Jump to content

Geef de jeugd een kans

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Chiemel:

Vond zelf dat het wel aardig ging eigenlijk :D. Had niet bij een club moeten gaan met zulk soort hoge verwachtingen. 

Is FM20, maar die is er vast ook. 

Meestal betekent hogere verwachtingen ook beter materiaal, maar als de media een 24ste plek verwachtten was het bestuur waarschijnlijk te ambitieus :)

9 minuten geleden zei FlyD:

Jammer dat het niet lukte.

Voor FM21 staat er een download op de hoofdpagina, die lijkt me prima.

Kan voor FM20 via forum geen download vinden. Is die nog wel ergens via een archief te vinden? 

11 uur geleden zei FlyD:

Heerlijke prestaties man! Goed dat je de game toch weer hebt opgepakt. Leuke spelers ook, veel snelheid en beweging voorin. 

Ja ben achteraf ook erg blij dat ik toch doorgezet heb. Straks gaat natuurlijk wel een punt komen dat de eerste echt goede spelers gaan retiren. Dan is het de aankomende jaren wel even de vraag hoe we dit op gaan vangen. En hopen met de grootste hoop dat er straks geen ploegen komen met een zak geld voor mijn andere spelers.

Ik heb inmiddels ook aardig wat sattelietclubs die me op gebied van jeugdscouting helpen:

FC Sochaux

HK 

Southend

Zrinjski

15 uur geleden zei Chiemel:

Wat gevonden via Steam. Ga het eens proberen met Rood Zwart Baflo uit de 4e klasse Zondag Noord :D. Geen idee of het überhaupt een beetje haalbaar gaat worden. 

Haha geweldig! Zal mijn collega leuk vinden :-)

Ooit eens naar een nieuwbouwprojectje gekeken in Baflo, maar we vonden het uiteindelijk toch te ver van de stad

54 minuten geleden zei Vis:

Haha geweldig! Zal mijn collega leuk vinden :-)

Ooit eens naar een nieuwbouwprojectje gekeken in Baflo, maar we vonden het uiteindelijk toch te ver van de stad

Wie is je collega? ;)

td3hxCF.jpg

Einde Seizoen Twee

Het tweede seizoen van deze challenge zit erop. Laten we kort zijn: Het was geen leuk seizoen.

Het gros van de clubs in 1B heeft een recent verleden in 1A en alle willen ze zo snel mogelijk terug.

We verloren geen wedstrijden met enorme marges, maar het gebeurde slechts zelden dat we niet verdiend verloren.

Gelukkig was er ook nog Lierse-Kempenzonen.

Spoiler

XdsGRQP.jpg

Qua jeugd was het geen slechte lichting, maar ook niet fantastisch. Hier screens van de beste twee spelers uit deze lichting.

Spoiler

rtNFXRV.jpg

KI7w5vL.jpg

BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM! BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

gFCJiCd.png

JEZUS!!!! wat heb ik een geluk gehad. Niet alleen met de loting, maar ook zeker in de wedstrijden. In de finale een rode kaart voor Spurs. Pas vanaf dat moment kregen we de overhand. Daarvoor echt 1 schot op doel gelost en dat was direct een doelpunt. Het is onze ingewisselde Tsjechische Maestro die het voor ons doet.

CHALLENGE COMPLETED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by Elsjorro1990

1 uur geleden zei neva:

Gefeliciteerd Sjor, wat een prestatie :mrgy:

Thx man. Ik heb wel echt alle geluk van de wereld gehad hoor. Pas laatste speelronde van de CL groep door naar de volgende ronde, waar we een zwak Inter Milan troffen. Vervolgens in de kwartfinale tegen Leicester city, die in de competitie op een 10e plek stonden. Enkel Barca was echt een tegenstander om rekening mee te houden, want de spurs waren ook 8e oid geëindigd. Die loting had echt veel vervelender gekund. Ben hier erg blij mee. Ik gooi de big brother challenge er direct achter aan en ga vanaf nu spelers kopen. 

10 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Thx man. Ik heb wel echt alle geluk van de wereld gehad hoor. Pas laatste speelronde van de CL groep door naar de volgende ronde, waar we een zwak Inter Milan troffen. Vervolgens in de kwartfinale tegen Leicester city, die in de competitie op een 10e plek stonden. Enkel Barca was echt een tegenstander om rekening mee te houden, want de spurs waren ook 8e oid geëindigd. Die loting had echt veel vervelender gekund. Ben hier erg blij mee. Ik gooi de big brother challenge er direct achter aan en ga vanaf nu spelers kopen. 

Vet vervolg wordt dat, gaaf. Doet je game recht aan vind ik. Zeker wel de nodige miljoenen op de bank inmiddels? 

11 minuten geleden zei delichris:

Knappe prestatie @Elsjorro1990. En nu met Weerdinge hetzelfde gaan doen :P 

Hahha dat word onmogelijk. Heb er wel eens mee gespeeld toen ik zelf nog in de selectie zat. 

@neva ik heb 400 mil op de bank en een budget van 200 mil om uit te geven. Zo even uit mijn hoofd ga ik op zoek naar 2 cv's, een rechtsback en een extra rechtsbuiten. Geeft wel aan wat voor team ik heb. Er zitten echt een paar hele goede spelers tussen. Dit kwam ook echt op een goed moment want mijn instroom was echt om te huilen 

6 uur geleden zei neva:

En je kan altijd nog 6 talentvolle keepers verkopen geloof ik ;c 

Haha ja, heb as we speak ook alweer een zwitser en een kroaat als talenten in het doel. 

Leuk einde van deze challenge: Barker gaat als 1e Engelsman mee naar het WK. 

UGNd1ha.png

Seizoen 19/20

Het eerste seizoen met het Groningse Rood Zwart Baflo zit erop! Ze komen uit in de zaterdagsklasse 4C.

Het leek erop dat we redelijk makkelijk kampioen zouden worden, maar in het laatste deel van het seizoen lieten we veel punten liggen. Gelukkig deed onder andere concurrent VV Middelstum dat ook en werden we kampioen! 

6K3Qrmr.png

Ook deden we maar een poging om de Youth Recruitment te verbeteren. Ik was redelijk verbaasd dat dit was gelukt. Aangezien dit een paar enkele dagen vooraf de Youth Intake was, weet ik niet of dat het meteen al effect had. 

RrvD9Hl.png

YreOOoE.png

Vergeten een screenshot te maken van de Youth Intake zelf, maar als je naar de leeftijden kijkt in de selectie, kan je wel een beetje raden wie uit de Youth Intake komt. Een stuk of 10 man. Wat mij wel opviel is dat zij een minimaal salaris moeten hebben een jeugdcontract te mogen tekenen. We moeten even aanzien of ik daar iets anders had kunnen doen en of ik het misschien nog kan fixen met een ander soort contract (tips welkom, kan eventueel nog teruggaan naar de datum vooraf deze contracten). 

De financiën zien er nu redelijk goed uit, we kregen dan ook meer dan 10K voor het kampioenschap. Even afwachten hoe dit eruit komt te zien! 

Pt76zGO.png

Edited by Chiemel

Op 6-3-2021 om 22:33 zei RubenS2:

@Michael_RAFC 1B is een lastige competitie om uit te raken in deze challenge. Het duurt even voor je spelers competitief zijn om mee te kunnen met de gevallen 1A-teams.

Het was inderdaad een beetje slikken na ons super seizoen vorig jaar. Omdat we door het vertrek van onze beste spits moesten overschakelen op een systeem met 1 aanvaller (aangezien we maar 1 aanvaller meer over hebben). Dacht eerst dat het aan de nieuwe tactiek lag maar na wat testen en veranderen moeten accepteren dat we gewoon zwaar overklast werden. Zodra ik dat geaccepteerd had zo snel mogelijk het seizoen proberen doorkomen zonder al te veel aandacht aan de wedstrijden te besteden. Wel voor elke match tegen Lierse (de laatste in de stand) ervoor gezorgd dat ik een Team Meeting hield om het moraal op te krikken, onder het adagium 'Ik moet niet sneller zijn dan een beer, zolang ik maar sneller ben dan de persoon achter me'.

Dit seizoen zijn we al iets beter begonnen, en staan we in de middenmoot. Hopelijk zit er dit jaar een goede centrale verdediger in de jeugdinstroom want Wingers hebben we nu wel voldoende.

@Elsjorro1990Proficiat man! Geniet maar van het feit dat je nu spelers mag kopen :classic_biggrin: Toen ik het haalde met FC United of Manchester heb ik meteen een van mijn topspelers teruggehaald die in het eerste seizoen Premier League naar Manchester United was gegaan.

37 minuten geleden zei Michael_RAFC:

Het was inderdaad een beetje slikken na ons super seizoen vorig jaar. Omdat we door het vertrek van onze beste spits moesten overschakelen op een systeem met 1 aanvaller (aangezien we maar 1 aanvaller meer over hebben). Dacht eerst dat het aan de nieuwe tactiek lag maar na wat testen en veranderen moeten accepteren dat we gewoon zwaar overklast werden. Zodra ik dat geaccepteerd had zo snel mogelijk het seizoen proberen doorkomen zonder al te veel aandacht aan de wedstrijden te besteden. Wel voor elke match tegen Lierse (de laatste in de stand) ervoor gezorgd dat ik een Team Meeting hield om het moraal op te krikken, onder het adagium 'Ik moet niet sneller zijn dan een beer, zolang ik maar sneller ben dan de persoon achter me'.

Dit seizoen zijn we al iets beter begonnen, en staan we in de middenmoot. Hopelijk zit er dit jaar een goede centrale verdediger in de jeugdinstroom want Wingers hebben we nu wel voldoende.

@Elsjorro1990Proficiat man! Geniet maar van het feit dat je nu spelers mag kopen :classic_biggrin: Toen ik het haalde met FC United of Manchester heb ik meteen een van mijn topspelers teruggehaald die in het eerste seizoen Premier League naar Manchester United was gegaan.

Thanks man. Ja ik heb het geluk gehad dat ik de echte toppers nog heb kunnen behouden. Ik durf wel te stellen dat als het nu niet gelukt was, het de aankomende jaren heel lastig was geworden. Baird staat/stond vrijwel in de belangstelling van elke topclub en hij had een gelimiteerde som. Idem met Savva, die niet wou verlengen. En dan ook nog eens mijn enige 2 CV's die al 25 waren. Het hield qua verdediging niet over.

Daar hebben we overigens direct wat aan gedaan. 68 mil neer gelegd voor een CV van Zuid-Korea, een CM van het gederadeerde Sheffield gehaald en een Engelse CV van Wolfsburg binnen gehaald. Ik heb nog 88 mil over, daar moet eigenlijk nog een rechtsbuiten en een extra spits uit komen.