Jump to content

Jouw laatste transfer

Recommended Posts

Op 25-12-2020 om 20:40 zei Nummerke10:

Reyna.thumb.png.8fafb2264aa08044d649a47d5cbb454a.png

Derde massaverkoop dit seizoen na Szobozslai en Haaland. Heb Willian en Berthier teruggehaald als vervanging, denk dat ik hier niet zwakker op ben geworden. Willian kostte slechts 13,75 miljoen, Berthier 92.

Willian.thumb.png.e3b8e7221a65398c5c8e6612abec1049.png

Berthier.thumb.png.cc93379eab6bc5c87e0a63be84b50732.png

Die spelers die je hebt gekocht zijn dat regens?

• Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haaland vorig seizoen verloren aan Barça, nu bij hen maar Fati weggehaald 

Kost me slechts 130k, helaas wel met een afkoopsom van 5.75 miljoen in zijn contract.     Deze Argentijnse beer (Pratto, where are you now?) komt voor 1.4 miljoen over van een plo

475k heeft deze kerel mij gekost, krijgt gelijk een basisplaats.  

Posted Images

22 uur geleden zei Paul.:

Op de Scandinavische tour zo te zien :)

22 uur geleden zei Urbeto:

Heb je een bepaalde filosofie bij deze aankopen? Ken het overgrote deel niet.

Paul geeft het antwoord eigenlijk al. Grootverdieners er uit gewerkt en talentvolle Nederlandse/Scandinavische jongens ervoor teruggehaald. Daarnaast Nederlandse spelers als Bergwijn, Schouten, Veerman, Idrissi en Buitink ook aangetrokken. Veel zijn ook regens moet ik eerlijk toegeven.  

18 uur geleden zei Nummerke10:

Camavinga.thumb.png.2b07ffc64104abd68108670dfa2b2d8d.png

47,5 miljoen  +40% van de winst bij doorverkoop en een afkoopclausule van 94 miljoen maar blijft natuurlijk een prachtige versterking _O_

Nette transfer. Ik wilde hem begin seizoen 3 ook halen ,maar vond 82 miljoen erg overdreven (speelt nu trouwens bij de Spurs). 

Gaat hij dan naast Sangare spelen of heb je die verkocht? 

17 minuten geleden zei SLeePo:

Nette transfer. Ik wilde hem begin seizoen 3 ook halen ,maar vond 82 miljoen erg overdreven (speelt nu trouwens bij de Spurs). 

Gaat hij dan naast Sangare spelen of heb je die verkocht? 

Sangaré is ook vertrokken, na het eerste seizoen voor 9 miljoen naar Aston Villa. Had hem misschien langer moeten houden of er meer voor moeten krijgen maar wilde Fein en Van Ginkel binnenboord houden en dan was er geen plaats meer voor Sangaré.

Zojuist zei Nummerke10:

Sangaré is ook vertrokken, na het eerste seizoen voor 9 miljoen naar Aston Villa. Had hem misschien langer moeten houden of er meer voor moeten krijgen maar wilde Fein en Van Ginkel binnenboord houden en dan was er geen plaats meer voor Sangaré.

Ik heb Sangare nog, kon voor 50 miljoen naar China, maar hij wilde niet. Van Ginkel ging ballen in de zandbak en fein speelde te weinig. Te veel concurrecntie van van Ginkel en Sangare en dergelijke. Nu heb ik daar Jonas Svensson van AZ rond lopen, transfervrij opgehaald, Kon ook voor 50 miljoen naar China, maar wilde ook niet. 

@SLeePo Ik wilde Rosario niet wegdoen en ben sinds 2 jaar fan van Fein, intelligente middenvelder die het spel goed kan regelen. Zie nu dat Sangaré flink wat waard is bij Aston Villa maar moest keuzes maken en wat verlies lijden om de selectie te krijgen die ik wil. Met Rosario, Fein, Vera, natuurlijk Camavinga en eventueel Kana nog heb ik nu een zeer brede keuze met een hoog niveau voor de 2 centrale posities.

Pfoe een onverwacht drukke transferperiode in de winter van seizoen 2022/23. Zag een team 22 miljoen bieden op Koopmeiners dus maar meteen zelf toegeslagen omdat ik zo'n Nederlandse speler niet kan laten lopen (hoewel ik hem nog niet nodig heb).

Met Hugo Souza een nieuwe eerste keeper gehaald en Drommel is de nieuwe tweede keeper. Over Drommel kreeg ik bericht dat hij weleens zou kunnen vertrekken vanwege zijn lage afkoopsom, ideale timing vanwege de interesse van PSG en Inter Milan in Livakovic.

714234343_Transfersin.png.ed92dc263b715eab428afd8357d099b8.png

61 miljoen kon ik niet laten lopen hoewel Livakovic een echte topper is. Ook het bedrag op Teze was te hoog en hij wilde zijn contract niet verlengen. Rosario wordt tot de zomer de tweede rechtsback achter Dumfries.

8316062_transfersuit.png.2440bbfd62691e3463a244309872a5a1.png

Normaal ben ik niet zo van het grote geld uitgeven, maar Malen ging weg, dus moest iets doen. Tot nu toe nog geen spijt van gehad. Ryerson is gekomen omdat Dumfries in de winterstop naar Liverpool kon gaan, maar die transfer ging niet door. Had verwacht dat Liverpool wel weer zal komen in de zomer, maar dat deze ze niet. Hoop met Marcos Antonio en Talisca weer wat Braziliaans samba voetbal in huis te hebben gehaald. 

image.png.4348a53f4a0656afb82f90527e6b9741.pngimage.png.d85f172cd95753de827cfa33c6e56ec0.png

Genoeg spelers die elders speelminuten konden gaan maken. Bruma speelde te weinig, ook wegens blesure. Veljkovic wilde weg, dus dan is 20 miljoen niet zo heel erg. 

image.png.80dd03a049daae3afe78831cf45db94a.png

image.png.0195afe64d7aecc51b95bde36d1e4708.png

1 minuut geleden zei van der Water:

image.thumb.png.564bbe6ab9e3c7c05942185563e84631.png

deze meneer komt op huur, hopelijk kan ik hem ook overhalen om in de loop van het seizoen transfervrij te tekenen

Poah, lekker. In FM19 had ik hem ook eens gehaald met Feyenoord. Pure fraude deze kerel.