Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Mordurette:

Hoe dan? 

Geen idee, deze freak zat op zijn 16e al bij nationale team van Bulgarije. Snap niet dat de hele Europese top er niet achter zit maar voor 13 miljoen is deze koning voor mij :D Echt absurde attributen voor 17-jarige.

9 uur geleden zei ReneLeBlanc:

6 miljoen wat op kan lopen tot 10,5. _O_ mij hoor je niet klagen.

Lekker hoor, doet me denken aan mijn spits bij Ternana die op die leeftijd ook ongeveer zo was. Helaas toch een beetje blijven hangen in de ontwikkeling :(

Schermafbeelding 2021-03-17 om 20.27.19.png

1 minuut geleden zei Joery:

Lekker hoor, doet me denken aan mijn spits bij Ternana die op die leeftijd ook ongeveer zo was. Helaas toch een beetje blijven hangen in de ontwikkeling :(

Is toch een aardige spits hoor. Die scoort gewoon minimaal 25 goals per seizoen hier in Nederland. In Italie misschien iets minder.

5 minuten geleden zei MNie:

Is toch een aardige spits hoor. Die scoort gewoon minimaal 25 goals per seizoen hier in Nederland. In Italie misschien iets minder.

Oh ja hoor, volgde hem al vanaf zijn 18e. Op zijn 21e voor 2 mil kunnen oppikken en direct topscorer van de competitie geworden. Dit seizoen nog niet zo op schot.

14 uur geleden zei Joery:

Nog steeds gewoon een gruwelijke spits, maar wel jammer dat het toch een beetje achterwege is gebleven. Ik heb trouwens nog een tweede spits binnengehaald. Heb m twee jaar geleden volgens mij al gekocht maar moest wachten tot die 18 was:

image.thumb.png.af899ec01b976a3e11b3405e638dda3e.png

Op 13-3-2021 om 14:49 zei Michiel RAFC:

Deze held komt gratis over volgend jaar :classic_cool:

Nadat Moukoko (zie spoiler) ons gratis is komen versterken, komt mijn scout ook even met een Portugese held aan. Voor amper 1,7 miljoen op te halen :<

1728559955_JosIndjai_Attributen.thumb.png.f97f9b755f128e2bd6bfb195484ed89d.png

385632523_YoussoufaMoukoko_Attributen-2.thumb.png.cf0636e39223911a5f2c49d52874c5f6.png

Edited by Michiel RAFC

• 3 weeks later...

Transfers einde seizoen 2:

saHHIOJ.png

Transfers begin seizoen 3:

gsIAlZ8.png

Einde van seizoen 2 kwamen er even 2 clubs met een zak geld voor sterkhouders Pena en Van Hooijdonk.

Vooral die voor van Hooijdonk was bitterzoet. Meneer schot er in 32 wedstrijden 28 goals in, maar 26,5 mil was een ruime verdubbeling van de balans. Ook besloot ik door te selecteren. Bijl was al een tijdje ontevreden en van Rooij is natuurlijk niet veel minder.

Met Fofana en Artistico ( wat een fantastische naam) hebben we 2 vervangers voor van Hooijdonk en Unuvar en ramazini mogen Laursen en Frei doen vergeten. Onze ijslander met de onuitspreekbare naam is de vervanger van Pena.

Kijken of we het beter kunnen doen dan onze 3e plek en 2e ronde Uefa League.