Jump to content

Jouw laatste transfer

Recommended Posts

• Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Deze jongen komt in de winterstop over voor 10 miljoen. Pas 16 jaar, dus gaat alle tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Gaat ook wel lukken, gezien zijn vastberadenheid en inzet. 

Haaland vorig seizoen verloren aan Barça, nu bij hen maar Fati weggehaald 

Deze held komt gratis over volgend jaar 

Posted Images

Vanaf volgend seizoen zal dit wereldse talent zijn kunsten gaan vertonen in Emirates Stadium. 3 jaar volgen, scouten en overtuigen lonen om hem transfervrij te halen. 

image.thumb.png.e1affe62200cafdc0ff30b460e177907.png

Welkom terug Josip Brekalo en Mateo Kovacic, beide op de transferlijst geplaatst. Geen twijfel mogelijk. :classic_love:

Daarnaast ook een zeer talentvolle transfervrije regen (Gajzler) opgepikt na drie jaar intensief scouten, wekelijks wedstrijden volgen en spelers lovend over hem laten spreken.

609ab5be0571e-brekalo_kovacic.png

609ab6d030918-Gajzler.png

609ab6ddb7138-Josip_Brekalo.png

609ab6e98a5af-kovacic.png

1 minuut geleden zei Nummerke10:

Lekker bezig daar in Kroatië @JordiW. Kan ook mooie salarissen geven zo te zien :D

Ja, echt een heerlijke game. Ondanks dat ik nog niet verder ben gekomen dan de eerste K.O. fase in de CL een van de leukste FM-games die ik tot nu toe heb gehad.

Vooral door de verkoop van talenten de kas flink kunnen spekken. Zit nu aan de start van 2027/28 en heb €360 miljoen op de bank en €255 miljoen transferbudget. Geef elk jaar minder uit aan transfers dan dat er binnen komt.

Salarisbudget van €3 miljoen wekelijks, terwijl we er maar €600.000 wekelijks aan uitgeven. 20 van de 27 spelers in het eerste elftal zitten nog onder de €10.000 salaris per week. ;c

18 minuten geleden zei JordiW.:

Welkom terug Josip Brekalo en Mateo Kovacic, beide op de transferlijst geplaatst. Geen twijfel mogelijk. :classic_love:

Daarnaast ook een zeer talentvolle transfervrije regen (Gajzler) opgepikt na drie jaar intensief scouten, wekelijks wedstrijden volgen en spelers lovend over hem laten spreken.

609ab5be0571e-brekalo_kovacic.png

609ab6d030918-Gajzler.png

609ab6ddb7138-Josip_Brekalo.png

609ab6e98a5af-kovacic.png

Lekker man! Als je inspiratie op wilt doen hoe wij het met je rivaal hebben gedaan Hajduk Split check dan verhalen deel met Estafette Capetown :)  Mooie aanwinsten!

19 minuten geleden zei AntiChrist7:

Voor een of andere reden verlengde man utd zijn contract niet, dus 3M compensation fee had ik er wel voor over:

20210512094430_1.jpg

Kwam voor het eerst elftal van United wellicht tekort, voor jou in ieder geval een prima aanwinst.

Na 3 jaar veel transfersvrije spelers aanschaffen en buiten kansjes, nu eens de portemonnee getrokken. Kost 85 miljoen ex bonussen, maar dan heb je ook wat. 

image.thumb.png.9a5934d63308e80e8638dfdfc9cca0b2.png

59 minuten geleden zei SLeePo:

Na 3 jaar veel transfersvrije spelers aanschaffen en buiten kansjes, nu eens de portemonnee getrokken. Kost 85 miljoen ex bonussen, maar dan heb je ook wat. 

image.thumb.png.9a5934d63308e80e8638dfdfc9cca0b2.png

Gemiddeld spelertje he hahaha... Die levert de nodige doelpunten, bekers en competities op denk ik zo. Erg goedkoop ook als je het mij vraagt. Heerlijke deal.

1 minuut geleden zei MNie:

Gemiddeld spelertje he hahaha... Die levert de nodige doelpunten, bekers en competities op denk ik zo. Erg goedkoop ook als je het mij vraagt. Heerlijke deal.

Voor mijn doen is dit aardig wat geld, geef nooit meer dan 35 miljoen uit aan een speler. Hij stond op de transferlijst voor 85 miljoen. Haal hem vooral om mijn doelstelling om ongeslagen kampioen te worden. Heb in 3 jaar reeds ieder jaar alles gewonnen wat er te winnen valt, dus voor een beker meer of minder doe ik het niet. 

9 minuten geleden zei SLeePo:

Voor mijn doen is dit aardig wat geld, geef nooit meer dan 35 miljoen uit aan een speler. Hij stond op de transferlijst voor 85 miljoen. Haal hem vooral om mijn doelstelling om ongeslagen kampioen te worden. Heb in 3 jaar reeds ieder jaar alles gewonnen wat er te winnen valt, dus voor een beker meer of minder doe ik het niet. 

Dan is het zonde dat je het volhoudt met je eigen filosofie. Blijft een topspeler. Die kan je er wel bij helpen.

Sidegame met Dortmund begonnen. Geheel tegen mijn principes in eens knallen met een topteam.

Na seizoen 1 ( beker en titel) komt in elk geval Depay gratis naar Dortmund. Dan mag Reus gaan uitkijken naar een ander team. Die man is zo vaak geblesseerd. Niet te doen. 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Sidegame met Dortmund begonnen. Geheel tegen mijn principes in eens knallen met een topteam.

Na seizoen 1 ( beker en titel) komt in elk geval Depay gratis naar Dortmund. Dan mag Reus gaan uitkijken naar een ander team. Die man is zo vaak geblesseerd. Niet te doen. 

Toevallig, heb er net ook een seizoen op zitten met BVB. Geheel tegen de verhouding in de CL gewonnen in het eerste seizoen :cab:.

Memphis ging helaas naar Barça, maar heb Donnarumma wel kunnen strikken. Verder weinig nodig nog, selectie zit boordevol talent. 

24 minuten geleden zei Karlo:

Toevallig, heb er net ook een seizoen op zitten met BVB. Geheel tegen de verhouding in de CL gewonnen in het eerste seizoen :cab:.

Memphis ging helaas naar Barça, maar heb Donnarumma wel kunnen strikken. Verder weinig nodig nog, selectie zit boordevol talent. 

Lekker man. Ik stond er vrij goed voor in de kwartfinale door thuis met 3-0 van Inter te winnen, verlies ik uit gewoon met 5-1. Die deed wel even zeer.

Selectie zit vol met talent inderdaad, al zijn er wel wat posities die wat aandacht kunnen gebruiken. Hummels gaat hier vervangen worden, die is mij te sloom. En er mag ook een CM bij. Dat word Gravenberch of Camavinga gok ik. Omdat ik met Haaland maar 1 echte spits had en er altijd 2 spelen bij mij aan het begin Kaio Jorge nog opgehaald, omdat Moukoko nog niet mee mocht doen. Inmiddels mag dat wel en loopt hij gewoon 1 op 1 met 15 doelpunten uit 14 wedstrijden. 

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Lekker man. Ik stond er vrij goed voor in de kwartfinale door thuis met 3-0 van Inter te winnen, verlies ik uit gewoon met 5-1. Die deed wel even zeer.

Selectie zit vol met talent inderdaad, al zijn er wel wat posities die wat aandacht kunnen gebruiken. Hummels gaat hier vervangen worden, die is mij te sloom. En er mag ook een CM bij. Dat word Gravenberch of Camavinga gok ik. Omdat ik met Haaland maar 1 echte spits had en er altijd 2 spelen bij mij aan het begin Kaio Jorge nog opgehaald, omdat Moukoko nog niet mee mocht doen. Inmiddels mag dat wel en loopt hij gewoon 1 op 1 met 15 doelpunten uit 14 wedstrijden. 

Ai, dat doet pijn inderdaad. Maar die gekke 5-3-2 van Inter is sowieso lastig te bespelen.

Moukoko is fraude :D mocht vanaf januari meedoen en die loopt hier ook 1 op 1 inderdaad.

Heb je de terugkoopoptie van 30M voor Isak ook gelicht? Wilde hier alleen star player, nou dat zou hij niet worden met Haaland en Moukoko voor zich, dus vriendelijk voor bedankt.

6 minuten geleden zei Karlo:

Ai, dat doet pijn inderdaad. Maar die gekke 5-3-2 van Inter is sowieso lastig te bespelen.

Moukoko is fraude :D mocht vanaf januari meedoen en die loopt hier ook 1 op 1 inderdaad.

Heb je de terugkoopoptie van 30M voor Isak ook gelicht? Wilde hier alleen star player, nou dat zou hij niet worden met Haaland en Moukoko voor zich, dus vriendelijk voor bedankt.

Ik had die helemaal nog niet gezien. Ga eens kijken, maar denk dat ik er voor bedank. Zou een optie kunnen worden wanneer Haaland vertrekt, maar eigenlijk heb ik daar met Esposito al een vervanger voor op het oog. Een duo Esposito/Moukoko en ik hoef de aankomende 15 jaar geen spits meer te halen.

In principe komt Depay voor Reus, waar ik vanaf wil. Dan komt Gravenberch voor Delaney en ik zit te denken aan Kounde als vervanger van Hummels, maar dat staat nog niet vast. 

8 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik had die helemaal nog niet gezien. Ga eens kijken, maar denk dat ik er voor bedank. Zou een optie kunnen worden wanneer Haaland vertrekt, maar eigenlijk heb ik daar met Esposito al een vervanger voor op het oog. Een duo Esposito/Moukoko en ik hoef de aankomende 15 jaar geen spits meer te halen.

In principe komt Depay voor Reus, waar ik vanaf wil. Dan komt Gravenberch voor Delaney en ik zit te denken aan Kounde als vervanger van Hummels, maar dat staat nog niet vast. 

Ben d'r alweer klaar mee :moop: Moukoko wordt op 20-11-2021 17 jaar en tekent dan automatisch een profcontract, die op 30-6-2022 alweer afloopt. En in de tussentijd wil hij niet alweer een nieuwe tekenen. Op 1-1-2022 meteen heel Europa d'r achteraan natuurlijk en nu gaat-ie naar Real :5

5 minuten geleden zei Karlo:

Ben d'r alweer klaar mee :moop: Moukoko wordt op 20-11-2021 17 jaar en tekent dan automatisch een profcontract, die op 30-6-2022 alweer afloopt. En in de tussentijd wil hij niet alweer een nieuwe tekenen. Op 1-1-2022 meteen heel Europa d'r achteraan natuurlijk en nu gaat-ie naar Real :5

Poe, dat is kloten zeg. Hopelijk dat ik het hier wel voor elkaar krijg om hem te verlengen. Heb in elk geval wel Esposito al lopen die samen met hem wisselt. 

8 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poe, dat is kloten zeg. Hopelijk dat ik het hier wel voor elkaar krijg om hem te verlengen. Heb in elk geval wel Esposito al lopen die samen met hem wisselt. 

Hoop het voor je. Schijnt een bekend probleem te zijn, waar tot op heden niet een oplossing voor is als ik het zo lees.

6 minuten geleden zei Karlo:

Hoop het voor je. Schijnt een bekend probleem te zijn, waar tot op heden niet een oplossing voor is als ik het zo lees.

Oh als het een bekende bug is dan ben ik in staat gewoon lekker zijn contract te verlengen met de editor. 

Overigens: Haaland:classic_love::classic_love:

WEFDUhC.png

18 goals in 6 wedstrijden:D

4TY2zQt.png

Deze Bosnische fransman of Franse Bosniër. Heerlijke schadow striker voor de komende jaren. Nu nog als back up, maar zal voldoende minuten gaan maken. :<  

Na dik 150 competitiedoelpunten en 3 wereld voetballer van het jaar titels vond Grace het tijd om weg te gaan.

OjEkggx.png

Geen idee waarom, we zijn de absolute topclub van de wereld. Maar meneer ging moeilijk doen. Real kwam met 138 mil en we lieten hem maar gaan. Ik heb genoeg spelers die wel voor deze club willen spelen.

Vervolgens deze beste man er voor terug gehaald:

nocD5lF.png

150 millies over gemaakt naar Barca. Komt u maar. 

Blij met deze twee transfervrije aanwinsten. Deze twee heren op 'leeftijd' komen nog even twee jaar afbouwen in Arnhem. Met al het jeugd in de selectie is het fijn om deze twee ervaren spelers vanaf de komende zomer te mogen verwelkomen. 

image.thumb.png.537dece51547f70bae53d1127c4543bd.png

image.thumb.png.da8f53f383f9173c76b1e8b4fb7303a2.png