Jump to content

Geef de jeugd een kans

Fantasy
 Share

Recommended Posts

RF6C1Hi.png

Uiteindelijk gekozen voor Royal Capellen F.C.

De faciliteiten zijn van een iets mindere kwaliteit dan Hoogstraten, maar we beginnen wel met 330K in de bank.

Volgens onze financiële prognose zullen we echter tegen het einde van het seizoen al bijna een miljoen in het rood staan, en het bestuur vindt niet dat ik al lang genoeg bij de club ben om een investering in de Youth Recruitment aan te vragen.

De selectie is redelijk gebalanceerd, en we hebben zelfs genoeg spelers om twee bankzitters te hebben.

Een slimme zet zou zijn om met een lage intensiteit en een lage agressiviteit te spelen, zodat er niet te veel schorsingen en blessures komen maar ik heb enkel nog maar succes gehaald met hoge pressing en agressiviteit. Als het moet kan ik nog steeds enkele grijze spelers een contract aanbieden.

Mijn favoriete speler in de selectie (en de reden waarom ik voor Capellen gekozen heb) is Maxim Volant. Niet enkel is hij een goede speler die op 4 verschillende posities uit de voeten kan, hij is ook de broer van mijn ex ;c.

Geen wonder dat de sfeer in de kleedkamer niet top is...

Qua tactiek ga ik voor een zeer aanvallende speelstijl, met twee aanvallers, twee wingers en een schaduwspits. Achter al dat aanvallend geweld zal Pim Bouwman als Deep Lying Playmaker centraal op het middenveld de eerste horde zijn voor tegenaanvallen.

Wish me luck! ;)

Op 2-3-2021 om 22:17 zei Michael_RAFC:

Leuk om te horen dat het daar zo goed gaat!

Ik keek er echt naar uit om met City Pirates te beginnen maar na een hele avond te herladen nog steeds geen geluk.

Dan maar een andere club: Hoogstraten VV.

Tijd om High Street op de kaart te zetten!

EDIT: Nope, geen Hoogstraten.

Ik hou van een challenge, maar dat er van de 13 niet-grijze spelers 7 enkel als spits kunnen spelen is me toch een beetje te gortig.

Je kan ook een andere database gebruiken en clubs zoals Ternesse kiezen :) 

14 uur geleden zei Olivierke:

Je kan ook een andere database gebruiken en clubs zoals Ternesse kiezen :) 

Dat zou ook kunnen, maar ik wilde redelijk snel naar de JPL kunnen geraken. In Engeland met FC United of Manchester herinner ik me dat het heel lang aanvoelde, zeker na 3 à 4 jaar in de Vanorama National te zitten. Op die momenten lijkt de Champions League enorm ver weg. Ik wil de financiën van mijn club zo snel mogelijk op orde kunnen krijgen maar het lijkt wel alsof elke ploeg in deze FM verlies draait, en het dus van spelersverkopen moet hebben. Normaal gezien geen probleem, maar in deze challenge wel.  

1 uur geleden zei Michael_RAFC:

Dat zou ook kunnen, maar ik wilde redelijk snel naar de JPL kunnen geraken. In Engeland met FC United of Manchester herinner ik me dat het heel lang aanvoelde, zeker na 3 à 4 jaar in de Vanorama National te zitten. Op die momenten lijkt de Champions League enorm ver weg. Ik wil de financiën van mijn club zo snel mogelijk op orde kunnen krijgen maar het lijkt wel alsof elke ploeg in deze FM verlies draait, en het dus van spelersverkopen moet hebben. Normaal gezien geen probleem, maar in deze challenge wel.  

Er zitten ook voordelen aan. Zodra je in de Championship komt kun je vrijwel elk seizoen 1 a 2 keer je faciliteiten upgraden. Ik had vrij snel in de PL alles al maxed out. Inmiddels 200 miljoen op de bank en still counting.

Ik moet wel vrij snel een aantal CV's gaan krijgen als ik daadwerkelijk wat wil presteren. We zijn inmiddels een stabiele onderkant linkerrijtje PL club, maar de 2 cv's die ik heb ( en dan heb ik het nog niet eens over de reserve, die echt slecht is) voldoen absoluut niet. Maar ik blijf maar spitsen en doelmannen krijgen. Dat is wel een dingetje. 

td3hxCF.jpg

Winterstop Update

Na een half jaar spelen ziet de balans er positief uit. In de beker wisten we niet voorbij Royale Union Saint-Gilloise te geraken na een doelpuntenrijke wedstrijd.

In de competitie begonnen we nogal wisselvallig, maar na het verlies tegen Knokke wisten onze troepen een fantastische reeks neer te zetten, en ongeslagen te blijven in 8 wedstrijden.

Spoiler

Kvaii7L.jpg

Momenteel staan we in een spannende race op de eerste plaats.

We scoren veel meer dan de andere ploegen in de competitie, maar we incasseren ook veel onnodige doelpunten.

Spoiler

O1tYmCv.jpg

Aan het begin van het seizoen hebben we Jean-François Gillet kunnen strikken als Hoofd Jeugopleidingen, ondanks dat hij niet natuurlijk is in deze rol staan zijn kwaliteiten me wel aan, maar vooral zijn professionele persoonlijkheid. Hopelijk heeft hij een goede invloed op onze inkomende jeugd.

Spoiler

TUIXoHv.jpg

Speaking of, we hebben net de preview gekregen over onze aankomende jeugdlichting.

Het ziet er niet slecht uit, en we kunnen het zeer goed gebruiken. Tot heden hebben we enkel een aantal kleine blessures te verwerken gekregen maar onze sterspeler op het middenveld is nu toch een maand uit.

Spoiler

FmRFrKx.jpg

De omschrijving wordt natuurlijk wel gedaan op basis van de huidige selectie en moet dus met een korrel zout genomen worden, maar ik ben toch al benieuwd!

Update incoming

Ik ga niet meer per seizoen updaten. Ik ga zo snel met de seizoenen, dat ik vaak zo ver achterloop dat ik allemaal dingen door elkaar ga halen. Ik moet nu ook alweer bij trekken want ik ben alweer 2 seizoenen verder dan de laatste update.

Ik ga kort terugkomen op de afgelopen seizoenen d.m.v. de eindstand en de belangrijkste spelers.

Eindstand 2034-2035

Spoiler

mg5PICK.png

Een vrij kleurloos seizoen. We deden het qua punten iets minder dan het seizoen hier voor, maar we eindigden wel op dezelfde plek.

Belangrijke instroom

Spoiler

kbfqEfB.pngCnOUxe1.png

Baird en Hayes zijn de noemenswaardige spelers van deze lichting, waarbij ik Baird echt een grote toekomst voorspel. Die man gaat ook niet verhuurd worden, maar mag rechtstreeks aansluiten bij de eerste selectie.

Eindstand 2035-2036

Spoiler

Ge4frTA.png

Een prima seizoen, we hebben onszelf verbeterd en we kwamen bijna stabiel binnen in het linkerrijtje. 

Belangrijkste instroom

Grant is de belangrijkste man deze lichting. Ik zie veel in deze man, eens een keer niet een veredelde buitenspeler, maar een echte spits voorin.

Ik zal het seizoen 2036-2037 wel weer apart behandelen, maar dan zijn we in elk geval even bij. 

Op 3-3-2021 om 22:53 zei RubenS2:

@Olivierke Prima spelertje hoor, zeker met dat karakter en die vastberadenheid. Hopelijk gaan zijn afstandsschoten nog wat omhoog. PO1 lijkt haalbaar, hopelijk haal je Europees voetbal en de nodige miljoenen binnen.

Ik werd vierde, daarin behaalde ik zes punten maar op de laatste speeldag verloor ik op Brugge en sprong standard toch over ons.. daardoor werd ik vierde. Ik dacht dat dit voldoende zou zijn voor Europa omdat Standard(derde) de beker won van Brugge (eerste).  in de match tegen PO2 winnaar Anderlecht verloor ik na verlengingen en ik dacht dus dat ik GEEN europees voetbal zou krijgen maar.. plots zag ik dit in season review:

cbc1a80d626930a06befc4d89844bc38.png
En anderlecht krijgt de andere ECL plaats.

924fa20df9e3dfa6bcb1b87298aa3c9f.png

ae501a6e9c1ee127281a892c9e38fedc.png

33dd224ae0e5e27024e179661a23a353.png

4fa4b1f4aa155c73b2206ba991a00d37.png

Edited by Olivierke

8 uur geleden zei Olivierke:

Ik werd vierde, daarin behaalde ik zes punten maar op de laatste speeldag verloor ik op Brugge en sprong standard toch over ons.. daardoor werd ik vierde. Ik dacht dat dit voldoende zou zijn voor Europa omdat Standard(derde) de beker won van Brugge (eerste).  in de match tegen PO2 winnaar Anderlecht verloor ik na verlengingen en ik dacht dus dat ik GEEN europees voetbal zou krijgen maar.. plots zag ik dit in season review:

cbc1a80d626930a06befc4d89844bc38.png
En anderlecht krijgt de andere ECL plaats.

924fa20df9e3dfa6bcb1b87298aa3c9f.png

ae501a6e9c1ee127281a892c9e38fedc.png

33dd224ae0e5e27024e179661a23a353.png

4fa4b1f4aa155c73b2206ba991a00d37.png

Prima seizoen! Leuk dat er een nieuw stadion komt (zou in het echt ook mogen ;c ).

RF6C1Hi.png

Einde Seizoen 1

We did it! Volgend seizoen zal Royal Capellen F.C. uitkomen in Eerste Klasse B.

Dit hebben we vooral te danken aan onze twee aanvallers: Robbe Kil en vooral de jonge Zuid-Koreaan Baik Seongheon.

Samen waren ze goed voor 61 doelpunten en 18 assists.

Hieronder een screentje van de stats van onze selectie. Deze is wel genomen na de jeugdinstroom, hetgeen de grote hoeveelheid spelers verklaart.

Spoiler

3ta9Ugz.jpg

Daar komen we echter aan onze 'slecht nieuws' sectie van deze post. Ondanks verschillende pogingen om hem langer aan ons te binden en ondanks het feit dat andere clubs niet in hem geïnteresseerd waren weigerde Baik contractbesprekingen aan te gaan en loopt zijn contract na dit seizoen af. Aangezien onze jeugdlichting niet top was, en er al helemaal geen goede spits bij zat, betekent dit dat we volgend seizoen niet meer met twee spitsen zullen aantreden. Hopelijk blijft Robbe fit, anders zitten we in de problemen.

Ondertussen zitten we aan het begin van het nieuwe seizoen. We hebben 7 vriendschappelijke bekers georganiseerd tegen grotere tegenstanders, waardoor onze balans er super uit ziet: we hebben momenteel 650K in de bank.

Ondanks deze financiële weelde weigert onze voorzitter zelfs maar een euro extra te investeren in onze jeugdopleiding.

Zijn excuus? De slechte financiële situatie...

Zoals gezegd was het qua regens niet super, hier een screentje van onze twee beste spelers.

Duarte Silva is een jonge Belg die natuurlijk is op de centrale verdedigerpositie, met een heerlijke personaliteit. Met een lengte van 175cm en een snelheid van 7 gaat hij hier echter een groot risico zijn. Daarom heb ik ervoor gekozen om hem als verdedigende middenvelder te gebruiken (ja we spelen volgend seizoen met een verdedigende middenvelder ;) )

Spoiler

PNHfgxW.jpg

Gazmend Karapici is een Kosovaarse (!!) rechtsbuiten. Ook redelijk professioneel, en vooral snel (voor ons niveau).

Spoiler

tqDj3B6.jpg

Netjes @Michael_RAFC prima resultaten.

Vraagje voor allen: Ik kom nu op een punt dat er best wel wat HOYD zijn die willen komen en allemaal redelijk vergelijkbare stats hebben. Zouden jullie het dan adviseren om, zodra je zoals ik nu wel wat verdedigers kunt gebruiken, een HOYD te kiezen voor de korte termijn? Dus stel een HOYD met voorkeursformatie 5-3-2 oid (zolang er maar 5 verdigers staan) om te zorgen dat je meer kans hebt op verdedigers?

Ik heb een HOYD die vooral CM en spitsen aflevert. Dat is natuurlijk prima, ik heb nu inmiddels 2 wonderkids in de aanvallende linies en een toekomstige CM die in de afgelopen lichting is gekomen, maar wil ik stappen maken dan moet er echt in de verdediging wat bij en die is nu al jaren achter elkaar uien. 

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Netjes @Michael_RAFC prima resultaten.

Vraagje voor allen: Ik kom nu op een punt dat er best wel wat HOYD zijn die willen komen en allemaal redelijk vergelijkbare stats hebben. Zouden jullie het dan adviseren om, zodra je zoals ik nu wel wat verdedigers kunt gebruiken, een HOYD te kiezen voor de korte termijn? Dus stel een HOYD met voorkeursformatie 5-3-2 oid (zolang er maar 5 verdigers staan) om te zorgen dat je meer kans hebt op verdedigers?

Ik heb een HOYD die vooral CM en spitsen aflevert. Dat is natuurlijk prima, ik heb nu inmiddels 2 wonderkids in de aanvallende linies en een toekomstige CM die in de afgelopen lichting is gekomen, maar wil ik stappen maken dan moet er echt in de verdediging wat bij en die is nu al jaren achter elkaar uien. 

Ik zou vooral naar de reputatie en de persoonlijkheid kijken. Hoe meer reputatie je HOYD heeft, hoe beter de spelers die binnen komen. Als je HOYD hebt die zowel in stats als in deze twee dingen gelijk zijn dan kan je inderdaad naar iemand met een voorkeursformatie met meer verdedigers gaan.

Het aantal Model Citizens of Professionals met een zo groot mogelijke reputatie is echter niet super groot.

Fun Fact, uit tests is gebleken dat Determination (Vastberadenheid voor onze vrienden die in het Nederlands spelen) amper invloed heeft op de ontwikkeling van een speler, de belangrijkste factor is professionaliteit.

12 minuten geleden zei Michael_RAFC:

Ik zou vooral naar de reputatie en de persoonlijkheid kijken. Hoe meer reputatie je HOYD heeft, hoe beter de spelers die binnen komen. Als je HOYD hebt die zowel in stats als in deze twee dingen gelijk zijn dan kan je inderdaad naar iemand met een voorkeursformatie met meer verdedigers gaan.

Het aantal Model Citizens of Professionals met een zo groot mogelijke reputatie is echter niet super groot.

Fun Fact, uit tests is gebleken dat Determination (Vastberadenheid voor onze vrienden die in het Nederlands spelen) amper invloed heeft op de ontwikkeling van een speler, de belangrijkste factor is professionaliteit.

Dat laatste had ik ook al gelezen idd op het forum van SI. Ik heb nu een HOYD die perfectionist is volgens mij. Dat zou 1 van de beste invloeden moeten zijn. 

8 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat laatste had ik ook al gelezen idd op het forum van SI. Ik heb nu een HOYD die perfectionist is volgens mij. Dat zou 1 van de beste invloeden moeten zijn. 

Perfectionist is inderdaad éen van de betere personaliteiten. 

Voor de ontwikkeling van de jeugd zijn  dit de besten volgens die test van beste naar minst goed:

-Model Professional

-Model Citizen

-Professional

-Perfectionist

-Fairly Professional

Al deze traits zijn natuurlijk super om te hebben.

Sta aan het begin van seizoen 3 met FC United of Manchester! 

Kan nu gaan spelen met een ruime selectie en er zitten volgens mij wel een aantal talentjes bij. :)

Zit nog steeds in de Vanarama National League North, seizoen 1 plek 13 en seizoen 2 plek 12.

Ga nu toch maar met een andere tactiek spelen. Wil nu toch wel een stapje gaan zetten en hopelijk komend seizoen een plekje bij de play-offs bemachtigen.

Al met al wel tevreden :) 

1 uur geleden zei misterhille:

Sta aan het begin van seizoen 3 met FC United of Manchester! 

Kan nu gaan spelen met een ruime selectie en er zitten volgens mij wel een aantal talentjes bij. :)

Zit nog steeds in de Vanarama National League North, seizoen 1 plek 13 en seizoen 2 plek 12.

Ga nu toch maar met een andere tactiek spelen. Wil nu toch wel een stapje gaan zetten en hopelijk komend seizoen een plekje bij de play-offs bemachtigen.

Al met al wel tevreden :) 

Een trage start is niet meteen verkeerd. Toen ik met United of Manchester de challenge voltooid heb zat ik na 7 jaar nog steeds in de Vanarama National, 7 jaar later zaten we in de Premier League! Succes!

Ik wilde ook een game beginnen in Belgie, maar na een hele middag proberen krijg ik Tubize maar niet gepromoveerd. Voorlopig doe ik dus nog even verder in Noorwegen.

Seizoen 2036-2037

Het laatste seizoen waar we niet erg uitgebreid op in gaan omdat ik niet al te veel screens heb gemaakt. Vanaf nu probeer ik dat weer anders te doen.

Transfers

Spoiler

BHMg66T.pngVADoq8w.png

Een heel leger aan uitgaande transfers. Ik probeer wat selectiever te zijn in de ontwikkeling van spelers. Echt de regel te hanteren dat als ze 18 zijn en (nog) niet kunnen rekenen op speeltijd bij ons, dan worden ze verhuurd. De enige die definitief mocht vertrekken was Keegan, het zoveelste redelijke keeperstalent. Hij leek Cook en Barker niet te kunnen bedreigen, dus lieten we hem voor een schappelijke prijs en doorverkooppercentage verdwijnen.

Eindstand

Spoiler

ZvNn8nX.png

Ik had het al een beetje verklapt hé? Een 3e plek. Op doelsaldo, want we hebben evenveel punten als de nummer 2 Chelsea. Wat een seizoen. Alles viel in elkaar. Spelers die zich goed ontwikkelden, een Dvorak kwam terug van een huurperiode in Amerika en veroverde direct een basisplaats, we hadden geluk dat de topteams vrij wisselvallig waren. We gaan dus gewoon de CL in. Ik verwacht niet dat we heel veel potten kunnen gaan breken, maar voor de reputatie is het wel lekker. Het trekt hopelijk ook wat spelers over de streep om toch te verlengen. Savva bijvoorbeeld wil niet verlengen en ligt nog maar 2 jaar vast.

Intake en instroom heb ik beide geen screen van gemaakt deze keer. Ze hadden het over goede verdedigers, en twee talenten. 1 Kroatische doelman en een schotse CM.

Shane Lopez is de schotse CM van deze aankondiging en ik zie wel waarom die er uitgelicht werd. Gaat een hele grote worden als zijn fysiek wat bijtrekt. Geinig dingetje: De twee grootste talenten deze game tot nu toe zijn 2 schotten.

Celikovic is de doelman uit Kroatië. Ik denk een OKÉ doelman. Ik moet zeggen dat ik hier niet direct de concurrent voor Barker in terug zie, maar we zullen het zien.

"Goede verdedigers" was blijkbaar relatief. Howell moet haast wel de speler zijn waar ze het over hadden. Ik hoop dat hij mij kan overtuigen. Zoals gezegd: Ik heb een hevig tekort aan goede centrumverdedigers. Good old Blaise O'Sullivan is nog steeds 1e back-up bij gebrek aan beter en als we echt wat willen bereiken, kan dat eigenlijk niet.

Belangrijkste spelers:

Ik ga jullie meenemen in mijn team, zodat jullie een idee hebben hoe we er voor staan in de CL.

Baird is de blikvanger qua talent. Ontwikkeld zich reusachtig en speelt zojuist zijn 1e interland voor Schotland. Heeft net verlengd, maar wel tegen een gelimiteerde som van 114 miljoen. Is deze game ons 2e wonderkind.

Ball is de man die het met Gorman voorin moet doen. Heeft bij gebrek aan beter een hele tijd op de AMR positie gestaan, maar sinds we daar iemand hebben mag hij het voorin doen en dat doet die prima. Was ons 3e wonderkind.

Gorman is de goalgetter voorin die eigenlijk nooit verzaakt. Heeft al over de 200 competitiegoals gescoord en is daarmee met afstand de topscoorder aller tijden.

Savva. Good old FFING Savva. Deze man heeft zich ontwikkeld. Niet normaal. Heeft ergens na 1 oefeninterland voor Cyprus besloten dat hij het toch voor Engeland wou proberen. Dat is hem nog niet gelukt, maar dat gaat wel komen als hij zo doorgaat.

Barker heeft Cook dit seizoen van de troon gestoten. Deden niet veel voor elkaar onder, maar ik vond dat Barker een kans verdiende en die heeft hij met beide handen aangepakt.

Zo, jullie zijn weer up to date. Ik zal vanaf nu proberen weer wat beter mijn screens bij te houden.

Leuk weetje nog: Baird is de eerste international die in de top 40 van de wereld staat. Plek 38 om precies te zijn. Gorman heeft wel al bij de selectie van Engeland gezeten, maar nog niet gespeeld.

Lijstje met Internationals: Jamaica, Noord-Ierland, Malta, Montserrat, Schotland.

25 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Seizoen 2036-2037

Het laatste seizoen waar we niet erg uitgebreid op in gaan omdat ik niet al te veel screens heb gemaakt. Vanaf nu probeer ik dat weer anders te doen.

Transfers

Inhoud verbergen

BHMg66T.pngVADoq8w.png

Een heel leger aan uitgaande transfers. Ik probeer wat selectiever te zijn in de ontwikkeling van spelers. Echt de regel te hanteren dat als ze 18 zijn en (nog) niet kunnen rekenen op speeltijd bij ons, dan worden ze verhuurd. De enige die definitief mocht vertrekken was Keegan, het zoveelste redelijke keeperstalent. Hij leek Cook en Barker niet te kunnen bedreigen, dus lieten we hem voor een schappelijke prijs en doorverkooppercentage verdwijnen.

Eindstand

Inhoud verbergen

ZvNn8nX.png

Ik had het al een beetje verklapt hé? Een 3e plek. Op doelsaldo, want we hebben evenveel punten als de nummer 2 Chelsea. Wat een seizoen. Alles viel in elkaar. Spelers die zich goed ontwikkelden, een Dvorak kwam terug van een huurperiode in Amerika en veroverde direct een basisplaats, we hadden geluk dat de topteams vrij wisselvallig waren. We gaan dus gewoon de CL in. Ik verwacht niet dat we heel veel potten kunnen gaan breken, maar voor de reputatie is het wel lekker. Het trekt hopelijk ook wat spelers over de streep om toch te verlengen. Savva bijvoorbeeld wil niet verlengen en ligt nog maar 2 jaar vast.

Intake en instroom heb ik beide geen screen van gemaakt deze keer. Ze hadden het over goede verdedigers, en twee talenten. 1 Kroatische doelman en een schotse CM.

Shane Lopez is de schotse CM van deze aankondiging en ik zie wel waarom die er uitgelicht werd. Gaat een hele grote worden als zijn fysiek wat bijtrekt. Geinig dingetje: De twee grootste talenten deze game tot nu toe zijn 2 schotten.

Celikovic is de doelman uit Kroatië. Ik denk een OKÉ doelman. Ik moet zeggen dat ik hier niet direct de concurrent voor Barker in terug zie, maar we zullen het zien.

"Goede verdedigers" was blijkbaar relatief. Howell moet haast wel de speler zijn waar ze het over hadden. Ik hoop dat hij mij kan overtuigen. Zoals gezegd: Ik heb een hevig tekort aan goede centrumverdedigers. Good old Blaise O'Sullivan is nog steeds 1e back-up bij gebrek aan beter en als we echt wat willen bereiken, kan dat eigenlijk niet.

Belangrijkste spelers:

Ik ga jullie meenemen in mijn team, zodat jullie een idee hebben hoe we er voor staan in de CL.

Baird is de blikvanger qua talent. Ontwikkeld zich reusachtig en speelt zojuist zijn 1e interland voor Schotland. Heeft net verlengd, maar wel tegen een gelimiteerde som van 114 miljoen. Is deze game ons 2e wonderkind.

Ball is de man die het met Gorman voorin moet doen. Heeft bij gebrek aan beter een hele tijd op de AMR positie gestaan, maar sinds we daar iemand hebben mag hij het voorin doen en dat doet die prima. Was ons 3e wonderkind.

Gorman is de goalgetter voorin die eigenlijk nooit verzaakt. Heeft al over de 200 competitiegoals gescoord en is daarmee met afstand de topscoorder aller tijden.

Savva. Good old FFING Savva. Deze man heeft zich ontwikkeld. Niet normaal. Heeft ergens na 1 oefeninterland voor Cyprus besloten dat hij het toch voor Engeland wou proberen. Dat is hem nog niet gelukt, maar dat gaat wel komen als hij zo doorgaat.

Barker heeft Cook dit seizoen van de troon gestoten. Deden niet veel voor elkaar onder, maar ik vond dat Barker een kans verdiende en die heeft hij met beide handen aangepakt.

Zo, jullie zijn weer up to date. Ik zal vanaf nu proberen weer wat beter mijn screens bij te houden.

Leuk weetje nog: Baird is de eerste international die in de top 40 van de wereld staat. Plek 38 om precies te zijn. Gorman heeft wel al bij de selectie van Engeland gezeten, maar nog niet gespeeld.

Lijstje met Internationals: Jamaica, Noord-Ierland, Malta, Montserrat, Schotland.

Heerlijke prestaties man! Goed dat je de game toch weer hebt opgepakt. Leuke spelers ook, veel snelheid en beweging voorin. 

Seizoen 1 (FM20) - Kingstonian

Na wat probeersels mijn eerste seizoen weten te voltooien! Vrijwel het hele seizoen een beetje in de middenmoot gedraaid. Media verwachtte een 24e plek, maar de directie een plek bij de eerste 12. Uiteindelijk zijn we 13e geworden.

Fijn was dat we een redelijk talentvolle keeper binnenkreeg, was ook een van de zwakkere posities binnen het elftal.

Resultaat van het harde werken is in laatste screen te zien! :-D

Stand S1.PNG

Youth intake S1.PNG

GK S1.PNG

fire!.PNG

Denk dat ik ff ga kijken naar andere landen en ff kijken wat beschikbaar is qua Nederlandse competities. Is er een betrouwbare download die naar de lagere klasses gaat? 

Edited by Chiemel

17 minuten geleden zei Chiemel:

Seizoen 1 (FM20) - Kingstonian

Na wat probeersels mijn eerste seizoen weten te voltooien! Vrijwel het hele seizoen een beetje in de middenmoot gedraaid. Media verwachtte een 24e plek, maar de directie een plek bij de eerste 12. Uiteindelijk zijn we 13e geworden.

Fijn was dat we een redelijk talentvolle keeper binnenkreeg, was ook een van de zwakkere posities binnen het elftal.

Resultaat van het harde werken is in laatste screen te zien! :-D

Stand S1.PNG

Youth intake S1.PNG

GK S1.PNG

fire!.PNG

Denk dat ik ff ga kijken naar andere landen en ff kijken wat beschikbaar is qua Nederlandse competities. Is er een betrouwbare download die naar de lagere klasses gaat? 

Jammer dat het niet lukte.

Voor FM21 staat er een download op de hoofdpagina, die lijkt me prima.

2 minuten geleden zei FlyD:

Jammer dat het niet lukte.

Voor FM21 staat er een download op de hoofdpagina, die lijkt me prima.

Vond zelf dat het wel aardig ging eigenlijk :D. Had niet bij een club moeten gaan met zulk soort hoge verwachtingen. 

Is FM20, maar die is er vast ook.