Geplaatst 3 november 20204 jr. Jean Dieu-Donné Randrianasolo, Piet Pepernoot of Arohasina Andrianarimanana al tegengekomen in FM? Deel hier de meest opvallende namen van spelers
Geplaatst 19 november 20204 jr. Bij mij heeft Man City een Peruviaan gekocht met de naam Kluiverth Aguilar, schijnt best een talentje te zijn.
Geplaatst 28 november 20204 jr. Kwam toevallig laatst bij Manchester United Will Fish tegen. Dacht eerst dat dit een regen was, maar blijkbaar niet. Moest er wel op lachen.
Geplaatst 2 januari 20214 jr. @Niejo101 Die zou ik kopen, heeft veel wapens in huis Wie noemt zijn kind nou weer uiltje?!
Geplaatst 10 januari 20214 jr. Ik zag vandaag in het programmaboekje van sc Heerenveen (staat online) de jeugdspeler van de week. Die jongen komt uit Malawi, is geadopteerd en woont nu in Flevoland. Hij heet... Praise Israel. Voetbalnaam is Pele 10 januari 20214 jr. bewerkt door Satyr
Geplaatst 12 januari 20214 jr. 19 uur geleden zei RubenS2: Is die niet te braaf om in doel te staan? Hopelijk geeft die niet teveel cadeautjes weg
Geplaatst 12 januari 20214 jr. 23 uur geleden zei RubenS2: Is die niet te braaf om in doel te staan? Misschien kan je hem later aan je staf toevoegen.