Jump to content

Geef de jeugd een kans

Recommended Posts

Gepost (edited)

Hmmm. Blijkbaar kan ik sinds kort spelers een 2 jarig contract aanbieden ipv 1. Kom ik net achter in december, zodra een speler in belangstelling staat van Heerenveen en daarom dus geen contract wil tekenen. Tja, maar weer van geleerd zeg maar. 

Edit: als een wilde gek hem maar gaan aanbieden bij andere clubs. Eerst voor 100K. Dacht: veels te veel, maar een hele reeks aan clubs die het accepteerde. Toen nog een keer voor 500K geprobeerd, heeft Roda JC geaccepteerd. 

Uitkomst: (helaas) voor 100K verkocht, maar wel met 40% doorverkooppercentage. Mijn eerste echte uitgaande transfer is een feit! 

Edited by Chiemel
  • Replies 699
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

The end of our fairy tale - La fin de notre conte de fée S14 - Ligue 1 (1st) - Champions League (Winners)  - Coupe de France (Qtr Final)  Squad - U19 - Out on loan - Transfers Transfers

BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM! BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS     JEZUS!!!! wat heb ik een geluk gehad. Niet alleen met de loting, maar ook zeker in de weds

2033-2034 Seizoen veertien, het tiende op het hoogste niveau. De laatste jaren groeide de club uit als een vaste factor in play-off 1 en ook op Europees vlak moest er rekening worden gehouden met

Posted Images

Probeer nu een strikerless van @Nom de Guerre. Die lijkt redelijk goed te bevallen ondanks dat ik niet eens echt geschikte spelers heb. Te weinig AM-achtige spelers. Welke favo opstelling van HOYD past daar het beste bij? 

39 minuten geleden zei Chiemel:

Probeer nu een strikerless van @Nom de Guerre. Die lijkt redelijk goed te bevallen ondanks dat ik niet eens echt geschikte spelers heb. Te weinig AM-achtige spelers. Welke favo opstelling van HOYD past daar het beste bij? 

433 of 4231. Liever nog die laatste, want daarin is de 9 ook vaak een lopende spelers in plaats van een lantaarnpaal bij sommige 433's

Gepost (edited)

Rood Zwart Baflo - Seizoen 14

Seizoen 1: 4e klasse

Seizoen 2-6: 3e/2e klasse

Seizoen 7-8: 1e klasse

Seizoen 9-12: Hoofdklasse

Seizoen 13-14: Derde Divisie (zie hieronder) 

Ons 14e seizoen alweer, en het was weer een mooie. In de competitie was het spannend bovenin en wij deden mee. Op de allerlaatste speeldag stonden wij 2 punten achter op koploper Excelsior Maassluis en hadden we een minder doelsaldo. Het leek erop dat we kampioen gingen worden, maar door twee late goals van Maassluis ging het aan onze neus voorbij. 

G2SgT0o.png

iDk2zoI.png

Maar geen getreur. We mochten nog de nacompetitie spelen in een tweeluik tegen Noordwijkerhout en we promoveerden alsnog! Slecht 2 seizoenen in de Derde Divisie hoeven te spelen. 

aIGZVUR.png

De jeugdinstroom leek aardig, zonder bovennatuurlijke wonderen. Zie hieronder nog een screenshot van onze huidige selectie en onze beste speler op het moment. 

Zp8b6IU.png

Zoals eerder gemeld, verdienden we dit seizoen voor het eerst geld aan een uitgaande transfer. Omdat ik zelf niet zat op te letten met contractverlenging, ben ik als een wilde gek mijn toenmalige beste talent Piek gaan aanbieden aan verschillende clubs. Uiteindelijk ging hij weg voor 100K, met een doorverkooppercentage van 40% (had ook 500K kunnen zijn). 

Qua contracten kan ik sinds kort meerderjarige contracten aanbieden ipv alleen non-contracten van max een jaar. 

Edited by Chiemel

Knap werk, nu al in de Tweede Divisie! Vechten tegen degradatie, al heb ik het idee dat veel ploegen uit de tweede en derde divisie inwisselbaar zijn. 100k, kan er iets moois mee gedaan worden? 

Gepost (edited)
6 uur geleden zei Titan:

Knap werk, nu al in de Tweede Divisie! Vechten tegen degradatie, al heb ik het idee dat veel ploegen uit de tweede en derde divisie inwisselbaar zijn. 100k, kan er iets moois mee gedaan worden? 

Ik sta nog steeds in de min, dus nee. Financiën gaan een beetje gek. Zodra ik meer geld binnenkrijg, gaan de uitgaven direct omhoog naar of "youth setup", maar ook veel naar "other". Maar m'n youth budget en recruitment is ook vrij hoog/te hoog voor het niveau, dus heb het idee dat die budgetten hoger zijn dan we kunnen betalen en zodra we geld krijgen daadwerkelijk het budget uitgeven. Of ik heb met een bug te maken, die hopelijk wel weg is zodra we het echte grote geld gaan verdienen. 

Weet niet wat het in het jaar 2033 nog zegt, maar ik kom oa de volgende ploegen tegen in de Tweede Divisie: FC Utrecht, RKC, Top Oss en Willem ll :D

Edited by Chiemel
Gepost (edited)

Pax - Seizoen 5 [Eerste Klasse Zondag C]

Weer een jaar verder en wat was het weer een strijd bovenin. Tot op het laatste moment deden we mee om het kampioenschap en net als vorig jaar was ook Lunet daar weer bij betrokken. De transfers spreken voor zichzelf. Niemand werd losgeweekt, al heb ik wel een stuk of tien spelers laten vertrekken. Allemaal ouder dan achttien ondertussen en ze zouden absoluut niets toevoegen aan het eerste elftal. Adieu, succes met jullie bijbaantjes.

image.thumb.png.5d78234ad8587d1fc31d684ebbc4e18d.png

Spannend was het tot op het laatste moment. Het mooiste was dat we geen enkele van de vier wedstrijden tegen de topteams (Lunet en het vorig jaar gedegradeerde DETO) verloren: drie gelijke spelen en een overwinning thuis tegen Lunet. Daardoor konden we tot het einde mee blijven doen. Net als vorig jaar werd het spel steeds minder en was het strijden voor elke meter in de laatste tien wedstrijden. Waar we vorig jaar in de laatste wedstrijd kopje onder gingen, lukte het nu wel. Dat we thuis tegen het reeds gedegradeerde NEC speelden was mooi meegenomen; een week daarvoor verloren we nog in eigen huis van Arnhemse Boys. Op naar de Hoofdklasse! (Help)

image.thumb.png.d0eaada61dea6893c1636262d620dd73.png 

Selectie

Een brede selectie dit jaar, wat vooral te maken heeft met de gigantische doorstroom vanuit de jeugd. Toch heb ik het geprobeerd met zo veel mogelijk de vaste kern. Met het middenveld en de aanval ben ik steeds meer tevreden. Petrosyan is een echte toevoeging gebleken na twee goede seizoen in U18. Het doel en de verdediging worden ondertussen zorgenkindjes. Pinas staat er al vanaf het eerste seizoen en overlegt gemiddeld prima cijfers. Dat kan ook, want hij krijgt elke wedstrijden kansen genoeg om zichzelf te onderscheiden. Meijers en Pinas vormen een erg jong centraal duo dat zich nog wel eens wil verkijken op lange ballen (zo'n drie keer per wedstrijd). Verder kunnen ze nog redelijk verdedigen trouwens. Het probleem zijn de backs. Van Boekel en Mercan mochten die posities dit jaar invullen, beiden al aanwezig vanaf het eerste seizoen. Er zal echt iets uit de opleiding moeten gaan komen de komende tijd... Ik had m'n hoop op Cubelic gevestigd, maar dit ontwikkelt zich amper.

image.thumb.png.92e3f935be6eb26ca30a5199ac7fd643.png

image.thumb.png.ff8500e452e4f285ce2d6144c6cbbfce.png

Instroom

Twee wetenswaardigheden ter voorbereiding op de instroom en jeugdontwikkeling. Opnieuw ging aan het begin van het jaar aandacht uit naar de jeugdopleiding; het budget ging weer wat omhoog. Daarnaast een experiment: richting november werd ik coach van IJsland U19. Ik wil dit eens twee jaar aanzien en ben benieuwd of er op een gegeven moment ook een IJslandse speler onze jeugdopleiding binnenwandelt, of dat zoiets geen enkel effect heeft in FM.

image.thumb.png.b1d1b5fa998f787cc45a9d11b79fa4ef.png

In ieder geval geen IJslander bij de lichting van dit jaar. Ik heb het idee dat het algemene niveau van de instroom iets omhoog is gegaan, al blijft het allemaal matig. Al vijf jaar speel ik zonder spits. Wat een ironie dat het beste talent opnieuw een spits is :D Nja, die trainen we ook wel om. Dat is met Ceylan uiteindelijk ook prima verlopen. Verdedigend en op doel weinig talentvolle opties erbij, en dat is nog wel het meest ruk op dit moment. Wie weet zit er toch een verrassing tussen wanneer het seizoen begint.

intake.thumb.PNG.89ef0e80a969380b8cf5fa8325834cbb.PNG

Spoiler

Roossien.thumb.PNG.2c44aeb603f0d46ab4901cf11b532874.PNGKoolen.thumb.PNG.1dfe2166007a2c33ea4f3b92bc371d00.PNGHak.thumb.PNG.3cdd713f813473321fea5c530112db50.PNGBoonen.thumb.PNG.1fd1ac19531b8c1ddac0c5da1f160c1b.PNG

Personeel: hoofd jeugdopleiding

Tijd voor een nieuwe man. Jarenlang was er niemand beschikbaar en moest ik het doen met een zeer matige hoofd jeugdopleidingen (beoordelen kwaliteit en potentieel: 2). Die Goedhart zal ook nooit een grote worden, maar zijn eigenschappen liggen al aanmerkelijk hoger. Welkom.

Spoiler

206014585_GoedhartHOYD.thumb.PNG.7db9079dc7671bdf39a3e1762a179d41.PNG

Financiën

Iets meer dan 400 euro winst op een seizoen. Precies genoeg om de kratten bier te betalen voor het promotiefeestje. Het nieuwe sponsorcontract aan het begin van het jaar was amper een verbetering. Stiekeme hoop nu op een extra sponsor nu we naar de Hoofdklasse gaan. Sowieso zullen er weer iets meer kaartjes verkocht worden neem ik aan.

image.thumb.png.b1b985e2050544ef949d604dc24651b8.png

Edited by Titan

Pax - Seizoen 6 [Hoofdklasse Zondag A]

Na de ietwat onverwachte promotie naar de Hoofdklasse verwachtte ik een zwaar seizoen. Nog altijd speel ik met basiskrachten die er in de derde klasse al bij waren: op doel en achterin zijn er nog drie 'van het eerste uur.' Of de defensie terecht een zorgenkindje is, zal zo duidelijk worden. Eerst de transfers:

image.thumb.png.5a01cbb896578a69f886beb5f7865904.png

Ja, de defensie en de keeper waren dra-ma-tisch. De afgelopen jaren heb ik er regelmatig op mogen bouwen, maar nu we tegenover fatsoenlijke aanvallers (veelal oud-jeugdspelers van Eredivisie- of KDD-teams) stonden, leek het nergens meer op. De keeper houdt er alleen een bal uit als die recht op hem afkomt en de defensie loopt vooral elkaar in de weg, met twee backs die niet weten wat ze aan het doen zijn. In dertig wedstrijden hielden we zodoende slechts twee keer 'de nul'. Toch leken we al vroeg veilig te zijn, tot we het in de slotfase bijna uit handen gaven. Van de laatste veertien duels wonnen we er nog maar twee, waarvan eentje op de laatste speeldag, met ontzettend veel geluk ook nog.

image.thumb.png.06d3612714f60f9ca5187afe6f497d43.png

Selectie

Tja, wat moet ik er van zeggen... De komende weken ga ik er met een flinke bezem doorheen. Pinas weg, Van Kempen weg, Kwasie weg, Aarab weg, en nog vele anderen. Ik ga door met de spelers met de hoogste potentie.

image.thumb.png.6e6ed5aff710de1fd21d4e5375d52774.png

image.thumb.png.e453bd2b7746d89b15bb0de4c54234d7.png

Jeugdlichting

Een jaar geleden kwam er een nieuw hoofd jeugdopleiding, dus ik wachtte in spanning op de nieuwe lichting. Eerlijk gezegd stelt het me niet teleur. Helaas nog altijd geen toptalenten centraal achterin, maar gelukkig wel een rechtsback die gelijk een basisplaats mag verwachten.

Intake.thumb.PNG.28cc26ce77d07f58f343b93c43a187d6.PNG

Spoiler

Tol.thumb.PNG.ad02292822b16db25144b6be6fa5b4f3.PNGDrijver.thumb.PNG.c708943332c0a0dd06b9823b88be2dc0.PNGDemouge.thumb.PNG.481f439737f503db51008918d8780c9c.PNGBoateng.thumb.PNG.b34115d620be96b90cedbaedf7f358a0.PNGBensoud.thumb.PNG.73e59e6ef5b70aa3a9a6859dc4d6dcfe.PNG

Financiën

Financieel was het geen al te best jaar. De jeugdopleiding is meer gaan kosten (geen probleem), maar er kwam amper extra geld binnen. Twee seizoenskaarten meer dan vorig jaar, wauw. Ook geen extra sponsoren. Het huidige sponsorcontract loopt binnenkort weer af en ik mag toch hopen dat er eindelijk wat progressie wordt gemaakt op dat gebied.

image.thumb.png.0e6b846285b5890bc704989d84ab6030.png

In ieder geval erin gebleven dus dat scheelt weer. Daarnaast in de jeugd alle spelers die in potentie beter zijn dan je beste spelers van nu. Dan komen die stappen omhoog vanzelf lijkt mij. 

Beetje tegenstand mag wel eens een keer :D

Zelf in de Tweede Divisie zit ik in een negatieve spiraal. Ging door met strikerless waar ik vorig seizoen mee eindigde, maar levert mij nog weinig op. Vooral mentaal lijkt mijn ploeg het moeilijk te hebben. Veel goals tegen in bijvoorbeeld de eerste minuut en direct na mij goals. Probeer ik een teambespreking te doen waarbij ik aangeef dat we beter dan dit kunnen, reageert iedereen negatief :5. Door de negatieve reeks probeer ik misschien ook iets te vaak iets te veranderen, wat dan waarschijnlijk ook weer negatief werkt.

HyPS.png.9bb83d22748312e51ee6eff862bcffe9.png

Ondertussen Fm weer opgepakt met mijn game met HyPS

Vorige update was einde seizoen 2, nu zitten we in Seizoen 5. Zal seizoen 3 en 4 even kort doorlopen, daar het alles behalve bijzonder was. Stabiliserend in de Kolmonen, en vechtend tegen degradatie. met als resultaat een 15e plek in seizoen 3, en een 10e plek in seizoen 4. deze seizoenen is er ook geen speler bij de club weg gegaan, omdat iedereen in theorie 5 sterren potentie had. Moesten dus aankijken welke spelers dat waar konden maken.

8087a608b52bf955978120bc1e2419c2.png

Seizoen 5 - aan het begin van dit seizoen overgestapt van een smalle 4-3-3- naar een brede 4-1-2-1, aangezien ons spelers materiaal daar beter op aan sloten.  Deze tactische omzet heeft ons dit seizoen geen windeieren gelegd. Wederom dit seizoen geen uitgaande transfers, wil de spelersgroep bij elkaar houden aangezien ze allemaal nog kunnen groeien. Zijn alleen een paar spelers verhuurd.

Spoiler

1ebcc9db39b139df4b9803455ff03741.png

Selectie - de selectie begint mondjesmaat nu wel te groot te worden, ik verwacht ook een schoonmaak van spelers die het niet kunnen opbrengen om bij HyPS te spelen. Zie in de spoiler de beste 11. daar is ook gelijk duidelijk dat onze grootste zwakte op het doel staat. In de afgelopen 5 jaar, geen enkele acceptabele keeper ingestroomt helaas. 

Spoiler

e1a9fff843124a3915f95b857d334a95.png

Met afstand is onze beste speler Lappalainen, Juura, Happonenen Lindberg. Alle 4 hebben zich ontwikkeld tot sterkhouders van dit elftal. Tevens zijn ze afkomstig uit Hyvinkää. Hebben dus een goede connectie met de club. 

Stand seizoen 5 - Zoals hierboven al een beetje staat, is seizoen 5 voorlopig het beste seizoen uit de competitie geworden, waar wij elk jaar de strijd tegen degradatie als verwachting van de media krijgen, hebben we het dit jaar meer dan goed weten te doen. De standaard wisselvalligheid werd dit seizoen ontweken, waardoor we meedere goede uitslagen achter elkaar konden neerzetten.   UITSLAGEN 1 UITSLAGEN 2. Door deze goede uitslagen, is het geen verassing dat we kampioen van de Kolmonen Soutern Regio Groep B zijn geworden. Met dit kampioenschap op zak mogen we gaan strijden voor Promotie samen met de andere kampioen uit Groep A. Deze 2 luik viel duidelijk uit in ons voordeel. Wat betekend dus dat we in Seizoen 6 op het 3e niveau mogen acteren. 

6 uur geleden zei Chiemel:

Beetje tegenstand mag wel eens een keer :D

Zelf in de Tweede Divisie zit ik in een negatieve spiraal. Ging door met strikerless waar ik vorig seizoen mee eindigde, maar levert mij nog weinig op. Vooral mentaal lijkt mijn ploeg het moeilijk te hebben. Veel goals tegen in bijvoorbeeld de eerste minuut en direct na mij goals. Probeer ik een teambespreking te doen waarbij ik aangeef dat we beter dan dit kunnen, reageert iedereen negatief :5. Door de negatieve reeks probeer ik misschien ook iets te vaak iets te veranderen, wat dan waarschijnlijk ook weer negatief werkt.

Oeh, helaas heel herkenbaar...

HyPS.png.cac84d0bfbe24e412920944026cc47a1.png

Hyvinkään Palloseura Seizoen 6.

Spoiler

c965a549eb5dbe21d0960fa100981e76.png

Selectie - Niet heel veel wijzigingen, Elftal is hetzelfde gebleven als vorig seizoen, wel in September een nieuwe Jeugdinstroom gehad. Waar ik met name blij ben met Kivinen onze nieuwe 1e keeper. 

BEKER - Voor het eerst mochten wij meedoen met de beker voor 2e divisieclubs. in de loting werden wij gekoppeld aan Tampere United en MiPK. De nummer 1 ging door. Wij werden helaas 2e na een nederlaag tegen Tampere United. 

Spoiler

7114bc115ea73e9a045305ff3c15489e.png

Competitie - Onze prognose dit seizoen was een 11e plaats met een kans op het kampioenscap van 1 op 401. Echter verliep dit seizoen ook als een trein, en werden de zeges aan elkaar geregen met hier en daar een klein nederlaagje. Deze resultaten bezorgde ons een nieuwe titel, en deelname aan de Play-Off voor promotie naar de 1e divisie. Helaas heeft deze play-offs een bug, waardoor de halve finale verloren moet worden. Deze is dus ook met 2-1 verloren tegen Espoo(nadat ik eerst won, echter toen de bug aan het licht kwam). de finale werd daarna met 2-5 gewonnen. Oftewel, promotie naar de 1e divisie. Veel eerder dan verwacht. 

Wou jullie ook deze cijfers van onze spits niet onthouden, heeft ondertussen bijna 250 Duels in het 1e gespeeld. en niet echt onverdienstelijk. Palomäki

Gepost (edited)

Pax - Seizoen 7 [Hoofdklasse Zondag A]

Ik gaf in de vorige update al aan dat er een stevige bezem door de selectie zou gaan. In korte lijnen: alle ervaren krachten (25+) zijn er inmiddels uit en iedereen die deel uitmaakt van de kern, is een vrucht uit de eigen opleiding. Het ene fruit groeit alleen iets harder dan het andere. De transfers:

image.thumb.png.a66c96f42efa51a1282c72731e412c37.png

Nog altijd weinig interesse voor mijn eigen spelers. Nou ja, voor sommigen stonden meer dan 200 clubs onder de belangstellenden, maar die acteerden allemaal op een lager niveau. Niets om me zorgen over te maken dus. Die gekkigheid zal ook wel snel ophouden, want na dit seizoen verwijder in de derde en tweede klasse uit deze game, zodat het allemaal weer wat sneller gaat tussen de wedstrijden door.

Dan de competitie. Tactisch was het puzzelen. Ik ging verder met de tactiek van vorig jaar, maar na de tweede wedstrijd was het duidelijk dat er iets moest veranderen. In eigen huis werden we namelijk vernederd door Spartaan: 2-6. Ik besloot er een 4-1-3-2 van te maken, nog altijd zonder spitsen en mét twee buitenste middenvelders. Verder een AMC (ondersteunen) en een AMC (aanvallen) voorin. Niets geks, maar voldoende verrassingseffecten voor de tegenpartij. Uiteraard bleef het een jong team, dus de ene wedstrijd verliep een stuk beter dan de andere, maar aan het einde van de rit ben ik ontzettend tevreden.

Stand.thumb.PNG.0312601cd6e4a43a496a9c91162f154a.PNG

Selectie

Over de hele linie heeft de spelerskern het netjes gedaan. Er was geen één speler die er bovenuit stak, waaruit ik opmaak dat we minder afhankelijk zijn van één of twee mensen. Aan de doelpuntenmakers en assistsgevers is dat volgens mij ook wel te zien. Overigens is Dick Hak (heerlijke naam :D) het hele seizoen uit de running geweest door een enkelbreuk; hopelijk kan hij volgend jaar nog aanhaken.

Spelers1.thumb.PNG.bd0d95e18b7b7b9f03d06f0e5165be22.PNG

Spelers2.thumb.PNG.3114218800e2c2cc61f7be2082f1c63a.PNG

Jeugdintake

Na een redelijke lichting vorig jaar keek ik met vertrouwen naar de verse oogst. Er zit dit jaar geen enkele speler tussen die direct van meerwaarde is. Dat zal ongetwijfeld ook te maken hebben met de huidige kwaliteiten van mijn team. Helaas nog altijd weinig verdedigend talent, dat mag wel eens een keertje gaan komen...

Intake.thumb.PNG.08adc93f97e0f587f0356844e3a02bb2.PNG

Financiën

Nog een jaartje en dan schrijven we waarschijnlijk rode cijfers. Interesseert me dan weer vrij weinig, laat het bestuur maar bijlappen aan het einde. Of opstappen / de zooi verkopen, dat zal ook niet verkeerd zijn, hehe.

Financien.thumb.PNG.e78dba09388d0587fa56ac992d4e4fa2.PNG

Edited by Titan

Wellicht dat ik iets gemist heb, maar hoe kom je aan al die buitenlandse spelers in je jeugdinstroom? Wel leuk, een Tsjech en een Nieuw-Zeelander haha.

Gepost (edited)

@Tim' Verbaast mij ook, maar als ik dan in de jeugdteams van andere clubs uit de competitie kijk, dan zie ik iets soortgelijks. Mijn staf heeft wel iets 'internationaals' in zich. Ik weet niet in hoeverre dat direct effect heeft. Zit nog altijd geen Nieuw-Zeelander bij :D 

Spoiler

image.thumb.png.01a2d6e7e454d9804e5681f5c863eaab.png

Edited by Titan
1 uur geleden zei Tim':

Wellicht dat ik iets gemist heb, maar hoe kom je aan al die buitenlandse spelers in je jeugdinstroom? Wel leuk, een Tsjech en een Nieuw-Zeelander haha.

Heb ik ook regelmatig. Heeft sowieso met kennis van HOYD te maken, maar los van dat ook nog wel een sporadisch. Sowieso veel tweede nationaliteiten. 

Pax - Seizoen 8 [Hoofdklasse Zondag A]

De eindklassering en het getoonde spel van het vorige jaar gaven me hoop op het achtste jaar in Hengelo. Ter voorbereiding deden we de volgende transfers: ;c

image.thumb.png.4186455945e5faf437f233a269df7e34.png

Het werd een ramp-za-lig jaar! Werkelijk niets lukte en na tien wedstrijden stonden we op een schamele zes punten. Ik zag het al eens voorbij komen: wat je ook doet, er komt geen verandering in. Uiteindelijk pakten we de punten met meer geluk dan wijsheid. Met name de verdediging is zo lek als een mandje, wat al langer mijn grootste zorg is. Waar ik hoopte op ontwikkeling van de spelers, gebeurde dat niet. Gebrek aan concurrentie maakt in dit geval lui. Hoe dan ook: voor de tweede keer in drie jaar eindigen we net boven de streep. Dit jaar is echter wel het jaar met de minste punten ooit.

image.thumb.png.1b61de98ee16c752bb4f3e2c41660b9f.png

Selectie

Geen enkele uitblinker dat jaar. Nouja, eentje dan: Boateng. Dat vromde ook direct het grootste probleem. Zowat iedereen leek verstoppertje te spelen..

image.thumb.png.aa06c56ba354c1ab7d80d27d43ed368b.png

image.thumb.png.f32d2a35aa5e61436b162d90b02a1caf.png

Jeugdinstroom

Voor het tweede jaar op rij geen bijzondere talenten, en al helemaal geen centrale verdedigers voor het zoveelste jaar op rij. Zo blijft het dus bij omscholen van verdedigende middenvelders tot er eindelijk verandering in komt. Eén conclusie heb ik in ieder geval getrokken: een nieuwe hoofd jeugdopleidingen is onderweg. Verder probeer ik de staf de komende weken ook te verbeteren op vrijwel alle posities.

Intake.thumb.PNG.a9833d55c45e0f68aa4eef2a7b887ebb.PNG

Financiën

Waar ik een jaar geleden dacht op dit moment rode cijfers te schrijven, viel het allemaal nog ontzettend mee. Op wedstrijddagen ging de omzet voornamelijk omhoog. Vast niet door het hartverwarmende voetbal...

image.thumb.png.a85c35e4d12eecc207c89423a99f54db.png