Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Zojuist deze twee spelers gehaald in de winter:

b67720e5d6399e7113b64eb6c7558c1e.pngDe eerste is Bert Janssen die weg wilde bij Sparta waardoor ik hem voor een kleine 4 miljoen kon oppikken. Extra lekker dat het een Nederlander is en een jpl.

aa6b6096926eced0fd399abfe8e982c4.pngDaarnaast is Adrian Herrera eindelijk bij de club gekomen. Hem contracteerde ik op zijn 16de al tegen een compensatie. En hij heeft nu met zijn 18 jaar al 15 interlands gespeeld. 

Edited by LeoMessiFM

2 16-jarige talentjes opgepikt (bij Patro Eijsden en KV Mechelen) in de winterstop. Van beide liep het contract af op het einde van het jaar dus ze kostte mij respectievelijk 2,5k en 3,5k. Vooral van Houben verwacht ik wel veel in de Enganche rol.

696965054_Schermafbeelding2021-07-31om10_32_46.thumb.png.fc467b82c2a01b877de3a8d42cd22bc5.png

2144781196_Schermafbeelding2021-07-31om10_33_50.thumb.png.aa2641e111c8f64ef12bd3c1f4de1ea0.png

Bij Milan is het aantrekken van spelers buiten de EU beperkt. Dit seizoen mocht ik er maar één aantrekken, volgend seizoen weer 1 of 2. Deze jongen wordt de eerste in ieder geval voor maar 8,5 miljoen. 

image.thumb.png.331aba543327c5278b9fa39bab488d34.png

Dit seizoen was de onderstaande de lucky one, hij kostte 21 miljoen maar dat is hij wel waard.

Spoiler

image.thumb.png.920aa6593e39e9ef723ffa831244140d.png

36 minuten geleden zei Nummerke10:

Bij Milan is het aantrekken van spelers buiten de EU beperkt. Dit seizoen mocht ik er maar één aantrekken, volgend seizoen weer 1 of 2. Deze jongen wordt de eerste in ieder geval voor maar 8,5 miljoen. 

image.thumb.png.331aba543327c5278b9fa39bab488d34.png

Dit seizoen was de onderstaande de lucky one, hij kostte 21 miljoen maar dat is hij wel waard.

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.920aa6593e39e9ef723ffa831244140d.png

Uruguay produceert meer mooie talenten. Ik heb nu de nieuwe Luis Suarez gehaald voor € 5 miljoen

f706a93fbc23696f2e63a631df986999.png

10 uur geleden zei GAE EAGLES:

6e8a1c6b6c71974063c158b160d5d685.png

Kost me wel ruim 18 miljoen, maar die kan de bovenstaande speler op termijn mooi gaan bedienen. Echter moet ik op Ricca nog wel ruim een jaar wachten tot hij naar ons toe komt. 

Grootste nadeel altijd van landen buiten de EU. Zou mooi zijn als je wat verder bent met de savegame en Servië treed toe tot de EU.

1 uur geleden zei Mordurette:

Grootste nadeel altijd van landen buiten de EU. Zou mooi zijn als je wat verder bent met de savegame en Servië treed toe tot de EU.

Met die uit Servië is het geen probleem, het gaat om die uit Uruguay. Die komt pas na 1,5 jaar naar ons toe. 

18 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Met die uit Servië is het geen probleem, het gaat om die uit Uruguay. Die komt pas na 1,5 jaar naar ons toe. 

Ik heb ook soms dat ik een talent zie uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika van 16 jaar en zodra hij eindelijk 18 jaar is en komt valt hij dan toch weer tegen... Probeer ze dan pas te halen zodra ze 18 jaar zijn of als ik merk dat er ook interesse is van andere Europese (grotere) clubs, dan weet je vaak ook wel dat de PA hoog is ?

4 uur geleden zei Mordurette:

Ik heb ook soms dat ik een talent zie uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika van 16 jaar en zodra hij eindelijk 18 jaar is en komt valt hij dan toch weer tegen... Probeer ze dan pas te halen zodra ze 18 jaar zijn of als ik merk dat er ook interesse is van andere Europese (grotere) clubs, dan weet je vaak ook wel dat de PA hoog is ?

Ja, dat is zo, maar dat is de gok die je dan moet nemen vind ik. Ik ga niet wachten tot ze 18 zijn, dan zijn ze of te duur of de echte top heeft interesse en dan komen ze niet meer naar mij toe. Daardoor heb ik best vaak dat dit soort talenten pas later naar mijn club komen, maar dan heb ik ze in ieder geval een stuk goedkoper en ben ik de rest voor. 

Nou nu we het toch over Z-amerikanen hebben, deze komt deze winterperiode eraan.

Ik vergeet altijd dat PL een limiet heeft van 6 U21 foreign signings.... Dat maakt het wonderkid jagen wel wat lastig. Had nog een andere braziliaan gezien maar was dus nietmogelijk

20210805195107_1.jpg

Mag komend seizoen concurrentie strijd bij ons gaan aangaan met zijn jonge landgenoten, Saka, Emile Smith Rowe en de Ivoriaan Pepe :) Ben op koers voor plek 3 of 4 maar het is pas begin maart. Fingers crossed! Weten onderhandelen naar 7,5 miljoen direct en 7,5 in termijnen met profit percentage voor PSV, prima!

20210807210305_1.jpg

2 minuten geleden zei Kyrill:

Mag komend seizoen concurrentie strijd bij ons gaan aangaan met zijn jonge landgenoten, Saka, Emile Smith Rowe en de Ivoriaan Pepe :) Ben op koers voor plek 3 of 4 maar het is pas begin maart. Fingers crossed! Weten onderhandelen naar 7,5 miljoen direct en 7,5 in termijnen met profit percentage voor PSV, prima!

20210807210305_1.jpg

Prima talent natuurlijk, zeker als je hem nu in het echt ook weer twee goals ziet maken...

38 minuten geleden zei Mordurette:

Prima talent natuurlijk, zeker als je hem nu in het echt ook weer twee goals ziet maken...

Ja eens maat, vind ik dus ook. Dat laatste is ook waarom ik dacht, laat ik eens proberen. En ik heb hem al gehad met PSV op Football Manager Mobiel 21. Was ie ook erg goed zat op 190K maar wou 400k per week met contract verlenging haha. Ik kon niet hoger gaan dan 200K per week... Ik grapte tegen vrienden ben geen City , verkoop ik hem voor 60 aan City met nog 2 jarig contract  :)

Ik was al niet heel erg tevreden over mijn spitsen dit seizoen en toen kwam dit pareltje op mijn pad. Heel lang was die niet haalbaar, tot hij opeens voor veel minder te krijgen was dan de transferperiodes hiervoor. Ik kon hem niet links laten liggen, want hij gaat gewoon heel veel goals maken en ons dichterbij de top brengen. Selke had ik al op de transferlijst staan en Pellegri mag nu op de bank plaats nemen en vanaf daar hopen op minuten. 

e6599140ac26393f3e94e5c254c2602c.png

Was behoorlijke drukke zomer! 70% van onze nieuwe aanwinsten vallen nog onder vorig seizoen. Ik ben nou eenmaal snelle handelaar hihi. Uiteindelijk behoorlijk goed rond gekomen met 25 man inschrijven omdat we 14 spelers van 21 jaar of jonger hebben. CL here we come :D 

20210810193032_1.jpg

20210810193048_1.jpg

40 miljoen gevangen voor deze man. Was al anderhalf seizoen bezig om zijn contract te verlengen, maar er moest steeds een afkoopsom in die niet hoger ging dan 36 miljoen. Het leek me dus het beste om te kijken of ik nu al meer kon krijgen dan die 36 miljoen, aangezien zijn contract eind volgend seizoen zou aflopen. Ooit voor 2,5 miljoen bij Volendam opgepikt, dus de winst is meer dan prima.

dde84f20380b93aaf11f6d3546d87e90.png

Als vervanger deze Serviër voor 5,25 (afkoopsom in zijn contract) bij Partizan opgehaald:

becf5031b37721446452f20ddf808ca9.png

7 minutes ago, RubenS2 said:

Wie mijn "the nationalist challenge" volgt, zal begrijpen waarom ik hier zo gelukkig mee ben :classic_love:

Hide contents

Nationalisme en Duitsland...... Dit gaat fout.

P.S is je manager Oostenrijks?

Xavi Simons (PSG) op huurbasis naar KV Oostende gehaald seizoen 2022/2023.

het feit dat ik vorig seizoen kampioen ben geworden en champions league speel zal wel geholpen hebben.

wilde eerst proberen om Hannibal van Man utd. te halen maar die blijkt onhaalbaar.