Jump to content

Jouw laatste transfer

Recommended Posts

• Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haaland vorig seizoen verloren aan Barça, nu bij hen maar Fati weggehaald 

475k heeft deze kerel mij gekost, krijgt gelijk een basisplaats.  

Deze jongen komt in de winterstop over voor 10 miljoen. Pas 16 jaar, dus gaat alle tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Gaat ook wel lukken, gezien zijn vastberadenheid en inzet. 

Posted Images

@ThierryvaneEn Akman dan?!  Moet ie eruit?

Mooie opsteker hier met Gent, Schalke 04 was bereid om de ontsnappingsclausule van €35 miljoen van Hlozek neer te leggen, maar Hlozek ziet dat niet als een stap omhoog ;c 

Helaas wel Arezo verkocht aan Arsenal voor z'n clausule van €33 miljoen.

44 minuten geleden zei Abe:

@ThierryvaneEn Akman dan?!  Moet ie eruit?

Mooie opsteker hier met Gent, Schalke 04 was bereid om de ontsnappingsclausule van €35 miljoen van Hlozek neer te leggen, maar Hlozek ziet dat niet als een stap omhoog ;c 

Helaas wel Arezo verkocht aan Arsenal voor z'n clausule van €33 miljoen.

Ali is aan zijn derde seizoen in Arnhem bezig. Zonder mooi bod gaat hij ook niet weg. Wil Adeyemi op de rechterflank neerzetten, daar staat nu Trincão (gehuurd van Barcelona).

4 minuten geleden zei Messidona:

Arezo is hier in mijn Gent game echt slecht bezig, krijg 'em niet aan het scoren. Hoe speelde hij bij jou? 

Ik speel met 4-3-3 DM Wide met Arezo als DLFsu met lage voorzetten en work ball into box. Ik moet zeggen dat ik ook niet onverdeeld enthousiast was, meeste doelpunten kwamen van mijn AMR (Yaremchuk/Hlozek).

14 minuten geleden zei Abe:

Ik speel met 4-3-3 DM Wide met Arezo als DLFsu met lage voorzetten en work ball into box. Ik moet zeggen dat ik ook niet onverdeeld enthousiast was, meeste doelpunten kwamen van mijn AMR (Yaremchuk/Hlozek).

Ik heb al alle - logische - rollen geprobeerd. Ik werk het liefst met een drukzettende spits en in het eerste half jaar dat ik hem had lukte het uitstekend in die rol. Daarna is hij stil gevallen. Complete spits (ondersteunen), diepe spits (aanvallen) en hangen spits (ondersteunen)... Niks lijkt hem echt te liggen. Ik heb btw ook lage voorzetten en geduld opbrengen in m'n tactiek zitten.

Ik heb Zirkzee gehaald en die doet het wel vrij goed. Arezo moet nu banken bij mij, wat eigenlijk te zot voor woorden is...

2 uur geleden zei Messidona:

Ik heb al alle - logische - rollen geprobeerd. Ik werk het liefst met een drukzettende spits en in het eerste half jaar dat ik hem had lukte het uitstekend in die rol. Daarna is hij stil gevallen. Complete spits (ondersteunen), diepe spits (aanvallen) en hangen spits (ondersteunen)... Niks lijkt hem echt te liggen. Ik heb btw ook lage voorzetten en geduld opbrengen in m'n tactiek zitten.

Ik heb Zirkzee gehaald en die doet het wel vrij goed. Arezo moet nu banken bij mij, wat eigenlijk te zot voor woorden is...

Hmm vreemd. Ik moet zeggen dat ik in dezelfde formatie en rol (DLF) ook periodes heb gehad dat het allemaal stukken minder liep en deels was het ook dat Arezo geen pepernoot raakte. 41 keer gescoord in 98 wedstrijden. Zo spannend is dat ook niet. 

3 minuten geleden zei bingo11:

Wanneer komen de regens in België ongeveer? Ben halverwege het seizoen ingestapt en nu is het seizoen klaar maar heb geen youth intake gehad.

Midden/eind maart bij mij. 

6 minuten geleden zei Abe:

Hmm vreemd. Ik moet zeggen dat ik in dezelfde formatie en rol (DLF) ook periodes heb gehad dat het allemaal stukken minder liep en deels was het ook dat Arezo geen pepernoot raakte. 41 keer gescoord in 98 wedstrijden. Zo spannend is dat ook niet. 

Midden/eind maart bij mij. 

Hmm, raar dan. Heb gewoon de normale database dus daar ligt het niet aan. Misschien dat ik het gewoon gemist heb.

1 uur geleden zei Stefan.:

Journeymannetje begonnen (@La Pulga), gaat wel lekker in laagste divisie van België.

image.thumb.png.a182f15b6568ba1119df06350dd918b2.png

Oud Ajacied onder andere. Eerste paar wedstrijdjes erg hoopgevend.

Ook net deze binnen:

image.thumb.png.cc3b394cfb9b1c2b8fe51d0804e98c0a.png

Oud Willem II.

image.thumb.png.0221b44ca68154e3e9223e87088f681e.png

Kijk deze held dan 😲 

Hou je het nu wel langer vol dan 2 maandjes? Dan ga ik misschien ook weer starten.

Ik wil vooral een Belgische ploeg uitbouwen (met eigen talent), maar Sergio Gomez gratis oppikken kon ik niet laten liggen.

340430300_Schermafbeelding2021-01-01om13_51_09.thumb.png.f388b26f370f2e43f503c298697e5a28.png

Trossard kon ik ophalen bij Brighton die gedegradeerd waren. Geld hebben we genoeg, dus maar gedaan :)

1510996303_Schermafbeelding2021-01-01om14_54_36.thumb.png.9ac4bc3e2b4451b2058c15b1bdca9b9d.png

24 minuten geleden zei RubenS2:

@FlyD Toevallig al een logopack overwogen? :classic_ninja: Wel knappe transfers!

Ja, moet dat nog altijd eens doen, maar zelf stoor ik mij daar niet aan ;)

37seconden duurde het officiele debuut van Trossard :classic_angry:

1705650297_Schermafbeelding2021-01-01om18_02_49.thumb.png.b83830f012f181956b535a6dd9d448d4.png