Jump to content

Geef de jeugd een kans

Fantasy
 Share

Recommended Posts

15 uur geleden zei Mordurette:

Je weet dat de Duitse regels mbt jeugdspeler (volgens mij) niet goed zijn doorgevoerd in FM? Spelers onder de 17 jaar mogen niet spelen in het eerste.

Is sinds dit seizoen (in ieder geval voor de Bundesliga) veranderd. Youssoufa Moukoko mocht afgelopen weekeinde als net 16-jarige wél in actie komen voor Dortmund.

14 uur geleden zei RedwingsQlu:

Ik kreeg niet echt een connectie met FC United. 

Nu speel ik met Nuneaton Borough. Bijkomende uitdaging: Het bestuur wil dat ik het stadion binnen de 5 jaar koop. Het verbeteren van de faciliteiten zal dus langzamer gaan

Hoe zit het bij jou met het aantal spelers in de selectie? Ieder gepromoveerd team heeft bij mij maximaal 12 normale spelers, de rest is grijs.

8 uur geleden zei kevindeweerd:

Hoe zit het bij jou met het aantal spelers in de selectie? Ieder gepromoveerd team heeft bij mij maximaal 12 normale spelers, de rest is grijs.

Ik heb hetzelfde probleem. Van zodra de eerste jeugdinstroom er is, is dit gelukkig opgelost. Voorlopig heb ik gelukkig maar amper blessures :) 

4 minuten geleden zei Brattbakk:

Allemaal enorm veel succes gasten. Probeer de challenge ook geregeld maar aangezien ik gewoonlijk een FM editie (of enkele) achter sta, post ik er niet direct dingen van.

Veel moed, doorzettingsvermogen, vastberadenheid en vooral veel fun!

Wat mij betreft mag je jouw prestaties van de challenge in een oudere FM versie hier posten hoor :) Blijft tof om de ervaringen van anderen te lezen ^^

Op 30-11-2020 om 15:57 zei ADG-Vincent:

Wat mij betreft mag je jouw prestaties van de challenge in een oudere FM versie hier posten hoor :) Blijft tof om de ervaringen van anderen te lezen ^^

Ik heb beslist om toch maar eens te updaten en over te stappen naar de 21 versie.

Game is onderweg. Mogelijk ga ik toch maar eerst enkele gewone saves spelen, kwestie van aan alles gewoon te raken, alvorens me nog eens op deze stevige challenge te storten. Ik kijk even hoe het loopt maar volg dit topic ondertussen alvast met veel interesse. En zal normaal ook ergens wel mee inpikken.

Op 26-11-2020 om 15:41 zei Bingbangboem:

Klopt, maar in FM om licentieredenen niet veranderd...

Dat klopt ! en ze gaan het wellicht ook op FM22 niet veranderen.

Er bestaan online lijsten om te weten wanneer je moet opslagen en 'reloaden' in bepaalde landen om de juiste promovendus te kiezen. 

2 minuten geleden zei Rossi:

Wil dit graag in een groot voetballand doen. Als dat op die manier ook kan, wil je dat even uitleggen in pm?

Als je naast de competitie waar je aan de slag wil Noorwegen op alleen kijken zet kan je rechtsonder bij startdatum ook de statdata van Noorwegen kiezen. Hierbij is de laatste 29 maart. Dan hoe je nog maar paar maanden en ontwijk je vooral de tragere maanden zoals Januari en de zomertransferwindow.

Je krijgt iets meer spelers in je game en een extra competitie maar sinds deze FM kan je alleen kijken competitie ook verwijderen dus uiteindelijk is de situatie hetzelfde. Daarnaast altijd goed om alle extra spelers uit het land waar je speelt te laden om een wat vollere selectie te hebben.

Edited by Jeroen.

51 minuten geleden zei Jeroen.:

Als je naast de competitie waar je aan de slag wil Noorwegen op alleen kijken zet kan je rechtsonder bij startdatum ook de statdata van Noorwegen kiezen. Hierbij is de laatste 29 maart. Dan hoe je nog maar paar maanden en ontwijk je vooral de tragere maanden zoals Januari en de zomertransferwindow.

Ah top het is gelukt. Twijfel tussen South Shields en Kingstonian

banner1.png.8ceb689c7df6976b07e7643dcb7b94aa.png

Ik ben beland bij het Welshe Merthyr Town FC. Zij zijn gepromoveerd naar de VNL South. Er stonden elf spelers onder contract en de rest van de spelers, zowel bij de hoofdmacht als de verschillende jeugdelftallen zijn grijze spelers. Ik zal bij elk elftal maximaal 17 grijze spelers een contract geven zodat de elftallen normaal gevuld zijn. We moeten in ieder geval een hoop geluk hebben willen we niet direct weer degraderen, het niveau van de grijzen is op het moment van schrijven nog onbekend. Dit zal ik meenemen in de update van de eerste seizoenshelft.

a0cb1c38f1420f9125adee0d9617a1e8.png

Ik mag ook naarstig op zoek naar staf. Voor mijn komst waren de HJO en Manager O23 al aangenomen dus ik mag de rest gaan opvullen.

db6d7fddae7a9d30234eda63c67897a0.png

De financiën zijn niet bijzonder. We hebben bijna €50k op de bank staan. Hopelijk kunnen we de kas wat spekken met de komende oefenperiode. Cardiff is onze moederclub en een wedstrijd tegen hen levert leuke centen op, nu hopen dat die in hun schema past.

324d9f44f43b584e430f5514b11750ca.png

Ik zal in dit topic mijn voortgang posten tenzij het gewenst is dat dit ergens anders gebeurt. Updates zullen per seizoenshelft gaan en in laag tempo aangezien mijn mainsave met ADO ook nog loopt.