkeuze per ronde bekend heeft gemaakt bij mij zal ik over elke inzending een klein stukje schrijven (hulp hierbij is welkom). Dit zal samen met de Youtube link in een overzicht gepost worden hier. Vanaf dan mag iedereen zijn punten aan mij doorgeven via PM volgens het songfestival principe. Dit graag voor de gegeven deadline die ruim genoeg zal zijn. Na elke ronde zal ik in dit topic de uitslag posten (ben nog verschillende manieren het proberen) met daarna een tussenstand van alle rondes samen. Regels: - Elk nummer mag maar één keer per ronde en één keer in dit hele verhaal. Heb je een nummer gekozen die al iemand anders heeft zal ik je dit tijdig aangeven zodat je de kans hebt om een ander nummer in te sturen. - Punten geven aan je eigen nummer is verboden! - Mocht je de deadline niet redden om welke reden dan ook, zal jouw inzending aan het einde van de ronde 10 punten afgetrokken krijgen. Ik moedig dan ook iedereen aan om dit niet te laten gebeuren. Wat nu te doen? Wat je nu moet doen is heel makkelijk. Je stuur naar mij een pm met daarin het land dat je wilt vertegenwoordigen (je inzendingen hoeven niet van dit land af te komen is puur fictief). Om zo veel mogelijk te voorkomen dat er landen dubbel gekozen worden zal ik hier een overzicht bij houden wie welk land heeft. Deelnemers: Titan - Rusland Chiemel - Italië Nasje92 - Galapagos Eilanden Tamara84 - Verenigde Staten Satyr - Noorwegen ElPrincipito - Argentinië Komodo25 - Montenegro Kowet - Schotland Ivago - Noord-Korea Badmuts - Oost-Timor Chrisje1993 - Filipijnen Keko - Kiribati Roprop - Zweden Fabian. - Indonesië Tim' - Gambia 2 december 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 november 2020 Auteur Share Geplaatst 11 november 2020 (bewerkt) @Tamara84 @ivago @bas2204 @Satyr @Laki @The Saint @komodo25 @Regis @007mark @Jeroen. @Fabian. @Zeus @Grote Ree @vinnypassy @Joep @Erwin. @Roprop @Platina32 @Dysproz @Juca @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Chimpa @Christian. @Rogier. @Stefanos @Keko @MetalMichael @StanleyW @Tim' @KayDeManaager @Richarð. @ElPrincipito @Kowet @Badmuts Wat mentions van mensen die misschien interesse hebben? 12 november 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Ik doe mee, als Noorwegen aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Ik doe mee, als Argentinië aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Ik pas ff, wordt wat veel met al die toernooien luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Ik doe mee als Montenegro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Ja, ik doe mee! Schotland voor mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Heel leuk initiatief, maar ik concentreer mij even op mijn coachwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Ik doe mee als Noord-Korea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Oei moest als PM blijkbaar, is het zo ook goed @chrisje1993? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 november 2020 Auteur Share Geplaatst 12 november 2020 2 uur geleden zei ivago: Oei moest als PM blijkbaar, is het zo ook goed @chrisje1993? Ja is prima ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Oost-Timor voor mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Greece Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Duckstad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 november 2020 Auteur Share Geplaatst 13 november 2020 16 minuten geleden zei Bolderbast: Duckstad Deze kan natuurlijk niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 november 2020 Auteur Share Geplaatst 14 november 2020 Zitten op het moment op 11 aanmeldingen. Ik had in gedachten om minimaal 15 deelnemers te hebben voordat we beginnen. Dus we moeten nog 4 man minimaal vinden die mee willen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Bedankt voor de mention, maar ik pas. M´n muzieksmaak is niet divers genoeg om het echt leuk te gaan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Ik sla ook even over voor dit moment. Wellicht later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Ik pas hier ook even voor wegens tijdgebrek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2020 Auteur Share Geplaatst 16 november 2020 Dit weekend wil ik gaan starten. Scheelt ook dat iedereen ten alle tijden zich erbij kan voegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 @chrisje1993 deze start morgen? Wel benieuwd wat het wordt. Beetje jammer van het beperkte aantal deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 november 2020 Auteur Share Geplaatst 20 november 2020 2 minuten geleden zei ivago: @chrisje1993 deze start morgen? Wel benieuwd wat het wordt. Beetje jammer van het beperkte aantal deelnemers. Deze gaat inderdaad morgen starten. Ik hoop dat zodra we gestart zijn er nog deelnemers bij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 2 minuten geleden zei chrisje1993: Deze gaat inderdaad morgen starten. Ik hoop dat zodra we gestart zijn er nog deelnemers bij komen. We zullen het plezant maken dan komen ze vanzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 november 2020 Auteur Share Geplaatst 20 november 2020 2 minuten geleden zei ivago: We zullen het plezant maken dan komen ze vanzelf Precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 november 2020 Auteur Share Geplaatst 21 november 2020 We gaan beginnen met de 11 deelnemers die zich op dit moment hebben opgegeven. Iedereen kan natuurlijk zich op elk moment alsnog opgeven. Elke ronde zal een bepaald thema gaan hebben. Dit thema kan vanalles zijn. Daarom zal ik overal een uitleg geven wat er met dit thema bedoeld word. Voor de rest kan je elk nummer kiezen die hier mee te maken heeft. Het door jou gekozen nummer stuur je in een pb naar mij op. Ik zal vervolgens voor elke inzending een kleine introductie maken. Zodra ik dit heb zal het hier gepost worden in het topic, jullie moeten dan gaan stemmen volgens het songfestival principe. 1,2,3,4,5,6,7,8,10 en 12 punten. Ronde 1: Cover Time: Ik denk dat het voor zich spreekt. Hier gaat het om de covers van een nummer. Kies hier de cover die jij het mooiste, beste en/of origineelste vind. Dit mag natuurlijk van elke artiest zijn die je maar kan bedenken. Deadline voor het insturen van deze inzending is: Dinsdag 24-11 23:59 Uur. @Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten