Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Interessante transferperiode achter de rug, flink geld gevangen. Helaas wel m´n twee beste spelers moeten verkopen, maar ze waren onhoudbaar. Wel twee keer het transferrecord verbroken, dus dat is weer lekker voor de financiën.

607c2af02432b-transfers_25-26.png

Opzich veel geld uitgegeven maar 79% ervan was aan 1 speler Eduardo Camavinga;c

Guerreiro gaat elk moment vertrekken naar PSG of Inter voor 48 of 55 miljoen, zijn vervanger is Firpo die strijd aan zal gaan met Nico Schulz en eventueel Passlack waar nodig. Vooral blij met Eric Garcia en Donnarumma voor transfer vrij :classic_love::<

20210422151248_1.jpg

Edited by Kyrill

24 minuten geleden zei Kyrill:

Opzich veel geld uitgegeven maar 79% ervan was aan 1 speler Eduardo Camavinga;c

Guerreiro gaat elk moment vertrekken naar PSG of Inter voor 48 of 55 miljoen, zijn vervanger is Firpo die strijd aan zal gaan met Nico Schulz en eventueel Passlack waar nodig. Vooral blij met Eric Garcia en Donnarumma voor transfer vrij :classic_love::<

20210422151248_1.jpg

Matige spelers hoor Camavinga, Donnarumma en Garcia... pfff doetie gewoon effe hoor! :classic_love:

@Kyrill Je weet dat je er maar 11 op mag stellen hè?!  :D Heerlijke transfers! Met Garcia, Donnarumma, Camavinga en Esposito spelers gehaald die nog jaren belangrijk kunnen zijn. Ga je Esposito als spits gebruiken of flankspeler met scorend vermogen? Hebt natuurlijk al Haaland en las ook ergens Isak.

49 minuten geleden zei MNie:

Matige spelers hoor Camavinga, Donnarumma en Garcia... pfff doetie gewoon effe hoor! :classic_love:

Hahaha ja onwijs man! Pure middelmaat, Cambuur Leeuwarden waardige spelers! Thnx vriend!!

28 minuten geleden zei Nummerke10:

@Kyrill Je weet dat je er maar 11 op mag stellen hè?!  :D Heerlijke transfers! Met Garcia, Donnarumma, Camavinga en Esposito spelers gehaald die nog jaren belangrijk kunnen zijn. Ga je Esposito als spits gebruiken of flankspeler met scorend vermogen? Hebt natuurlijk al Haaland en las ook ergens Isak.

Dannkjewel vriend, thnx:classic_love: Haha ja klopt, dat weet ik! Ik heb Haaland, Isak en ook Arezo ja en nu dus Esposito. Isak is blessurre gevoelig, Haaland heeft er 44 ingeschoten vorig seizoen waarvan 30 in de Bundesliga +7 assists daar. Alleen Haaland krijgt vrij regelmatig rust/rest icoontje te zien. Er was grote interresse voor Haaland deze zomer, alleen nog geen boden ontvangen(gelukkig) maar ik weet ook dat ik hem na deze transfer ronde nog maximaal 2 rondes hierna kan behouden. Arezo klaagt niet en neemt genoegen met invalbeurten. Isak is vrij blessure gevoelig. Ik wil voor nu Esposito en Arezo als backups voor de spits positie maar het is mogelijk dat ik een van de twee nog ga verhuren. Ik ging tegen einde van mijn 1e seizoen niet zo heel goed oa oorwassing 0-5 in eigen huis tegen Frankfurt. Sindsdien ben ik met wingbacks en 3 centrale verdedigers gaan spelen en heb ik laatste 9 duels 7 winst en 2 gelijk gespeeld. Hummels wil zijn contract uitdienen dus die is over een jaar set for release gezet dus met 3 centrum verdedigers kan Garcia prima strijd aangaan met de net genoemde, Tah, Zagadou en Akanji. Camavinga zal in een 2 mans centraal middenveld gaan spelen naast Dahoud, Witsel, Can en Bellingham.

@Nummerke10en @MNiemet 48 mil verkoop van Guerreiro kwam 28 miljoen TB beschikbaar. Heb Stengs voor 19 gekocht van AZ hun vraagprijs voor hem. Heb heel veel saves gezien waarbij Stengs bij absolute top speelt en 55 miljoen of meer waard wordt. Hij kan ook op onwijs veel posities staan ga vooral als AMR gebruiken. Reus gaat richting 35,Hazard richting 30 en Sancho kan niet seizoenen lang vasthouden voor de club. 

28 minuten geleden zei Kyrill:

@Nummerke10en @MNiemet 48 mil verkoop van Guerreiro kwam 28 miljoen TB beschikbaar. Heb Stengs voor 19 gekocht van AZ hun vraagprijs voor hem. Heb heel veel saves gezien waarbij Stengs bij absolute top speelt en 55 miljoen of meer waard wordt. Hij kan ook op onwijs veel posities staan ga vooral als AMR gebruiken. Reus gaat richting 35,Hazard richting 30 en Sancho kan niet seizoenen lang vasthouden voor de club. 

Zeker waar, je hebt wel veel betaald zeg voor Stengs.. ik had hem in mijn Vitesse game voor onder de 10 miljoen!

1 uur geleden zei MNie:

Zeker waar, je hebt wel veel betaald zeg voor Stengs.. ik had hem in mijn Vitesse game voor onder de 10 miljoen!

Ja snap ik, is wel meer ja dan onder de 10. Ik heb vertrouwen in dat ie of flink succes wordt bij de club of anders iig over 2-3 seizoenen van nu, met veel winst ga verkopen :)

14 minuten geleden zei Kyrill:

Ja snap ik, is wel meer ja dan onder de 10. Ik heb vertrouwen in dat ie of flink succes wordt bij de club of anders iig over 2-3 seizoenen van nu, met veel winst ga verkopen :)

Dat gegarandeerd

Wilde en mocht weg bij Bayern voor 33 miljoen. Dan wil ik het wel voor 2 jaar proberen. 

image.thumb.png.ad12f4c2d92892aa33eadf0434fd9a67.png

Daarnaast zal ook Cristiano Ronaldo de gelederen van Arsenal transfervrij komen versterken. Hopende om ook aanvallend nog beter voor de dag de komen. 

6 minuten geleden zei SLeePo:

Wilde en mocht weg bij Bayern voor 33 miljoen. Dan wil ik het wel voor 2 jaar proberen. 

image.thumb.png.ad12f4c2d92892aa33eadf0434fd9a67.png

Daarnaast zal ook Cristiano Ronaldo de gelederen van Arsenal transfervrij komen versterken. Hopende om ook aanvallend nog beter voor de dag de komen. 

Netjes hoe hebbe Emile Smith Rowe, Bukayo Saka, Gabriel Malgahaes en Eddie Nketiah zich bij jou ontwikkeld?

10 minuten geleden zei Kyrill:

Netjes hoe hebbe Emile Smith Rowe, Bukayo Saka, Gabriel Malgahaes en Eddie Nketiah zich bij jou ontwikkeld?

Emile Smith Rowe ontwikkeld zich prima, een van de duurste en betere spelers in de selectie. Echter moet hij concurreren met Depay en Ödegaard, dus vaak afwisselen. 

Saka ontwikkeld zich zeer goed. als hij nu eens niet zo vaak geblesseerd was, ontwikkelende hij zich nog beter en was hij de onbetwiste nummer 1. 

Gabriel is de nummer 1 centraal achterin. Vaak met Anel in de basis, maar ook vaak met Alaba. 

Eddie Nketiah wat minder. Al 2 keer verhuurd. Heeft ontzettend zware concurrentie van Depay, Lacazette, Thauvin, en dadelijk ook nog C. Ronaldo en Lewandowski. Kaio Jorge ontwikkeld zich nu ook als een malle als spits, dus dan wordt het al lastig en dringen. Kan  maar 3 aanvallend ingestelde middenvelders en 1 spits opstellen in mijn tacktiek. 

Ik ben een echte talenten koper (komen in 2023 ook nog 8 zuid-amerikaanse talenten aan) wat resulteert in een overvol middenveld/aanval. 

47 minuten geleden zei SLeePo:

Emile Smith Rowe ontwikkeld zich prima, een van de duurste en betere spelers in de selectie. Echter moet hij concurreren met Depay en Ödegaard, dus vaak afwisselen. 

Saka ontwikkeld zich zeer goed. als hij nu eens niet zo vaak geblesseerd was, ontwikkelende hij zich nog beter en was hij de onbetwiste nummer 1. 

Gabriel is de nummer 1 centraal achterin. Vaak met Anel in de basis, maar ook vaak met Alaba. 

Eddie Nketiah wat minder. Al 2 keer verhuurd. Heeft ontzettend zware concurrentie van Depay, Lacazette, Thauvin, en dadelijk ook nog C. Ronaldo en Lewandowski. Kaio Jorge ontwikkeld zich nu ook als een malle als spits, dus dan wordt het al lastig en dringen. Kan  maar 3 aanvallend ingestelde middenvelders en 1 spits opstellen in mijn tacktiek. 

Ik ben een echte talenten koper (komen in 2023 ook nog 8 zuid-amerikaanse talenten aan) wat resulteert in een overvol middenveld/aanval. 

Rood voor jou, wat een selectie moet je hebben zeg... daar moet een straf op staan. :<

xZzfebB.png

Deze gozer op huurbasis binnen gehaald. Kan hem daarna voor relatief weinig geld overnemen ook. Interessante speler zal hem als pressing forward gaan gebruiken.  Helaas nog geblesseerd wel, maar dat is tenminste fit voordat we beginnen aan het nieuwe seizoen.

Edited by Regis

1 minuut geleden zei MNie:

Daar valt denk ik wel meer uit te halen. Ga je de beste spits van FM verkopen? 

@Nummerke10 zei doen tijdje geleden bij 150 miljoen dit is bij elkaar 150 miljoen of meer en 50% van volgende verkoop. Dus ja, ga beste spits van FM verkopen!

Bedoelde in principe dat je pas bij zo'n bod zou moeten twijfelen. Ik zou het zelf persoonlijk ook wel doen met de spelers die je erachter hebt. Met het geld dat vrijkomt kan je andere posities weer versterken. Moukoko vertrekt toch niet he?! @Kyrill

Edited by Nummerke10
interpunctie

Ja is zkr gemis! Goed je zegt @Nummerke10 daar had ik veel eerder naar moeten kijken, stom zeg. Is januari 2022, zijn contract loopt eind juni dit jaar af. Ik heb net geprobeerd te verlengen zegt ie net nieuwe deal getekend. Hopelijk kan ik dat nog op tijd fixen.

@MNie hebt zkr gelijk!! Absoluut.

20210425142607_1 - Copy.jpg

20210425152245_1 - Copy.jpg

20210425152340_1 - Copy.jpg

20210425152347_1 - Copy.jpg

Misschien is dat de reden dat ik hem sinds die winterupdate bij iedereen transfervrij zie vertrekken bij Dortmund, een of andere fout in de database... Lijkt me niet dat hij net een nieuwe deal heeft getekend die hetzelfde seizoen afloopt.

Edited by Nummerke10

Zojuist zei Nummerke10:

Misschien is dat de reden dat ik hem sinds die winterupdate bij iedereen transfervrij zie vertrekken bij Dortmund, een of andere fout in de database... Lijkt me niet dat hij net een nieuwe deal heeft getekend die hetzelfde seizoen afloopt.

Ik vrees van wel ja. Ik ga alles op alles zetten hem laten bijtekenen. Mooi kut ja