Jump to content

Jouw laatste transfer

Recommended Posts

13 uur geleden zei glennix:

Ik ontving zelfs te veel geld aan inkomsten naar mijn goesting (jaarlijkse sponsoring inkomsten alleen al 40 miljoen) in seizoen 3 een TB van 100 miljoen... Dus spelplezier is wat weg met deze save. Argentinië had ik niet geladen nee.

Amai ben je alleen al door uitgaande transfers aan een transferbudget van 100 miljoen bekomen?

• Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haaland vorig seizoen verloren aan Barça, nu bij hen maar Fati weggehaald 

475k heeft deze kerel mij gekost, krijgt gelijk een basisplaats.  

Deze jongen komt in de winterstop over voor 10 miljoen. Pas 16 jaar, dus gaat alle tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Gaat ook wel lukken, gezien zijn vastberadenheid en inzet. 

Posted Images

5 uur geleden zei quertius:

Franse spelers tekenen? Geen probleem :D Eens zien wat hij in huis heeft als speler op Football manager, als manager op FM blijkt hij redelijk goed te zijn. Als ik zeg dat het niet Griezmann is weet je waarschijnlijk al wie het is.

Inhoud verbergen

afbeelding.thumb.png.5500816c47f7b45c66c7bc2d9f56ac69.png

9.25k per week?! Dat is wel heel weinig voor zo'n speler op die leeftijd. Goede aanwinst hoor 

Verbaasde mij ook zeker, het blijkt wel een vergeten speler te zijn in mijn save en dat verklaart dus waarom hij voor zo´n laag salaris wou komen :P Zal wel een carrière als Fortnite Youtuber begonnen zijn ofzo in de tussentijd

afbeelding.thumb.png.38d9b1b84c584378d48c5bf5cac6d107.png

Diomandé is mijn grootverdiener, verdiend 20K/week (Waarom? Geen idee :P Is niet mijn beste speler)

afbeelding.png.23341c7530a364b03d9152a6413c10f1.png

Mijn transfers met Ipswich in seizoen 3 om geen mal figuur te slaan in de Premier League:

Zeker Cook, Leko, Henry, Mepham, Grant en Bastien gaan een belangrijke rol in de basis krijgen.

Gelukkig had ik nog een extra transferbudget gekregen waardoor ik op de transfer deadline nog Grant en Bastien kon halen. Voornamelijk Brits ingekocht omwille van de harde Brexit in mijn game waardoor er zeer strenge werkvergunningen zijn voor niet Britten.

a1a54eb29a514f2b242d48f2b22e0016.png

e1df04e61cc1b0d9c1d63c917b7d6ec1.png

4 uur geleden zei RubenS2:

@glennix Is Schrijvers zo zwak in je game dat hij gratis van bij Club Nxt kon vertrekken? Speelt hij bij jou dan wel?

Schrijvers is voornamelijk bankzitter maar valt wel regelmatig in, maar hij is ook een paar maanden out geweest, anders zou hij meer gespeeld hebben door mijn kleine kern.

fb9e28e5ee8eed9e0a26abb1547a74ab.png

Het was vooral zomer van transfervrije spelers aantrekken die geen work permit kregen. Strakosha was klasse keeper voor de club die 2 jaar Leno met gemak uit de basisspeelde maar hij wou weg en geloofde niet dat we CL konden halen. Dus dan is 43,5 miljoen meer dan genoeg geld omdat we 2 jaar geleden maar 17 voor hem hadden betaald. Verder is er een heuze biedings oorlog bezig op mijn Junior Firpo oa Benfica, Lyon en Leipzig hebben al geboden hij gaat weg tussen 28-32 miljoen pond en hij kostte 1,5 seizoen geleden maar 11 miljoen. Zolang spelers niet onmisbaar zijn kijk ik altjd naar het feit of ik winst op ze maak en als die winst groot of heel groot is, verkoop ik ze zonder 2x na te denken.

20201127185203_1.jpg

Christian Eriksen in de winterstop seizoen 1 bij Ajax terug kunnen halen voor 27 miljoen euro. Waren wel zware onderhandelingen. Hij eiste 170k per week als eerste eis (dat terwijl hij 275k per week bij Inter verdiende), dat vond ik ten eerste al best frapant, dat kon in het verleden niet zo snel in andere FM's, een lager salaris bieden dan de spelers verdienden. 

Uiteindelijk over de streep kunnen trekken voor mijn maximaal te bieden salaris van 110k per week, maar met een percentage van maarliefst 50% van de transfersom bij doorverkoop (mijn plan is niet om hem te verkopen nog) en hoge premies bij assists en doelpunten.

Meteen 5 assists in 3 wedstrijden :)

Eriksen.png

Ik aas ook nog op Davinson Sanchez, lijkt me ideaal naast Blind. maar dat lukt vooralsnog niet. Spurs wil 80 miljoen helaas.

Edited by RogerGarcia
8 uur geleden zei RogerGarcia:

Christian Eriksen in de winterstop seizoen 1 bij Ajax terug kunnen halen voor 27 miljoen euro. Waren wel zware onderhandelingen. Hij eiste 170k per week als eerste eis (dat terwijl hij 275k per week bij Inter verdiende), dat vond ik ten eerste al best frapant, dat kon in het verleden niet zo snel in andere FM's, een lager salaris bieden dan de spelers verdienden. 

Uiteindelijk over de streep kunnen trekken voor mijn maximaal te bieden salaris van 110k per week, maar met een percentage van maarliefst 50% van de transfersom bij doorverkoop (mijn plan is niet om hem te verkopen nog) en hoge premies bij assists en doelpunten.

Meteen 5 assists in 3 wedstrijden :)

Eriksen.png

Ik aas ook nog op Davinson Sanchez, lijkt me ideaal naast Blind. maar dat lukt vooralsnog niet. Spurs wil 80 miljoen helaas.

Ik snap ie goed is. Maar waren er geen betere en goedkopere alternatieven bijvoorbeeld Thiago Almada of Sergio Gómez? 

12 minuten geleden zei RogerGarcia:

Daar heb je wel gelijk in, maar dat vind ik voor mezelf geen leuke transfers. 

Thnx!! En daar geef ik jou gelijk in, ja. Voor Ajax is Eriksen idd hele leuke transfer en 28 is nog jong genoeg!

Einde van seizoen 1 heb ik Sanchez en Ricardo Pereira kunnen contracteren. Wel voor gigantische bedragen van 65 en 37 miljoen euro. Daartegenover stond ook de verkoop van Schuurs, Klaiber, Labyad, Ekkelenkamp en Alvarez voor samen 80 miljoen euro. 

Sanchez.png

1845614245_RicardoPereira.thumb.png.34462152e7e5b94641bdb06855e93f04.png

Met onderstaande tactiek gaan we dit jaar voor de halve finale CL. Gegenpressung, aanvallend.

Tactiek.png.1d9d5d891970027333c8909135b2f7d3.png

Edited by RogerGarcia

Leno uiteindelijk met veel pijn en moeite weten te loodsen aan Chelsea voor 22 miljoen ik had met Bernd zelf 32,5 afgesproken maar t is wat het is, zoals ik zeg beter iets dan niets. Buendia was mijn beste CAM met 3 sterren maar ik speel hem vaak als AMR. Dus heb nog even begin van deadline day Dani Olmo binnen gehaald, wat een beesten eigenschappen heeft hij. Speel nu EL ipv CL vorige keer dat we dat was in seizoen 1 en toen werden we 3e in de PL, ben benieuwd.

20201128115634_1.jpg

1 minuut geleden zei RogerGarcia:

Mooie transfers!

Thnx man!! :)  Ben er ook erg blij mee. Zo n Firpo heeft me 11 gekost en gaat voor wss uiteindelijk 33 weg. Thomas Strakosha was een beest bij ons 2 jaar lang maar voor 43 miljoen verkopen tov 17 miljoen aankoopprijs, ik zeg doen. En Alex Meret voor 3,9 miljoen als vervanger halen als mijn 1e keeper, dikke prima.