Jump to content

Beste regens ooit

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Gratis en voor niets opgepikt bij Red Bull Salzburg, prima aanwinst denk ik zo :<. Nog wel even werken aan zijn seizoen statistieken want die zijn, ondanks zijn hoge gemiddeldes, nog niet bijster indrukwekkend. 

image.thumb.png.81e1b41650113654e889eb70c7be52dc.png

4 minuten geleden zei Emmerich.:

Gratis en voor niets opgepikt bij Red Bull Salzburg, prima aanwinst denk ik zo :<. Nog wel even werken aan zijn seizoen statistieken want die zijn, ondanks zijn hoge gemiddeldes, nog niet bijster indrukwekkend. 

image.thumb.png.81e1b41650113654e889eb70c7be52dc.png

Die maakt je kampioen, scoort er minimaal 25!

4 uur geleden zei Emmerich.:

57 wedstrijden voor Salzburg, 45 goals en 6 assists en jij vindt zijn statistieken nog niet bijster indrukwekkend? Ben benieuwd wanneer jij wel tevreden bent haha :D

1 uur geleden zei Nummerke10:

57 wedstrijden voor Salzburg, 45 goals en 6 assists en jij vindt zijn statistieken nog niet bijster indrukwekkend? Ben benieuwd wanneer jij wel tevreden bent haha :D

Nja, oké. Wellicht iets te heftig aangezet. Laat ik het dan zo zeggen: de statistieken zijn goed maar met zijn statistieken had ik in de Oostenrijkse Bundesliga misschien op iets meer gehoopt. ;c

Op 5-5-2021 om 12:48 zei Nummerke10:

Even een update: doordat ik een newgen (Andrea Bertoli) heb die de hele Eredivisie aan diggelen schiet heeft Marcao slechts 16 wedstrijden in Arnhem gespeeld (drie doelpunten). Na één jaar voor 30 miljoen euro verkocht aan Schalke04. 

2 minuten geleden zei Emmerich.:

Oude liefde roest niet. Guillermo Agudelo komt na een aantal jaar Italië terug op het oude nest, transfervrij :<.

image.thumb.png.b0d3316e78b0996a793bd4a56cb127da.png

Tranfervrij en dan die geschatte waarde, wat een geweldenaar ook! Fluitend kampioen worden met zulke spelers.

12 uur geleden zei MNie:

Tranfervrij en dan die geschatte waarde, wat een geweldenaar ook! Fluitend kampioen worden met zulke spelers.

Haha, Agudelo was écht een buitenkansje. Kampioen zijn wij nu al vijf jaar achtereen, dus zijn komst zal de concurrentie nog meer op achterstand zetten. 

Deze Roemeen opgehaald voor 3,6 miljoen. Op 16-jarige leeftijd werd hij de jongste doelpuntenmaker ooit in de Champions League (16 jaar en 158 dagen). Gebruik hem voornamelijk als spits maar kan ook als Shadowstriker of Mezzala uit de voeten! 

Inmiddels 17 jaar en al twee caps voor Roemenië, inclusief een doelpunt en een assist.

image.thumb.png.ed88748a4d78f7a75920b480fe699567.png

1340116711_HlynurFreyrAtlason_Profile.thumb.png.51182200d54cbf8a7f240eaaa5cbed25.png

Weer een topper uit IJsland in mijn save. 

Toen ik bij Ajax zat deze topper voor € 300.000 gekocht en vele jaren later is die voor 122 miljoen verkocht .

Valt mij wel op dat de AI voor talenten uit dit soort landen geen interesse heeft totdat de FM-speler hem opleidt. 

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Na het zien van al deze regens denk ik dat ik ook maar weer FM ga oppakken. :<

Je moest sowieso FM opstarten voor De Eredivisie van de Toekomst :D 

Op 8-5-2021 om 19:50 zei FMNOOB:

1340116711_HlynurFreyrAtlason_Profile.thumb.png.51182200d54cbf8a7f240eaaa5cbed25.png

Weer een topper uit IJsland in mijn save. 

Toen ik bij Ajax zat deze topper voor € 300.000 gekocht en vele jaren later is die voor 122 miljoen verkocht .

Valt mij wel op dat de AI voor talenten uit dit soort landen geen interesse heeft totdat de FM-speler hem opleidt. 

Is niet helemaal waar dat dat alleen zo is als je ze zelf opleidt. Ook als je interesse toont in zulke spelers hebben opeens andere ploegen interesse. En meestal gaan ze er nog mee vandoor ook.

image.thumb.png.63cc1ed5adfba5a5d3b842cf1facebb5.png

Misschien niet dé beste speler ooit, maar inmiddels wel door de media bestempeld als wonderkind. Uit de eigen jeugd ingestroomd in 2023-2024 (inmiddels in 2026-2027), vandaar dat hij wel een streepje voor heeft bij me. Zijn karakter van niet-ambitieus naar resoluut gekregen middels mentoring is ook wel mooi meegenomen.

11 minuten geleden zei RubenS2:

Misschien niet dé beste speler ooit, maar inmiddels wel door de media bestempeld als wonderkind. Uit de eigen jeugd ingestroomd in 2023-2024 (inmiddels in 2026-2027), vandaar dat hij wel een streepje voor heeft bij me. Zijn karakter van niet-ambitieus naar resoluut gekregen middels mentoring is ook wel mooi meegenomen.

Dat ziet er toch alleraardigst uit op die leeftijd! Ook lekker dat hij uit eigen opleiding komt, wordt gewoon een wereldverdediger. 

De term 'wonderkid' neem ik niet meer zo serieus sinds ik de criteria ervan weet ;) Een wonderkid hoeft echt niet een wereldster te worden. De term is niet eens verbonden aan de potential ability, wat veel mensen wel denken! 

1 minuut geleden zei Daniell:

Dat ziet er toch alleraardigst uit op die leeftijd! Ook lekker dat hij uit eigen opleiding komt, wordt gewoon een wereldverdediger. 

De term 'wonderkid' neem ik niet meer zo serieus sinds ik de criteria ervan weet ;) Een wonderkid hoeft echt niet een wereldster te worden. De term is niet eens verbonden aan de potential ability, wat veel mensen wel denken! 

Denk ook wel dat het een topper kan worden!

Waar is die term trouwens wel aan verbonden? :classic_ninja:

Zojuist zei RubenS2:

Denk ook wel dat het een topper kan worden!

Waar is die term trouwens wel aan verbonden? :classic_ninja:

Current Ability, Current Reputation en World Reputation. Daarnaast moet de speler jonger dan 21 jaar zijn ;)