Jump to content

Geef de jeugd een kans

Fantasy
 Share

Recommended Posts

13 minuten geleden zei RubenS2:

Nee, dit is niet toegestaan. Geen transfers. Dit hoort ook bij de uitdaging ;)

@Stefanos: Ik dacht dat je wel de grijze spelers die er zijn een contract mag aanbieden. Dan worden dat automatisch ook 'echte' spelers

image.png.09232597dc21ffac4e2fc3ee10f060d2.png

Nog eens een update van mijn kant.

De nieuwe intake voor het seizoen was opnieuw niet echt overtuigend.

Spoiler

1651468096_Schermafbeelding2021-02-12om16_53_39.thumb.png.c5ec68fe85a4fc0da82daa44fdf5be51.png

Per Sandstad is wel gewild door bijna de volledige Eliteserien. De meeste hebben ook al een bod gedaan, maar dat was nog nooit hoger dan 0 euro...

Sortland is direct (met voorsprong) de beste passer van de selectie.

Spoiler

2056187346_Schermafbeelding2021-02-12om16_54_35.thumb.png.87d57ed1e128d94736f89e2e70fe8352.png1443173943_Schermafbeelding2021-02-12om16_56_52.thumb.png.3cf5afb941f0739da5a1ebaf9069fea9.png

In de competitie waren we zeer wisselvallig. Heb zitten proberen met andere tactieken en wat jeugd de kans gegeven ook al zijn ze (nog) niet goed genoeg. Uiteindelijk werden we 9e nadat we de laatste 3 wedstrijden steeds verloren.

1019629555_Schermafbeelding2021-02-19om18_26_07.png.a7d85555c93b6af60c70a30e3a5c66e6.png

Ik zal ook de instroom voor het nieuwe seizoen al laten zien, want ik ben al ongeveer halverwege dat seizoen. Opnieuw zat er geen echt toptalent tussen helaas. 

211263101_Schermafbeelding2021-02-19om21_25_50.thumb.png.6f2754d9479d4a8d245a73fc76b22b2a.png

Spoiler

1622568964_Schermafbeelding2021-02-19om21_27_05.thumb.png.7060d6feb784ebe0d38dfd6008511782.png1821362157_Schermafbeelding2021-02-19om21_27_49.thumb.png.d6b183ad058de7d7bab6970ee0ea5ba8.png

1 uur geleden zei Stefanos:

Ook maar beginnen hieraan, 

wel 1 vraag. is het toegstaan binnen de regels van deze challenge om je elftal in het 1e seizoen op een juist aantal spelers te krijgen door spelers aan te trekken? Team heeft namelijk maar 16 spelers. 

Zoals er al gezegd is, grijze spelers mag je een contract aanbieden om je elftal op te vullen. Enkel zullen deze spelers ook echt opvulling zijn, aan kwaliteit zal het niks toevoegen.

20 minuten geleden zei Stefanos:

Wordt dus grijze spelers uit de -20 een contract aanbieden, kijken hoever ik kan komen in Finland met HyPS. 

Leuk, Finland wil ik ook ooit eens proberen. Hopen op de nieuwe Litmanen.

Succes en houd ons op de hoogte!

HyPS.png.cac84d0bfbe24e412920944026cc47a1.png

Eerste jeugdinstroom gehad, is niet al te veel te zeggen aan de hand van de sterren, aangezien iedereen een top speler kan worden op dit niveau.

Spoiler

Jeugdinstroom 2020e7356a71d1698360f0084ae336a97dd7.png

Op dit moment dus wel 1 bruikbare speler voor het 1e elftal, en wat back-ups. 

Spoiler

e494a7a0e175afda2be0fc72f18e087a.png

En als toetje, kon ik deze speler jullie niet achterhouden. is gegenereerd in het team vanaf het begin

Spoiler

9f44f05d27be1544e53c30929fae24e5.png

Dat is dus inderdaad niet de bedoeling, die speler zoals @Stefanos is eigenlijk verboden...

Sowieso niet die optie "voeg spelers aan speelbare teams toe" aanvinken. Grijze spelers een contract aanbieden mag, maar zou ik ook niet aanraden. Je kan bij wijze van spreken je reservedoelman nog beter gebruiken, die grijze spelers zijn bijzonder slecht.

Seizoen 2032-2033

We zijn officieel aangekomen bij het seizoen waar jullie vorig game een laatste update van hebben gehad. Na dit seizoen raakte ik destijds mijn game kwijt. Laten we kijken hoe het is gegaan.

Transfers

Een transfer met een randje. We raken Tutte kwijt, doordat het bestuur weer een bod accepteert. Ik snapte het niet zo goed, ik dacht dat het bestuur geneigd was dit minder snel te doen als de financiën goed zijn. Affijn, het bod wat geaccepteerd was vond ik niet voldoen, dus ik heb Tutte maar aangeboden en uiteindelijk hapte Charlton toe. Prima bod, maar met in het achterhoofd dat we bezig zijn een stabiele top 8 team te zijn in de Championship, vind ik het jammer. De transfers

Eindstand

Zei ik een "stabiel top 8 team"? F that. We gaan gewoon weer naar de Premier League. Eindstand We hebben vrijwel vanaf het begin 1e gestaan. Dat kwam nou niet bepaald doordat wij zo super sterk waren, maar de rest was ook gewoon niet zo constant. Het aantal punten waarmee we kampioen worden was namelijk nog niet 1 keer deze game genoeg om kampioen mee te worden in de Championship. Dat geeft wel wat te denken voor richting de PL, maar we gaan het zien.

De opstelling

Deze mannen hebben het voor ons gedaan dit seizoen. Let vooral weer op Martin Gorman. De man is bij uitstek onze topscoorder. Hij gaat het over een seizoen of 2/3 wel lastig krijgen met de Ball en Patrick, maar wellicht kan hij dan als AML gaan spelen.

Elftal van het jaar. We locken hier 7 posities voor het elftal van het jaar, wat wel laat zien dat we echt een goed seizoen gedraaid hebben.

Intake

Ik heb doordat ik een stuk voor liep weer eens geen screens gemaakt hiervan, dus ik ga even de spelers uitlichten die wat gaan betekenen voor ons team. Startend met de absolute "Golden Boy" Dvorak, een tjechische held. Deze man moet de uitblinker op de vleugels gaan worden. Ik speel namelijk niet met een AMC. Blij met deze man. Nou dat was het dan ook direct. De rest was absolute bagger. Enigzins teleurstellend. Maar goed, ik heb ook al eens lichtingen gehad waar ik spelers kreeg op posities die ik niet nodig ben, dus met 1 toekomstige topper op een bruikbare positie ben ik tevreden.

Ik wil jullie voorstellen aan het team dat gaat proberen om in de PL te blijven, zodat jullie een idee hebben van de spelers.

GK: Cook is een man die jullie al vaak hebben zien voorbij komen. Degelijke keeper waar de concurrentie tot nu toe niet bij in de buurt komt. Barker is de volgende die het mag proberen, maar dat gaat nog even duren.

Verdediging: In willekeurige volgorde mijn belangrijkste verdedigers.

Buck ik krijg zijn tackelen maar niet omhoog, maar zijn prestaties zijn prima. Is de vervanger van Kevan centraal achterin.

Huw Davies dames en heren. Jullie zullen je wellicht herinneren dat hij de vorige game een transfer maakte. Deze keer maakte hij de run naar de PL wel mee. 

Houssem Mokdad de man met de prachtige naam. Is me in intakes nooit opgevallen, maar doet het als reserve rechtsback/cv meer dan prima.

O'sullivan Good old Blaise. Is er al jaren bij. Hij begint langzaamaan voorbijgestreefd te worden, maar ik verwacht dat hij nog wel een tijdje er bij blijft. Is ook onze captain en de speler met de meeste interlands in ons team.

Savva onze cypriotische engelsman. Heeft de plek van Tutte overgenomen en doet dat eigenlijk met verve. Erg blij mee.

Middenveld:

Burns is de man die zich moet gaan ontwikkelen als AMR. dat mag hij direct in de basis doen. Zijn voorganger had eigenlijk in de League 1 al moeten worden vervangen.

Clarke is de man die het op de AML positie doet. Presteerd naar behoren. Geen hele opvallende speler.

Grand is de regisseur op het middenveld. Erg blij met deze man. Stond ook direct vanaf intake in de basis.

Squires is zijn Schoffelende maat op het middenveld. Deze twee maken een extreem goed duo. 

Coakley is samen met Lorraine de wissel op het middenveld

Aanvallers

Gorman is samen met King het basisduo. Doen het qua prestaties heel erg goed, waarbij Gorman wel de echte uitblinker is. Ball en Patrick zijn de mannen die er aan komen. Ik mis wel een echte spits met dikke afwerkstats, maar deze mannen doen het tot nu toe boven verwachting.

Nou dat is hem jonks. We zijn weer bij. Het gaat een lastig jaar worden, maar ik heb een betere basis dan de vorige keer.

Qua accomodaties hebben we nu het volgende:

Vrij goede Trainingsaccomodaties

Uitstekende jeugdaccomodaties

Exceptionele jeugdopleiding

Uitzonderlijke werving van jeugdspelers

De HOYD is nog steeds die man uit Zambia. Ik hoop hem dit jaar te kunnen vervangen. 

Op 27-2-2021 om 16:40 zei Bingbangboem:

Dat is dus inderdaad niet de bedoeling, die speler zoals @Stefanos is eigenlijk verboden...

Sowieso niet die optie "voeg spelers aan speelbare teams toe" aanvinken. Grijze spelers een contract aanbieden mag, maar zou ik ook niet aanraden. Je kan bij wijze van spreken je reservedoelman nog beter gebruiken, die grijze spelers zijn bijzonder slecht.

zover ik de openingspost lees, staat dat niet daarin. aangezien de speler niet is aangetrokken, en deze spelers allemaal via de "jeugdinstroom" naar binnen zijn gewandeld in 2019. 

(naast het feit dat dat vinkje altijd aanstaat en de speler toch na dit jaar weg is aangezien hij zonder contract rondloopt). 

"

• Ga aan de slag bij een team dat in eerste instantie niet speelbaar is in een door jou gekozen land.
  • Ingaande transfers, op welke manier dan ook, zijn verboden. De enige nieuwe spelers die je aan mag trekken, zijn de jeugdexponenten uit je eigen jeugdopleiding. Het is natuurlijk wel toegestaan om stafleden aan te trekken.
  • Ontslag is ontslag. Je mag niet met een nieuwe manager bij de club aan de slag gaan waar je net ontslagen bent. Indien je ontslagen bent, heb je twee opties: je start een compleet nieuwe game of je gaat vakantie tot het einde van het seizoen en solliciteert bij een van de teams die op dat moment promoveert.
  • Het gebruik van een Real Time Editor (zoals de in-game editor van SI) en andere cheatmethoden zijn natuurlijk uit den boze, maar dat lijkt duidelijk."

32 minuten geleden zei Stefanos:

zover ik de openingspost lees, staat dat niet daarin. aangezien de speler niet is aangetrokken, en deze spelers allemaal via de "jeugdinstroom" naar binnen zijn gewandeld in 2019. 

(naast het feit dat dat vinkje altijd aanstaat en de speler toch na dit jaar weg is aangezien hij zonder contract rondloopt). 

"

• Ga aan de slag bij een team dat in eerste instantie niet speelbaar is in een door jou gekozen land.
  • Ingaande transfers, op welke manier dan ook, zijn verboden. De enige nieuwe spelers die je aan mag trekken, zijn de jeugdexponenten uit je eigen jeugdopleiding. Het is natuurlijk wel toegestaan om stafleden aan te trekken.
  • Ontslag is ontslag. Je mag niet met een nieuwe manager bij de club aan de slag gaan waar je net ontslagen bent. Indien je ontslagen bent, heb je twee opties: je start een compleet nieuwe game of je gaat vakantie tot het einde van het seizoen en solliciteert bij een van de teams die op dat moment promoveert.
  • Het gebruik van een Real Time Editor (zoals de in-game editor van SI) en andere cheatmethoden zijn natuurlijk uit den boze, maar dat lijkt duidelijk."

Nou moet je niet zo dwars gaan lopen lullen Stefan, je bent gewoon keihard ontmaskerd. Nu krijgt iedereen op het forum te zien hoe @Christian. en ik jou kennen van de netwerkgames.

3 uur geleden zei Stefanos:

"

Kijk even op de forums van SI. Staat het duidelijk beschreven dat dat niet conform de regels is. 

Dan zou de OP hier ook anders moeten worden :). 

maar soit, "gelukkig" is deze database corrupt, aangezien het 2e niveau niet fuctioneert, dus het 2e seizoen niet gaat beginnen. Kan ik opnieuw starten met de juiste settings :).

8 minuten geleden zei Stefanos:

Dan zou de OP hier ook anders moeten worden :). 

maar soit, "gelukkig" is deze database corrupt, aangezien het 2e niveau niet fuctioneert, dus het 2e seizoen niet gaat beginnen. Kan ik opnieuw starten met de juiste settings :).

Weet je: uiteindelijk moet je gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Het is jou game en jouw plezier toch? Ik heb bijvoorbeeld de editor gekocht om een wonderkids project te beginnen, daar heb ik altijd super veel fun mee gehad. Anderen moeten er niet aan denken. Ieder zijn eigen ding. De een speelt die jeugd challenge meer hardcore dan de ander. 

ivm een corrupte database weer opnieuw begonnen met een andere database. hierdoor wel een niveau lager begonnen. (Niveau 5 ipv 4). 1e seizoen vrij makkelijk bovenaan meegedraaid, en uiteindelijk in de nacompetitie gepromoveerd. Volgend jaar dus kijken wat ze op het 4e niveau kunnen doen. 

Spoiler

65301c853203290bb5b8259b6fb9f0a4.png

Spoiler

48adacee43dc23021d3258500d44988a.png

dan het belangrijkste, de jeugdinstroom. Het motto op dit niveau is dat iedereen een topper kan worden. wel ben ik blij met de vleugel verdedigers, die stromen gelijk in in het 1e team. de beste speler is jammer genoeg een AMR. een positie die ik nu niet gebruik. wil hem dus omtrainen naar een spits. 

Spoiler

e35d3d17b22fc4f3fb9e5990622ce585.png

Ziet er allemaal top uit!

In het verleden heb ik deze challenge al wel eens voltooid met FC United of Manchester en San Marino (de wereldbeker echter nooit kunnen winnen met het land jammer genoeg).

Ik heb het nooit met een Belgische ploeg durven doen aangezien ik schrik had voor de financiën tot er uiteindelijk Europees voetbal gehaald wordt maar de prestaties van @RubenS2 met Eendracht Aalst hebben me overtuigd om deze challenge nog eens te proberen. Vanavond maar eens proberen om City Pirates te laten promoveren zodat ik met hen deze challenge aan kan gaan.

9 minuten geleden zei Michael_RAFC:

In het verleden heb ik deze challenge al wel eens voltooid met FC United of Manchester en San Marino (de wereldbeker echter nooit kunnen winnen met het land jammer genoeg).

Ik heb het nooit met een Belgische ploeg durven doen aangezien ik schrik had voor de financiën tot er uiteindelijk Europees voetbal gehaald wordt maar de prestaties van @RubenS2 met Eendracht Aalst hebben me overtuigd om deze challenge nog eens te proberen. Vanavond maar eens proberen om City Pirates te laten promoveren zodat ik met hen deze challenge aan kan gaan.

Leuk om te horen dat mijn prestaties met Eendracht Aalst motiveren! Succes! (y) 

Mooi om te zien dat er meerdere mensen deze challenge doen. Ik zal zelf weer eens updaten. 

Seizoen 2033-2034

Transfers:

Spoiler

P1dVzBS.png

Weinig spannends over te melden. Spelers die ervaring mogen op doen, maar de meesten zullen geen toekomst hebben bij ons.

Eindstand:

Spoiler

AxbBOwo.png

Prima eerste seizoen in de PL. Er zijn wat spelers die echt stappen moeten gaan zetten en ik zou geen nee zeggen tegen een nieuwe centrale middenvelder en een extra CV. Voor de rest hebben we best wel wat talent lopen. Niks mis mee. Hopelijk kunnen we onze spelers behouden. Klein lichtpuntje ook: We winnen op de laatste speeldag voor de eerste keer van de grote broer. Geinig.

Vooruitzicht:

Spoiler

M2ZQZpn.png

We moeten vooral weer rekening houden met aanvallers en een linksbuiten. Niet de posities waar ik echt op zit te wachten, maar we hebben het er maar mee te doen.

Jeugdinstroom:

Spoiler

7YUAZdn.png

Op zich wel tevreden. Ferry is de linksbuiten waar over gesproken werd, zie ik wel wat potentie in. En geheel tegen de verwachtingen in krijgen we met Khayat een speler voor de centrale positie op het middenveld. Ben ik erg content mee. Zie wel wat in deze man. 

Opstelling

Spoiler

ZuFNBPU.png

Gorman was weer de grote man van het team. Blijft maar scoren, terwijl zijn attributen echt niet zo denderend zijn. Voor het eerst ook een bod binnen gekregen, maar dat was van een team uit China en die maakten geen kans voor 28 mil. Blijft lekker bij ons ballen. Met Savva hebben we ook weer een mijlpaal te pakken: Onze eerste wonderkind. Lekker man.

Nieuwe HOYD

Spoiler

sZ1kByi.png

Dit was ook direct de laatste lichting van onze zambiaan. Dit is onze nieuwe HOYD met perfectionist als personality. Hopelijk gaat hij de freakgens opleveren. Alle accomodaties zijn inmiddels maxed out. 

Op 27-2-2021 om 16:40 zei Bingbangboem:

Ik kan me vergissen maar op sigames (challenge) mag dat niet, grijze spelers een contract aanbieden.

4 uur geleden zei Michael_RAFC:

Succes,  ik heb nu antwerp verslagen voor playoff één plaats in mijn vierde seizoen (tweede in 1a). het is zeer spannend.

Succes met de Pirates, ik woon op een kilometer van hun veld.

1 uur geleden zei Olivierke:

Succes,  ik heb nu antwerp verslagen voor playoff één plaats in mijn vierde seizoen (tweede in 1a). het is zeer spannend.

Succes met de Pirates, ik woon op een kilometer van hun veld.

Leuk om te horen dat het daar zo goed gaat!

Ik keek er echt naar uit om met City Pirates te beginnen maar na een hele avond te herladen nog steeds geen geluk.

Dan maar een andere club: Hoogstraten VV.

Tijd om High Street op de kaart te zetten!

EDIT: Nope, geen Hoogstraten.

Ik hou van een challenge, maar dat er van de 13 niet-grijze spelers 7 enkel als spits kunnen spelen is me toch een beetje te gortig.

Edited by Michael_RAFC

HYPS 2021

Seizoen 2 zit er ook op, doelstelling was in de middenmoot eindigen, en dat deden we met vrij veel gemak. In goede wedstrijden konden we van de hoog geëindigde ploegen winnen, echter wanneer we een slechte pot hadden, verloren we zo van een degradatiekandidaat. Die wisselvalligheid moet eruit. Wel mooi om te zien dat we met de 3 promovendi uit dezelfde competitie vorig jaar makkelijk meedraaiden. 

Spoiler

1cef9d13cceb9044a09ae5fcec3b1c12.png

Screen voor de jeugdinstroom ben ik vergeten te maken, wel had ik het nieuws artikel nog. wederom zijn de betere spelers allemaal vleugel aanvallers, echter speel ik in een smalle 4-3-3.(wat mijn HOY ook heeft als favoriete opstelling) Paavo Riihilathi kan zich in elk geval opmaken voor de basis, daar mijn Verdediging zeer zwak is. 

Spoiler

7c5fd8ed136b6f9c6f5b1d2183303156.png

Zoals hierboven al staat, is de defensie het zwakke punt van het elftal. middenveld en aanval is voor dit niveau zeer degelijk. Is ook terug te zien aan de resultaten helaas. het voordeel met jonge spelers is wel dat ze alleen maar beter kunnen worden

Spoiler

e672ddf04e986a5faee7c43aed0812ad.png