007mark 1,319 Gepost January 10 Share Gepost January 10 Deze jongen komt in de winterstop over voor 10 miljoen. Pas 16 jaar, dus gaat alle tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Gaat ook wel lukken, gezien zijn vastberadenheid en inzet. Quote Link to post Share on other sites
Abe 268 Gepost January 11 Share Gepost January 11 Wat een heerlijke mentale stats Quote Link to post Share on other sites
Karlo 355 Gepost January 11 Share Gepost January 11 1 uur geleden zei Abe: Wat een heerlijke mentale stats Quote Link to post Share on other sites
Abe 268 Gepost January 11 Share Gepost January 11 33 minuten geleden zei Karlo: Haha, ohja, wat is het ook alweer? Wedstrijden en doelpunten zijn stats, en dit zijn...? Quote Link to post Share on other sites
Karlo 355 Gepost January 11 Share Gepost January 11 9 minuten geleden zei Abe: Haha, ohja, wat is het ook alweer? Wedstrijden en doelpunten zijn stats, en dit zijn...? Attributen/eigenschappen Quote Link to post Share on other sites
Abe 268 Gepost January 11 Share Gepost January 11 Zojuist zei Karlo: Attributen/eigenschappen Bedankt voor de uitleg, ouwe Statsi officier Quote Link to post Share on other sites
van der Water 645 Gepost January 12 Share Gepost January 12 samen voor zo'n kleine 30 miljoen opgehaald, daar ga ik normaal wel een mooie winst op kunnen pakken Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost January 12 Share Gepost January 12 Moet komend seizoen mijn nieuwe spits worden, overgenomen van competitiegenoot Senica voor 600k. Heeft al twee oproepen gekregen voor het nationale team maar tot een debuut is het nog niet gekomen, maar voorspel een mooie toekomst voor Martin Quote Link to post Share on other sites
van der Water 645 Gepost January 15 Share Gepost January 15 manchester City ligt even zijn ontsnappingsclausule... Quote Link to post Share on other sites
MNie 94 Gepost January 15 Share Gepost January 15 1 uur geleden zei van der Water: manchester City ligt even zijn ontsnappingsclausule... Dan ben je hem kwijt inderdaad ja Quote Link to post Share on other sites
MNie 94 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Je kan dan trouwens wel weer wat nieuwe spelers halen Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 498 Gepost January 15 Share Gepost January 15 1 uur geleden zei van der Water: manchester City ligt even zijn ontsnappingsclausule... Ferran Torres terughalen, dat zal ze leren Quote Link to post Share on other sites
van der Water 645 Gepost January 15 Share Gepost January 15 17 minuten geleden zei Urbeto: Ferran Torres terughalen, dat zal ze leren die heb ik al transfervrij bij ze weggekaapt Quote Link to post Share on other sites
LeoMessiFM 26 Gepost January 15 Share Gepost January 15 (edited) Zojuist deze man transfervrij opgepikt aan het begin van seizoen twee! Wat een pareltje! Edited January 15 by LeoMessiFM Quote Link to post Share on other sites
van der Water 645 Gepost January 15 Share Gepost January 15 2 uur geleden zei LeoMessiFM: Zojuist deze man transfervrij opgepikt aan het begin van seizoen twee! Wat een pareltje! ook met Almeria zie ik! eerste seizoen kampioen geworden? Quote Link to post Share on other sites
lennard95 164 Gepost January 15 Share Gepost January 15 (edited) Jammer maar het is niet de enige spits ter wereld. Deze voor 650k ervoor teruggehaald. Edited January 15 by lennard95 Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,065 Gepost January 16 Share Gepost January 16 Liefst 58 miljoen voor betaald, Nederlandse clubs weten hoe ze moeten onderhandelen... Fein voor 47 verkocht en die was vrij overbodig dus wat dat betreft valt het nog redelijk mee. Moet de opvolger van Ihattaren worden of Ihattaren verbannen naar de linkerkant. Quote Link to post Share on other sites
LeoMessiFM 26 Gepost January 16 Share Gepost January 16 Op 15-1-2021 om 18:00 zei van der Water: ook met Almeria zie ik! eerste seizoen kampioen geworden? Ik was laatst al van plan om met Almería te beginnen maar toen ik een paar dingen van jouw save zag wist ik het zeker! Ja, ik ben in het eerste seizoen kampioen geworden. Ben seizoen 2 ook verrassend goed gestart met 10 punten uit 4 wedstrijden Quote Link to post Share on other sites
van der Water 645 Gepost January 16 Share Gepost January 16 2 minuten geleden zei LeoMessiFM: Ik was laatst al van plan om met Almería te beginnen maar toen ik een paar dingen van jouw save zag wist ik het zeker! Ja, ik ben in het eerste seizoen kampioen geworden. Ben seizoen 2 ook verrassend goed gestart met 10 punten uit 4 wedstrijden Lekker bezig! Hou me op de hoogte! Quote Link to post Share on other sites
glennix 652 Gepost January 16 Share Gepost January 16 Gaat in de zomer overkomen voor 16 miljoen dat met bonussen kan oplopen tot 17 miljoen. Speelt al geruime tijd op hoog niveau bij Genk dus hoop ik dat hij bij Bolton snel gaat renderen. Quote Link to post Share on other sites
glennix 652 Gepost January 16 Share Gepost January 16 Zojuist ook deze jongen vastgelegd, gaat een serieuze versterking voor de verdediging zijn. Mocht beschikken bij Juve voor een kleine 15 miljoen. Quote Link to post Share on other sites
glennix 652 Gepost January 17 Share Gepost January 17 Voor Kamiel heb ik 26 miljoen betaald, daar ga ik in de toekomst normaal wel nog winst op maken. Toevallig ook van Genk gekocht. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,065 Gepost January 17 Share Gepost January 17 Lekkere transfers @glennix! Binks was in mijn Tottenham-game ook optie maar niet zo goed als hier. Mooi cadeautje dat soort Engelsen die in andere competities spelen. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,065 Gepost January 18 Share Gepost January 18 Jammer maar kon hem niet langer behouden. Quote Link to post Share on other sites
Michiel RAFC 183 Gepost January 18 Share Gepost January 18 Voor dat bedrag haal je wel betere spitsen toch. Goed onderhandelde clausule van Arsenal wel Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts