Jump to content

Geef de jeugd een kans

Fantasy
 Share

Recommended Posts

12 minuten geleden zei neva:

Wil je het nog eens proberen? ;c 

Ahh, autocorrect is echt ruk de laatste tijd. 

Welke staff wordt er aangeraden meteen in te huren? Ik las iets over hoofdscouting en assistent manager. Redelijk logisch ook. In de game die ik ff snel heb aangemaakt leek ik nog niet meteen een scout te kunnen aan te nemen, alleen er meer budget voor aan te vragen ofzo. 

1 minuut geleden zei Chiemel:

Ahh, autocorrect is echt ruk de laatste tijd. 

Welke staff wordt er aangeraden meteen in te huren? Ik las iets over hoofdscouting en assistent manager. Redelijk logisch ook. In de game die ik ff snel heb aangemaakt leek ik nog niet meteen een scout te kunnen aan te nemen, alleen er meer budget voor aan te vragen ofzo. 

Een assistent is sowieso wel fijn om te hebben, evenals gewoon trainers voor het eerste en de -18. Ook een hoofd-jeugdopleiding is fijn.

Qua scouts weet ik niet of het heel veel uitmaakt om deze te hebben. Doorstroom vanuit de jeugd komt vanuit het jeugdscouting budget.

Zelf heb ik geen scouts aangesteld eigenlijk. Maar goed, ik presteer dan ook nog niets.

43 minuten geleden zei neva:

Een assistent is sowieso wel fijn om te hebben, evenals gewoon trainers voor het eerste en de -18. Ook een hoofd-jeugdopleiding is fijn.

Qua scouts weet ik niet of het heel veel uitmaakt om deze te hebben. Doorstroom vanuit de jeugd komt vanuit het jeugdscouting budget.

Zelf heb ik geen scouts aangesteld eigenlijk. Maar goed, ik presteer dan ook nog niets.

Las ergens dat de persoonlijkheid en voorkeurstactiek van Hoofd Scouting bepalend is voor welke type spelers je binnenhaalt. 

4 minuten geleden zei Chiemel:

Las ergens dat de persoonlijkheid en voorkeurstactiek van Hoofd Scouting bepalend is voor welke type spelers je binnenhaalt. 

Dat gaat eerder over de Hoofd Jeugdopleidingen. Die functie goed invullen is cruciaal in deze challenge. 

5 minuten geleden zei FlyD:

Dat gaat eerder over de Hoofd Jeugdopleidingen. Die functie goed invullen is cruciaal in deze challenge. 

Nou, kan iemand al deze tips ff op een rijtje zetten. Geen zin om alles los van elkaar op verschillende sites te zoeken en lezen ;c

4 minuten geleden zei Chiemel:

Nou, kan iemand al deze tips ff op een rijtje zetten. Geen zin om alles los van elkaar op verschillende sites te zoeken en lezen ;c

Kort samengevat: Persoonlijkheid (Model burger, Perfectionist, Professional) is het belangrijkste. Verder kijk ik naar Media Handling style, Beoordelen potentieel, werken met jonge spelers en voorkeursformatie.

4 uur geleden zei FlyD:

Kort samengevat: Persoonlijkheid (Model burger, Perfectionist, Professional) is het belangrijkste. Verder kijk ik naar Media Handling style, Beoordelen potentieel, werken met jonge spelers en voorkeursformatie.

en niet alleen de persoonlijkheid van je HOYD (jeugdopleiding) is belangrijk, ook die van alle jeugd stafleden.

Seizoen 2030-2031

Ons eerste seizoen op de drempel van de Premier League. Hier hebben we jaren naar toe geleefd. Inmiddels hebben we een aantal prima spelers. Er zal nog wel het een en ander bij moeten op bepaalde posities, maar zo lang we de toppers aan ons kunnen binden heb ik daar wel vertrouwen in.

Eindstand:

Eindsand.thumb.png.cf3ef3b372514225db751cdd419875c4.png

Een prima 14e plek. We zijn echt geen moment in de problemen geweest. We hebben zelfs in het begin een periode meegedaan om de bovenste plekken, maar uiteindelijk was de selectie wel echt te smal om dat een heel seizoen vol te houden. Eervolle vermelding voor onze eindbaas Ross Ncube. De gehele Premier League zit achter hem aan en met 42 goals in 46 wedstrijden lijkt me dat wel logisch.

Inmiddels is hij ook onze topscoorder aller tijden:

Clubtopscoorder.thumb.png.37076bc2bf13719688fbb1048b870372.png

Het op 1 na belangrijkste moment van deze game: De aankondiging. We hadden voor het eerst een nieuwe HOYD, die voor ons niveau echt prima is. 

HOYD.thumb.png.96f69824a2b4dfb328537d918b20393a.png

1994653190_Aankondiginginstroom.thumb.png.1d336fbe6b839dda8db1589588c340aa.png

Een degelijke aankondiging, al hadden we er ons misschien wat meer van voorgesteld.

Vervolgens kwam de lichting:

Instroom.thumb.png.c8848ce3ffd8a1fa456d5a8c0607bd32.png

Op het eerste gezicht niet verkeerd. De bovenste 5 zijn eigenlijk allemaal op een positie waar ik inderdaad wel wat kon gebruiken.

De volgende spelers steken er volgens de sterren bovenuit:

Brewster.thumb.png.25ca6dc6d0c88bb0738603f2790a7ee0.png

Hodgson.thumb.png.e81e36b209dc5e022fbc4e24444fb3dd.png

Sheridan.thumb.png.5beb0f68bda303bde3d611481a1592e5.png

Ballard.thumb.png.848c227b3d02f2de5441eff43d3d5e57.png

Ja dat valt eigenlijk best tegen. Ballard zal wel snel minuten gaan maken, omdat mijn rechtsbuiten een van de mindere posities is.

Beste spelers:

Coo.thumb.png.0d9f4fb7c161478e59ba4071fc162dde.png

Still going strong. ben wel bang dat ik hem ga moeten verkopen, want hij wil niet verlengen helaas. Gaat wel een serieus probleem zijn.

Ncube.thumb.png.99f39c19fa94ad4fd2a9a2de037ebfc3.png

Onze klasbak. Als ik niet snel ga promoveren, ben ik deze zo een keer kwijt. 

Davies.thumb.png.4c3f004ce55baf7ff846e59362133c1a.png

Prima backie.

Austin.thumb.png.3ca30622039fc7a5a05b0a104687c98f.png

Onze australische held. Meneer had al 5 interlands voor australie gespeeld, maar is geswitched viel me net op. 

Hoeveel internationals hebben we?

We hebben een international van montserrat, jamaica en australie.

2 uur geleden zei Olivierke:

en niet alleen de persoonlijkheid van je HOYD (jeugdopleiding) is belangrijk, ook die van alle jeugd stafleden.

Ja, ik probeer zelfs physio's met een goede persoonlijkheid te krijgen :D

4 uur geleden zei Chiemel:

Moet nog weer ff m'n weg vinden, maar kan vooralsnog geen Hoofd Jeugdopleiding vinden die überhaupt wil komen. How low should I go? 

Had ik ook. Sterker nog, eerste jaar had m'n U18 niet eens een manager. 

Gewoon advertentie neerzetten en wachten tot er iemand wil. Eerst iemand hebben, daarna pas verbeteren.

Seizoen 2031-2032

KAMPIOEEEEEENE KAMPIOEEEEEEN OLE OLE OLE.

Goddome man. We worden goffedomme gewoon kampioen. Super overtuigend was het niet overigens, dit puntenaantal was van de laatste 6 keer 5 maal niet voldoende om kampioen te worden. Maar dat deert ons geen enkele kloten.

Eindstand.thumb.png.f7645c0fa71a56356b8b0670ed96e2aa.png

We gaan dus de Premier League in. En dat opent me toch een partij deuren. We krijgen aankomend seizoen zowiezo rond de 100 miljoen aan prijzengeld. Later meer over de besteding daarvan. Eerst even de spelers uitlichten, zoals we altijd doen, omdat ze verdiend hebben.

Cook, onze eindbaas in het doel. Wou gelukkig, doordat het zo goed ging in de Championship, zijn contract verlengen. Er zit ook nog geen doelman aan te komen, dus erg blij mee.

Cook.thumb.png.5d5563b5551fae373cc9ff05549565f1.png

Ja, ik heb het vorig jaar al gezegd: Een goede spits doet een boel. Deze man. Zo ontiegelijk snel met die versnelling he. 49 goals in de competitie. Niet te doen. 

Ncube.thumb.png.2c9f88a4f6c83085bff2d56fc64f5ee9.png

Midgley, onze nieuwe topper op de back positie. Hij heeft zich eigenlijk na een wedstrijd of 7 in de basis gespeeld, omdat Brentford besloot de clausule van Davies te lichten. Is Davies inmiddels al dik voorbij qua kwaliteit.

Midgley.thumb.png.5542ec81b6baf271a808499ee3f45b6d.png

Austin, onze australiër die dacht een engelsman te zijn en toch eieren voor zijn geld gekozen heeft. Ontwikkeld prima, maar is ongelukkig. Hij wil weg. Mag natuurlijk absoluut niet. 

Austin.thumb.png.2927d83b117c1c2ed4a35e94f1bf0088.png

Hawkins, ook een vrij stille kracht, maar wat een degelijke verdediger. Ook hij is boos, dus we moeten even zien hoe het zich ontwikkeld. 

Hawkins.thumb.png.eb4085a78514b77d871a7edd9cfc3152.png

Dit waren de noemenswaardige talenten die er in de instroom zaten. Die viel wel weer lichtjes tegen, maar ik kreeg dus 2 centrale middenvelders en dat is nou net de positie waar ik ook echt wat aanwas nodig was.

Akoto.thumb.png.47ac1be5d0a777ddd3304c51d5db26a4.png

Daw.thumb.png.67aaa01f89b2fbcaf7765c07f7877cbd.png

Inmiddels hebben we al het geld ook maar aan het werk gezet. ALle faciliteiten worden z.s.m. elke keer uitgebreid, de jeugdscouting is uitzonderlijk, ikheb nieuwe trainers, nieuwe assistenten en nieuwe hoofd jeugdopleiding aangesteld en niet te vergeten: Er word een nieuw stadion gebouwd waar 19.000 mensen plaats kunnen nemen. Klein irritatiefactortje: We huren nu het stadion van Wigan, en daar kunen er iets van 26k in en die heb ik elke wedstrijd nog uitverkocht. 

Netjes man!!

14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Er word een nieuw stadion gebouwd waar 19.000 mensen plaats kunnen nemen. Klein irritatiefactortje: We huren nu het stadion van Wigan, en daar kunen er iets van 26k in en die heb ik elke wedstrijd nog uitverkocht. 

Poh, dat wordt nog wel een dingetje. Uitbreiden in de eerste jaren zijn ze niet zo happig op...

2 minuten geleden zei neva:

Netjes man!!

Poh, dat wordt nog wel een dingetje. Uitbreiden in de eerste jaren zijn ze niet zo happig op...

Ja daarom. Nou hoef ik het voor het geld in de PL natuurlijk niet te doen. Letterlijk het enige waar ik mijn geld aan uit kan geven zijn uitbreidingen aan faciliteiten en personeel. Dus geld zat. 

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Ja daarom. Nou hoef ik het voor het geld in de PL natuurlijk niet te doen. Letterlijk het enige waar ik mijn geld aan uit kan geven zijn uitbreidingen aan faciliteiten en personeel. Dus geld zat. 

Dat is ook wel weer zo natuurlijk. Gaaf man, je bent er. Ik ben echt razendbenieuwd.

Zelf zit ik ergens richting de slotfase van seizoen 3 en wordt het weeeeer een seizoen in de middenmoot. Misschien moet ik een ander team pakken ;c Deze heeft geen faciliteiten, niks, omdat het zo'n jong team is (opgericht in 2008 ofzo). Ook irritant; voorzitterschap is op basis van verkiezingen. Zie het niet zitten om bij een verkiezing m'n kop er af te zien gaan.

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Seizoen 2031-2032

KAMPIOEEEEEENE KAMPIOEEEEEEN OLE OLE OLE.

Goddome man. We worden goffedomme gewoon kampioen. Super overtuigend was het niet overigens, dit puntenaantal was van de laatste 6 keer 5 maal niet voldoende om kampioen te worden. Maar dat deert ons geen enkele kloten.

Eindstand.thumb.png.f7645c0fa71a56356b8b0670ed96e2aa.png

We gaan dus de Premier League in. En dat opent me toch een partij deuren. We krijgen aankomend seizoen zowiezo rond de 100 miljoen aan prijzengeld. Later meer over de besteding daarvan. Eerst even de spelers uitlichten, zoals we altijd doen, omdat ze verdiend hebben.

Cook, onze eindbaas in het doel. Wou gelukkig, doordat het zo goed ging in de Championship, zijn contract verlengen. Er zit ook nog geen doelman aan te komen, dus erg blij mee.

Cook.thumb.png.5d5563b5551fae373cc9ff05549565f1.png

Ja, ik heb het vorig jaar al gezegd: Een goede spits doet een boel. Deze man. Zo ontiegelijk snel met die versnelling he. 49 goals in de competitie. Niet te doen. 

Ncube.thumb.png.2c9f88a4f6c83085bff2d56fc64f5ee9.png

Midgley, onze nieuwe topper op de back positie. Hij heeft zich eigenlijk na een wedstrijd of 7 in de basis gespeeld, omdat Brentford besloot de clausule van Davies te lichten. Is Davies inmiddels al dik voorbij qua kwaliteit.

Midgley.thumb.png.5542ec81b6baf271a808499ee3f45b6d.png

Austin, onze australiër die dacht een engelsman te zijn en toch eieren voor zijn geld gekozen heeft. Ontwikkeld prima, maar is ongelukkig. Hij wil weg. Mag natuurlijk absoluut niet. 

Austin.thumb.png.2927d83b117c1c2ed4a35e94f1bf0088.png

Hawkins, ook een vrij stille kracht, maar wat een degelijke verdediger. Ook hij is boos, dus we moeten even zien hoe het zich ontwikkeld. 

Hawkins.thumb.png.eb4085a78514b77d871a7edd9cfc3152.png

Dit waren de noemenswaardige talenten die er in de instroom zaten. Die viel wel weer lichtjes tegen, maar ik kreeg dus 2 centrale middenvelders en dat is nou net de positie waar ik ook echt wat aanwas nodig was.

Akoto.thumb.png.47ac1be5d0a777ddd3304c51d5db26a4.png

Daw.thumb.png.67aaa01f89b2fbcaf7765c07f7877cbd.png

Inmiddels hebben we al het geld ook maar aan het werk gezet. ALle faciliteiten worden z.s.m. elke keer uitgebreid, de jeugdscouting is uitzonderlijk, ikheb nieuwe trainers, nieuwe assistenten en nieuwe hoofd jeugdopleiding aangesteld en niet te vergeten: Er word een nieuw stadion gebouwd waar 19.000 mensen plaats kunnen nemen. Klein irritatiefactortje: We huren nu het stadion van Wigan, en daar kunen er iets van 26k in en die heb ik elke wedstrijd nog uitverkocht. 

Lekker man! En die Ghanees van 16 is een heerlijk talentje. Nu eerst even overleven in de PL.

Je bent er echt snel doorheen gegaan. Je zou eens op het SI forum moeten kijken. Daar zitten sommige ruim 20 jaar in de VNS/VNN om te proberen promoveren. Jij zit op die tijd al in de PL :D

2 minuten geleden zei FlyD:

Lekker man! En die Ghanees van 16 is een heerlijk talentje. Nu eerst even overleven in de PL.

Je bent er echt snel doorheen gegaan. Je zou eens op het SI forum moeten kijken. Daar zitten sommige ruim 20 jaar in de VNS/VNN om te proberen promoveren. Jij zit op die tijd al in de PL :D

Ja ik heb ook best wel geluk gehad hoor. Ik kreeg toch voor de niveau's waar ik speelde steeds prima talenten. En die Ncube he. Ongelogen: In de wedstrijden dat hij niet scoort, pak ik vaak ook geen punten. 

Ter illustratie: Luke Hughes, onze AMC die er vanaf het begin zat, speelt inmiddels ook PL met Crystal Palace en is international van Wales. 

KSC Eendracht Aalst (90) Logo Vector (.AI) Free Download

2033-2034

Seizoen veertien, het tiende op het hoogste niveau. De laatste jaren groeide de club uit als een vaste factor in play-off 1 en ook op Europees vlak moest er rekening worden gehouden met ons. Konden we hierop verder bouwen?

Transfers

De transfers voor aanvang van het seizoen stelden niet zo veel voor. Met Poppe werd een geflopte veelbelovende speler verkocht, Engels was een van de vele veelbelovende doelmannen (maar dan wel eentje die het niet heeft kunnen waarmaken) (net als Bouchet, die transfervrij vertrok), Ouaali zag ik het niet in en verder het gebruikelijke leger huurlingen.

Maar in januari veranderde dit. Liverpool kwam aankloppen Talaat Samir, onze farao centraal achterin. Een eerste bod wees ik af, waarna Talaat ongelukkig werd, maar dit werd snel opgelost. Wat later stond Liverpool echter opnieuw op de stoep en deze keer betaalden ze zijn afkoopsom: weg Samir. In allerijl werd een centrale verdediger teruggeroepen van verhuur, maar daarmee was de kous nog niet af. Op deadline day wou Chelsea onze linksachter hebben en boden ze ongeveer drie miljoen. Ik weigerde, hij werd ongelukkig, ik wees hem op zijn clausule van 19 miljoen en hij ging akkoord. Ik lachte in mijn vuistje: niemand wil nu al 19 miljoen betalen voor Mortier. Een paar uur later stond Chelsea echter op de stoep met 19 miljoen en weg was Arne. Gelukkig kon ik net op tijd een linksachter terugroepen van huur, maar het was alweer een aderlating achterin.

Spoiler

image.thumb.png.39b7ce576bf347db4b3d72e6e9149b40.png

image.thumb.png.a7c9a09b499b04159b2133d7a925d05e.png

image.thumb.png.ebbe74141a619f84b33181339d83bd80.png

image.thumb.png.c4e3ff02fe4a6a07f5c8a88d3942303c.png

image.thumb.png.d4aba5c974eeb48e569e2aab8f94f85d.png

image.thumb.png.d6b86721f179f88413f1285135aac468.png

Beker

We mochten het seizoen openen in de Supercup tegen Zulte Waregem. Verliezers beweren wel eens dat deze prijs er niet toe doet, maar wij zijn winnaars. En winnaars, die willen graag winnen. Lang verhaal kort: we wonnen met 4-1.

In de beker openden we tegen 1B-ploeg KV Kortrijk, waarna ook 1B-ploeg RC Mechelen over de knie werd gelegd. Beide ploegen huurden een doelman van ons trouwens. Tegen Charleroi werden verlengingen nipt vermeden en ook tegen Standard was het met de hakken over de sloot. De finale tegen RC Genk werd met een B-ploeg gespeeld omdat we een paar dagen later Europees speelden en vlak ervoor een PO1-wedstrijd moesten afwerken, maar in de verlengingen werd de klus geklaard na inbreng van wat A-team spelers. Twee prijzen mogen we alvast afvinken.

Spoiler

image.thumb.png.f594dbbac112a7826daa5a6a5819b611.png

Europa

Van de nationale beker gaan we naar het Europese bekertornooi. Hierin stroomden we in in het miljoenenbal en werden we als reekshoofd ingedeeld in een groep met Valencia, Ajax en Arsenal. Niet bepaald een cadeau. Op de slotspeeldag verspeelden we onze tweede plaats aan Valencia, waardoor we na nieuwjaar uitkwamen in de Europa League.

FC Porto is een team dat we inmiddels kenden, maar het werd toch even billen knijpen. Ook tegen Tottenham liep het niet van een leien dakje, maar als je meer scoort dan je tegenstander, dan win je en dat is precies ook wat we tegen Liverpool hebben gedemonstreerd. Tegen Manchester United braken we met dat principe en wisten we door te stoten op uitdoelpunten: oef. En zo stonden we in de finale! Hierin troffen we Sevilla, wat een heruitgave was van de finale van het seizoen 2030-2031. Toen verloren we met 0-1, maar nu stond er na 90 minuten 2-2 op het bord. En na 120 minuten stond die er nog steeds. Mijn spelers bleken koelbloediger dan de Spanjaarden en zo namen we revanche! Prijs nummer drie! Standard nam trouwens de Conference League mee naar huis, wat ook mooi is om de Europese coëfficiënt op peil te houden.

Spoiler

image.thumb.png.d1d07917a1a6e4d848f78c33b749bc96.png

Competitie

In de competitie waren we dominant en werden we verdiend kampioen, al twee wedstrijden voor het einde (na een blamage tegen AA Gent, maar door verlies van Anderlecht). In PO1 was er gelukkig genoeg zoetigheid te verdelen door het grote aantal Europese tickets waar België recht op had dit jaar. De winnaar van de finale van PO2 ging trouwens ook Europa in, aangezien de eerste zes ploegen ook al een Europees tickets kregen op basis van de stand in PO1.

De kakkers waren dit jaar trouwens zakkers, sorry @Bingbangboem en @Rossini'! Hun plaats wordt ingenomen door Eupen, dat onder leiding van mijn voormalige u18-keeperstrainer Mandana promotie wist te bewerkstelligen. In 1B zakte Oosterzonen Oosterwijk (volgens de update de echte naam van Lierse Kempenzonen) terug naar eerste amateur. Hun plek wordt ingenomen door SK Sint-Niklaas.

image.thumb.png.caa8a80bf994d8489c64c2c74f17613c.png

Spoiler

image.thumb.png.2c8370549ed455d0a66018ce53b4cf9d.png

image.thumb.png.e349b45621dad4305fb21d1b3fa6638e.png

image.thumb.png.743725af16e5b9d15498ee28bfe4ca07.png

Spoiler

image.thumb.png.50b22f156557464e03cafea05cf0f2f9.png

Varia, terugblik, vooruitblik

- Ons stadion, Den Ajoin, is het op twee na grootste stadion in 1B. Het telt 38.271 zitjes. Enkel Club Brugge (41.302) en RC Genk (52.838) doen voorlopig nog beter.

- Het schema was op het einde van het seizoen soms moordend, maar door de prioriteiten juist te leggen en te gokken op puntenverlies van de concurrentie in de competitie is het toch nog goed gekomen. Vier prijzen.

- Het zou kunnen dat ik alsnog word ontslagen. Ja, je leest het goed. Er zijn namelijk volop overnamegesprekken aan de gang en het zou gaan tussen twee partijen, waarvan er eentje openlijk heeft gezegd me te willen vervangen. Als dat maar goed afloopt.

Spoiler

Geen beschrijving beschikbaar.

- Matej Bartczak, onze inmiddels 28-jarige Pools-Belgische schaduwspits, werd tweede in de verkiezing Europees speler van het jaar. In het elftal van het jaar hierin stond Hairemans in doel en Ngata centraal in de verdediging.

- In eigen land werd Hairemans doelman van het jaar, Pauwels stond in de voorhoede in het elftal van het jaar.

- Volgend seizoen zal ik vermoedelijk wat doorselecteren centraal op het middenveld, want daar zijn nu een aantal grote talenten elders ervaring aan het opdoen. Tenzij een Europese topclub weer eens komt shoppen natuurlijk.

Jeugdlichting

Het zou een gouden generatie worden en ik ben vrij tevreden. Niet enorm veel uitschieters, maar een degelijke lichting. Alweer een getalenteerde doelman (ik kan er intussen een elftal van opstellen), maar ook een VM. Ik speel niet met een VM.

Spoiler

Financiën

Soms zegt een beeld meer dan duizend woorden.

image.thumb.png.333578af472fc17d09a4c7420782c334.png

Ik denk het belangrijkste over dit seizoen gezegd te hebben, maar zoals steeds: vragen staat vrij!

Bij FM20 heb je 4 aspecten die met Youth te maken hebben. Is Youth Level afhankelijk van de andere aspecten? Want ik lees op een website hier niks specifiek over, terwijl wel iets wordt gezegd over die andere 3 aspecten. 

Edit: Youth Level lijkt te maken te hebben met niveau van de jeugdcompetitie..

Ben trouwens begonnen met Nuneaton Borough F.C. Heb welgeteld 11 normale spelers :D

club-facilities-youth-intake-football-manager.jpg

Screenshot_20210216_204930.jpg

Edited by Chiemel

1 minuut geleden zei RubenS2:

Als het bestuur wordt overgenomen en het nieuwe bestuur koopt spelers aan, wat moet ik dan doen? :classic_sad:

Zou nu eerst een back up maken. Mocht het gebeuren, kan je vast je spel wel even uitlenen aan iemand met een editor die zo lief is om deze spelers weer te verwijderen. Wellicht dat, als het zo ver komt, @Fantasy je game kan redden.