Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Ik ben het beu om nu nog maar eens 2de te eindigen achter Man City, en aangezien er geen enkele middenvelder van mij in het team van het jaar zat, is het wel duidelijk waar mijn versterkingen moeten komen. Tijd om met geld te smijten:

20210713220535_1.thumb.jpg.093fc46f21e184205318895b5332a5f8.jpg20210713220542_1.thumb.jpg.ca904a8cd7b501f5c09838fa962f7e53.jpg

Mooie is dat het bijna budget neutraal is omdat ik 2 backup spelers voor veel geld heb kunnen slijten

Edited by AntiChrist7

Met die spelers is wel iets mogelijk lijkt me ;c 

Uren rondspeuren bij kleinere clubs en clubs in Brazilië & Argentinië hebben me deze 2 spelers opgeleverd, voor respectievelijk 13,5 en 10 miljoen. Hoop dat ik van die 2e een goeie aanvallende back kan maken, nog een beetje trainen op z'n verdedigende kwaliteiten. Gek genoeg is Signorelli eigenlijk m'n 3e spits qua stats, maar ik anticipeer op een vertrek van één van m'n andere 2 spitsen. Heb em voor alle zekerheid ook omgetraind naar 10. 

852188195_MaximilianoSignorelli_Attributen.thumb.png.cfca5a9d313f57a039047c50fd40f0d2.png

1968204735_CarlosAcevedo_Attributen.thumb.png.869fc42b813a7b867527a0f4210c9ae4.png

@Nummerke10 Inderdaad! :classic_tongue:

Deze keeper heb ik gehaald voor 7,75 miljoen en moet de toekomstige nummer 1 worden, maar voorlopig is hij doelman nummer 3 maar Ter Stegen gaat normaal op het einde van het seizoen met pensioen.

a019080655c683c6e5b413cd227265a0.png

DIt talent kan ook wel uitgroeien tot een leuke speler op termijn. 8 miljoen was peanuts voor deze jongen.

b5ee16bc458baee89700ab5992f37264.png

23 minuten geleden zei Nummerke10:

@glennix Ook al groeien ze niet uit tot basisspelers kan je ze als Barça zijnde gemakkelijk slijten voor 40+ miljoen. De waardevermeerdering van spelers is echt ongekend.

Inderdaad. :classic_biggrin:

Even een vraagje: heb jij de Primera Divison RFEF toegevoegd aan de speelbare competities? Ik vind het redelijk vervelend dat de B ploeg geen wedstrijden speelt. Hoe laat jij de reserve spelers van de A ploeg wedstrijdritme opdoen?

@glennix Bedankt voor de tip, ik zie nu dat het B-team inderdaad geen wedstrijden speelt ;c Ik laat de reservespelers van de A-ploeg gewoon best vaak meedoen in La Liga, rouleer best hevig. Met het verschil in kwaliteit met het grote deel van de competitie merk je dat qua uitslagen toch niet.

Met Hertha BSC plande ik trouwens zo'n 30 oefenduels in per seizoen voor het B-team, daar had ik hetzelfde probleem. Je kan iets van 3 maanden vooruit oefenduels inplannen dus dat moet dan 3 keer per jaar. Net maar even gedaan, dan krijg je dus zoiets. Zitten best leuke teams bij die tegen Barça B willen oefenen.

image.png.e484a6a81701232499cd86a3d85100ec.png

26 minuten geleden zei glennix:

Inderdaad. :classic_biggrin:

Even een vraagje: heb jij de Primera Divison RFEF toegevoegd aan de speelbare competities? Ik vind het redelijk vervelend dat de B ploeg geen wedstrijden speelt. Hoe laat jij de reserve spelers van de A ploeg wedstrijdritme opdoen?

Als je reserve/U23 niet in een competitie speelt (wat bij mij het geval is want ik begon zonder reserves), dan kan je de U23 manager vragen wekelijke friendlies te organiseren. Staff- verantwoordelijkheden.

Het is geen plek voor wedstrijdervaring (daarvoor leen je ze beter uit), maar voor wedstrijdritme idd op te doen

Edited by AntiChrist7

15 minuten geleden zei AntiChrist7:

Als je reserve/U23 niet in een competitie speelt (wat bij mij het geval is want ik begon zonder reserves), dan kan je de U23 manager vragen wekelijke friendlies te organiseren. Staff- verantwoordelijkheden.

Het is geen plek voor wedstrijdervaring (daarvoor leen je ze beter uit), maar voor wedstrijdritme idd op te doen

Die optie heb ik voor de u19 maar niet voor het B team, als ik wil dat spelers van het eerste wedstrijdritme opdoen moet ik de friendlies zelf organiseren maar dan krijg je in de geschiedenis statistieken ook Barça B in dit geval en mijn autistisch kantje kan dat niet verdragen. :cab:

Dus nu heb ik voor volgend seizoen de Primera Division RFEF toegevoegd, in de hoop dat er dan wel wedstrijden worden gespeeld. Er zat ook helemaal geen staf bij het B team, daar heb ik nu ook verandering in gebracht.

28353665d945833b9700dabc95c74613.png

b191d9dd05ff8ef2ab6f1ee5da063f7a.png

Een mooie verrassing van Mark van Bommel, 21 miljoen voor een 30-jarige spits die afgelopen seizoen verhuurd was aan ons. Een bedrag dat ik heel graag had gehad om uit te geven aan goede spelers ;e

image.thumb.png.9c007edc9b840978037c33c467b3fcce.png

Zelf deze topper gehaald, die samen met mij en Milan moet doorgroeien naar de wereldtop of verkocht gaat worden voor een heerlijk bedrag zodat ik de selectie op een andere manier kan versterken. Kostte net zoveel als die 30-jarige zwerver.

image.thumb.png.fce75699318a39d9b1b11d134804e1ce.png

2c773b787c40d3edf6ea43ee97801a2c.png

Met het weinige geld dat we te besteden hebben moet je wel goed handelen. Dus 3 potentiele basisspelers voor Schalke 04 gehaald. Hlozek moet nog even op zijn beurt wachten, maar Ihattaren en Gorter staan inmiddels in de basis. Ihattaren stond op de transferlijst en kon ik niet laten lopen, Terodde is nog mijn eerste spits, maar daar achter was niemand en hij is inmiddels 33. Dus lang gaat die niet meer mee. En Gorter heeft Färhmann meteen uit de basis verdreven, die heeft vorig seizoen wel alles gespeeld, maar was ik was niet tevreden over hem. En Gorter is gewoon een koopje. 

Qua uitgaande transfers is het niets speciaals, allemaal niet goed genoeg meer en dus mochten ze vertrekken of ergens ervaring opdoen op huurbasis. 

1 uur geleden zei Nummerke10:

image.thumb.png.dc88a40c252c22094178d86575a8a323.png

Denk de eerste Liechtensteiner die ik ooit heb gekocht (@Mordurette :classic_ninja:) Ook Italiaans paspoort en kostte me maar 12 miljoen. Mooie back-up op een plek waar ik spelers tekort kwam. 

Lekker hoor, dat zou de absolute sterspeler van het land worden en misschien ook wel in jouw game, denk ik?

Bij welke club komt hij uit de opleiding?

1 uur geleden zei Mordurette:

Lekker hoor, dat zou de absolute sterspeler van het land worden en misschien ook wel in jouw game, denk ik?

Bij welke club komt hij uit de opleiding?

Sankt Gallen.  Er lopen nog wel wat goede spelers rond maar denk dat Caputo de beste gaat worden. Hij loopt ook ongeveer 1 op 2 in Interlands wat voor Liechtenstein ontzettend goed is. Fritsch komt trouwens ook uit jeugd van St Gallen.

image.png.e285504ade4806d3196ee05ab159aa73.png

Op zich best leuke spelers gehaald in januari 2022. Geen idee waarom, maar Youssoufa Moukoko had een aflopend contract bij Borussia Dortmund en wilde niet verlengen. Geen interesse van andere Europese topclubs en dus kon ik hem heel eenvoudig halen. Ja, ik had €2,1 miljoen kunnen besparen, maar als je Moukoko er direct bij kunt hebben, is dat wel zo'n bedrag waard. Voor Adam Hlozek geldt precies hetzelfde.

Vraag me wel af: gebeurt het vaker dat Moukoko zo eenvoudig op te pikken is?

1532517389_Schermafbeelding2021-07-27om14_35_32.png.ba3dcf8e2d8fdede9a56b444d809d74b.png

4 minuten geleden zei Cicchio:

Op zich best leuke spelers gehaald in januari 2022. Geen idee waarom, maar Youssoufa Moukoko had een aflopend contract bij Borussia Dortmund en wilde niet verlengen. Geen interesse van andere Europese topclubs en dus kon ik hem heel eenvoudig halen. Ja, ik had €2,1 miljoen kunnen besparen, maar als je Moukoko er direct bij kunt hebben, is dat wel zo'n bedrag waard. Voor Adam Hlozek geldt precies hetzelfde.

Vraag me wel af: gebeurt het vaker dat Moukoko zo eenvoudig op te pikken is?

1532517389_Schermafbeelding2021-07-27om14_35_32.png.ba3dcf8e2d8fdede9a56b444d809d74b.png

Ik heb 2 Moukouko's in het spel, beide bij Dortmund. De ene is beter en gewilder dan de andere. 

5 minuten geleden zei SLeePo:

Ik heb 2 Moukouko's in het spel, beide bij Dortmund. De ene is beter en gewilder dan de andere. 

Dit is wel écht het wonderkind waar we het over hebben. Prima dat ik 'm voor zo weinig op kan pikken zo vroeg in de game, maar blijft wel raar.. 

3 minuten geleden zei Cicchio:

Dit is wel écht het wonderkind waar we het over hebben. Prima dat ik 'm voor zo weinig op kan pikken zo vroeg in de game, maar blijft wel raar.. 

Voor mijn gevoel wilt hij nooit direct verlengen bij Dortmund omdat hij recent een contract getekend heeft en niet gelijk een nieuwe wilt ondertekenen terwijl hij dan na een half jaar transfervrij op te pikken is...

7 minuten geleden zei Mordurette:

Voor mijn gevoel wilt hij nooit direct verlengen bij Dortmund omdat hij recent een contract getekend heeft en niet gelijk een nieuwe wilt ondertekenen terwijl hij dan na een half jaar transfervrij op te pikken is...

Dat vind ik helemaal niet erg :classic_biggrin:

59 minuten geleden zei Mordurette:

Dat is inderdaad een fout in het spel, hij tekent in oktober of november een 'nieuw contract' dat hem tot het einde van het jaar bij Dortmund houdt. Dat betekent dat hij in december of januari nog niet wil praten over een nieuw contract en dus altijd transfervrij de overstap maakt naar een ander team. Zie dat bijna iedereen die een nieuwe carrière heeft gestart over hem beschikt in 2022 ;c

Mijn laatste transfer is wel een lekkere. Lang voor mijn komst ging hij voor 86 miljoen van AC Milan naar Manchester United, ik heb hem voor een jaar gehuurd en in januari benaderd om weer terug te komen. Dat wilde hij wel dus nu weer jeugdproduct erbij :D

image.thumb.png.a843ece39a2fc64069453b0c472d31b2.png

4 minuten geleden zei Nummerke10:

Dat is inderdaad een fout in het spel, hij tekent in oktober of november een 'nieuw contract' dat hem tot het einde van het jaar bij Dortmund houdt. Dat betekent dat hij in december of januari nog niet wil praten over een nieuw contract en dus altijd transfervrij de overstap maakt naar een ander team. Zie dat bijna iedereen die een nieuwe carrière heeft gestart over hem beschikt in 2022 ;c

Mijn laatste transfer is wel een lekkere. Lang voor mijn komst ging hij voor 86 miljoen van AC Milan naar Manchester United, ik heb hem voor een jaar gehuurd en in januari benaderd om weer terug te komen. Dat wilde hij wel dus nu weer jeugdproduct erbij :D

image.thumb.png.a843ece39a2fc64069453b0c472d31b2.png

Altijd leuk om een (goede) speler terug te halen. Gezien zijn eigenschappen ook een toegevoegde waarde!