Jump to content

[IDS] [FM21] Knokke voor de winst

Recommended Posts

Zo. Dat was zeer efficiënt. Meteen bij de eerste beste poging raak. Ook de finale zelf verliep op die manier: het nog wel tot verlengingen laten komen maar het dan koudweg afmaken in die extra tijd. Benieuwd of je meteen bij de eerste club van je voorkeur aan de slag kan, of je toch andere oorden zal moeten opzoeken. Hoe zit het met je reputatie ondertussen? (niet onbelangrijk voor dit soort challenge)

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

71. Op naar een nieuw seizoen Vlak voor speelronde 29 stapte ik in bij Stellenbosch FC. Met in totaal 30 wedstrijden te spelen was er dus niet echt meer iets om heel hard ons best voor te doen. D

09. Alleen ga je snel, samen kom je verder Dat is nogal een understatement. Bij de eerste aanvraag bij het bestuur was voorzitter Vincent van Honsebrouck niet direct enthousiast. "Een moederclub?

75. Eind goed, al goed We beginnen deze update met de return van de halve finale in de CAF Confederation Cup, de Afrikaanse equivalent van de Europa League. In Algerije wonnen we al met 0-1 van U

Posted Images

12 minuten geleden zei Marius:

Zo. Dat was zeer efficiënt. Meteen bij de eerste beste poging raak. Ook de finale zelf verliep op die manier: het nog wel tot verlengingen laten komen maar het dan koudweg afmaken in die extra tijd. Benieuwd of je meteen bij de eerste club van je voorkeur aan de slag kan, of je toch andere oorden zal moeten opzoeken. Hoe zit het met je reputatie ondertussen? (niet onbelangrijk voor dit soort challenge)

Ik heb inmiddels een 3,5 sterren continentale reputatie, dus daar zit het wel goed mee :D 

En door! Knap over de streep getrokken, al werd het even nog wat spannender dan je zelf had gehoopt. Ik heb je raad ter harte genomen en het is inderdaad een erg mooie omgeving.

@Fantasy Hoe doet Knokke het nog? En wie staat er momenteel aan het roer?

2 minuten geleden zei RubenS2:

En door! Knap over de streep getrokken, al werd het even nog wat spannender dan je zelf had gehoopt. Ik heb je raad ter harte genomen en het is inderdaad een erg mooie omgeving.

@Fantasy Hoe doet Knokke het nog? En wie staat er momenteel aan het roer?

Die vraag was ik al eens eerder tegengekomen volgens mij, maar toen helemaal vergeten. In het seizoen 2027/2028 werden ze kampioen onder mijn leiding en het daaropvolgende seizoen was Club Brugge oppermachtig en werd Knokke vijfde op slechts één punt achterstand van de nummer drie. Na mijn vertrek werd Brian Priske uit Denemarken aangesteld. Daarvoor was hij werkzaam bij Charleroi en hij zit er - ondanks het toch wel tegenvallende seizoen - nu nog steeds.

Ik zou toch al terug gaan naar Europa en solliciteren bij Union SG, daar heb je direct een stadion dat gemanaged wordt op CL niveau (toch @Michael_RAFC ;) ).

Maar Stellenbosch lijkt me ook een mooie uitdaging en met een Zuid Afrikaanse ploeg zit je goed voor de Afrikaanse CL.

881848489_BannerStellenbosch.png.17dd06c3077439be208e21ed9dda0b8c.png

70. Wen in Stellenbosch.

We zijn weer lekker consequent en frequent aan het updaten. Excuus dat het de ene keer wat vlotter gaat dan de andere keer. Ik merk dat ik lang niet altijd zo veel tijd kan vrij maken als ik zou willen om ons geliefde spelletje aan te slingeren. Maar soit, k zal jullie niet langer in spanning houden. Na mijn korte en succesvolle avontuur in Amerika zijn we - zoals je wellicht vanuit de nieuwe banner van @xPeejay al gezien had - in Zuid-Afrika beland. Wen is 'Winnen' op z'n Afrikaans trouwens, voor wie zich afvroeg wat er nu weer in de titel stond. Het eerder genoemde Stellenbosch FC is de gelukkige geworden. Geen hoogvlieger, maar daarover later meer. 

1529605806_1aanstelling.png.4e764628dbacef8578a91fdd9ba4a82d.png

Eerst eens naar de faciliteiten kijken. Die zijn niet mega denderend, maar toch wel het benoemen waard. Met een alleraardigst stadion en meer dan degelijke faciliteiten en accommodaties hebben we niet tot nauwelijks wat te klagen. 

802734594_2accomodaties.png.164b1df765f808e7fa395c34f2942ea5.png

Zelf zal ik niet tot nauwelijks nog een verschil kunnen maken dit seizoen, want met nog slechts twee duels te gaan is er niets meer te winnen. Theoretisch en mathematisch kunnen we nog degraderen via de nacompetitie, maar ik verwacht toch wel wat punten te halen in de duels die ons nog resten. We gaan nog spelen tegen Bloemfontein Celtic (thuis) en Cape Town City (thuis). Daar moeten toch wel een paar puntjes te sprokkelen zijn.

837947594_3stand.png.3382ebb17d220e66865d917f1fc86576.png

Jullie kennen waarschijnlijk net zo veel spelers als ikzelf, welgeteld nul. Roy-Keane Avontuur is de grote meneer voorin, terwijl Solly Khunyedi ook alles behalve een koekenbakker genoemd kan worden. Het is de balans in de selectie waar het aan schort, dus daar zullen we komende zomer aan moeten gaan werken. 

187274704_4team.png.e1e2f2ddcf14b43e5c72038ea74a5ab7.png

Om die balans wat aan te vullen keek ik eerst naar de jeugd, maar daar kunnen we kort over zijn. Flamoes met peren. Helemaal niks. Nada. Op de korte termijn toch althans, want er lopen wel aardig wat talenten rond die het wellicht ooit kunnen gaan schoppen tot een plekje in de a-kern. 

1619507417_5jeugd.png.77f54b635e5e80c2be0e6ee32de47b2b.png

De reden dat mijn voorganger ontslagen werd? De resultaten spreken hierin redelijk voor zich dunkt me. Al zes duels op rij wacht de club op een overwinning, maar ook de positie op de ranglijst geeft weinig houvast. Alles bij elkaar opgeteld was voldoende voor het bestuur om Steve Barker, die toch al bijna twaalf jaar op de managersstoel zat, te bedanken voor zijn diensten. 

1307103915_6wedstrijden.png.0fd57567722f584f09f8ef6924f2d351.png

Spoiler

Wil je niet elke update een mention? Geef het even bij mij aan en ik haal je uit het lijstje.  

@Thierryvane @Richarð. @Krabby @Svenpunt @FlyD @ElMarcos @Mordurette @RubenS2 @Michiel RAFC @Marius @komodo25 @delichris @Titan @DGremlin @Michaelinho* @JordiW. @KayDeManaager @roeliho @Glenn08 @Badmuts @chrisje1993 @ElPrincipito @Bingbangboem @V-Traxx @jefri @Niejo101 @Reinoud @spaansetukker @Juca @glennix @Koenbres @Kyrill @TeamWesil @Ruben VDS @Abe @Rossini' @germandutch @Going up @xPeejay @Scoiattolo @Daniell @van der Water @Boyzone @True_Legend @Emmerich. @RicoV1989 @Vis @19CH98

Zuid-Afrika it is! De meeste van jullie zaten al aardig in de goede richting dus :D Eens zien hoe snel we hier in Afrika successen gaan weten te behalen. Iedereen weer onwijs bedankt voor het reageren wel en hopelijk weten we ook hier weer snel het continent te verlaten. Dat zal lang niet zo snel gaan als in Noord-Amerika het geval was, maar dat merken we dan vanzelf wel weer hehe.

Een Zuid-Afrikaans team vol bekende namen ( ;c ). Misschien kan je het gebruiken als springplank naar een grotere ploeg? Al kan je eerst even aankijken hoe het eerste volledige seizoen verloopt natuurlijk, hopelijk is wat mogelijk in de transferperiode.

Mooie volgende stap! Dit seizoen draait natuurlijk om de baard van Sinterklaas, want in principe kan er nog weinig mis gaan. De analyse van de club heb je al achter de rug, dus je weet ook meteen wat je te doet staat.