Jump to content

Jouw laatste transfer

Recommended Posts

image.thumb.png.d5b9d525f3bb3acb78cb679b3eed221d.png

Deze jongen komt in de winterstop over voor 10 miljoen. Pas 16 jaar, dus gaat alle tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Gaat ook wel lukken, gezien zijn vastberadenheid en inzet. 

• Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haaland vorig seizoen verloren aan Barça, nu bij hen maar Fati weggehaald 

475k heeft deze kerel mij gekost, krijgt gelijk een basisplaats.  

Deze jongen komt in de winterstop over voor 10 miljoen. Pas 16 jaar, dus gaat alle tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Gaat ook wel lukken, gezien zijn vastberadenheid en inzet. 

Posted Images

Moet komend seizoen mijn nieuwe spits worden, overgenomen van competitiegenoot Senica voor 600k.

a43b6ca65477315744d849125b81ac63.png

Heeft al twee oproepen gekregen voor het nationale team maar tot een debuut is het nog niet gekomen, maar voorspel een mooie toekomst voor Martin :classic_smile:

Waterberg.thumb.png.eff669ac82d89066890af42b20e92ec3.png

Liefst 58 miljoen voor betaald, Nederlandse clubs weten hoe ze moeten onderhandelen... Fein voor 47 verkocht en die was vrij overbodig dus wat dat betreft valt het nog redelijk mee. Moet de opvolger van Ihattaren worden of Ihattaren verbannen naar de linkerkant.

Op 15-1-2021 om 18:00 zei van der Water:

ook met Almeria zie ik! eerste seizoen kampioen geworden?

Ik was laatst al van plan om met Almería te beginnen maar toen ik een paar dingen van jouw save zag wist ik het zeker! Ja, ik ben in het eerste seizoen kampioen geworden. Ben seizoen 2 ook verrassend goed gestart met 10 punten uit 4 wedstrijden

2 minuten geleden zei LeoMessiFM:

Ik was laatst al van plan om met Almería te beginnen maar toen ik een paar dingen van jouw save zag wist ik het zeker! Ja, ik ben in het eerste seizoen kampioen geworden. Ben seizoen 2 ook verrassend goed gestart met 10 punten uit 4 wedstrijden

Lekker bezig! Hou me op de hoogte!