Jump to content

Beste regens ooit

Recommended Posts

@Urbeto Had inderdaad droomseizoen daar, ging daarna dacht ik cashen in China.

on topic, mijn vijf beste of meest interessante regens in mijn Tottenham-game (2025)

Centrale verdediger die naast Gvardiol een basisplaats heeft afgedwongen

Sabani.thumb.png.b68030e3b70996635cda118d35776f47.png

De spits die Haaland moet doen vergeten, moet ie wel eerst even strijd met Parrott in zijn voordeel beslissen.

Camara.thumb.png.0f9656a682f730880add62335f08ada5.png

De opvolger van Szoboszlai, hoewel ook Bellingham daar aanspraak op maakt.

Eyupoglu.thumb.png.0711bda0fe89ef2a7fc9f9bd22b62aff.png

Eigen jeugd en een ideale back-up voor Aarons. Heeft al 38 duels voor Tottenham gespeeld en moet in de toekomst back nummer 1 worden.

Ingram.thumb.png.8a7a027c0f1bf56559007f2424d3b6ec.png

Engelsman en tweede keeper achter Donnarumma. Moet zich nog ontwikkelen maar is wel al viervoudig international van Engeland. Klinkt indrukwekkend maar die hebben ook gewoon niks onder de lat staan.

Levavasseur.thumb.png.be464c032dcd77ddaad54b25a4aad13a.png

• Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tijd geleden gepost over deze man die ik voor 3,8 mil naar Feyenoord kon halen. Vond het het wel waard om even zijn progressie te laten zien, zeker gezien hij zichzelf heeft genaturaliseerd tot Nederl

Met Volendam gelijk een voltreffer gepakt uit mijn jeugd. Speelt gelijk in het 1e elftal    

Volgens mij heb ik hier een vreselijk goeie transfer gedaan.

Posted Images

Volgens mij is hij minder snel geneigd om te verkassen naar een andere club, maar zal zich ook minder snel verbeteren. Het zal waarschijnlijk wel helpen om hem in een mentor groep te zetten met invloedrijke spelers met een positief karakter zodat ze hem kunnen helpen en wellicht veranderd zijn karakter dan ook.

image.thumb.png.5f56a2d3e09c843413c3033159b93de1.png

Pas 15 jaar en komt pas over een half jaar naar De Kuip, maar heb hem alvast vastgelegd. Met zijn leeftijd en deze stats leek mij dat een goede deal. Hopelijk kan hij zich bij Groningen nog even goed ontwikkelen.

Edited by 007mark
Op 24-12-2020 om 14:24 zei Abe:

Lekker spelertje dit, vooral mentaal, maar zonde van z'n persoonlijkheid. Heeft iemand een idee hoe die combinatie uitpakt? taylor.thumb.png.04c8352e75e69d51f62bfa911e9bf096.png

Zo. Anderhalf jaar later is z'n persoonlijkheid wel wat veranderd, fairly loyal. Bedankt voor de tip. Groeit langzaam maar zeker ook de basis in. 

taylor2.thumb.png.7a202c2191ca073588b7fb4422409f85.png

Edited by Abe
1 uur geleden zei Abe:

Zo. Anderhalf jaar later is z'n persoonlijkheid wel wat veranderd, fairly loyal. Bedankt voor de tip. Groeit langzaam maar zeker ook de basis in. 

taylor2.thumb.png.7a202c2191ca073588b7fb4422409f85.png

Laat je hem ook nu nog in de mentorgroep zitten of haal je hem eruit?

1 uur geleden zei RubenS2:

Laat je hem ook nu nog in de mentorgroep zitten of haal je hem eruit?

Ik heb voor dit seizoen mijn assistent gevolgd in zijn adviezen en die heeft twee grote mentorgroepen gemaakt. Weet eigenlijk niet of dit werkt zo, jullie ideeën?

2 uur geleden zei Mordurette:

Dat moet denk ik wel lukken. Kan zeker een topper worden :)

De 15-jarige knaap moest 12 miljoen kosten, wilde 250.000 euro per maand verdienen en de status ontvangen van sterspeler. 

Vooruit dan maar.. ;e

1 uur geleden zei ElPrincipito:

De 15-jarige knaap moest 12 miljoen kosten, wilde 250.000 euro per maand verdienen en de status ontvangen van sterspeler. 

Vooruit dan maar.. ;e

Wat een verwend nest zeg. 

Paar fijne talentjes uit de eigen opleiding. Alle drie momenteel ook basisspelers. :<

5fef868e346b4-kuznetsov_2.png
Kuznetsov, centrale verdediger (zit momenteel in een mentorgroep vanwege zijn karakter en wordt omgetraind tot verdedigende middenvelder)

5fef86a4094a8-yusupov.png

Yusupov, centrale verdediger (inmiddels voor een recordbedrag verkocht aan Zenit St. Petersburg)

5fef86bd5d491-balzikov.png

Balkizov, centrale middenvelder

Edited by JordiW.
Op 2-1-2021 om 12:44 zei Thierryvane:

We beginnen 2021 met een knaller uit Brazilië. Hopelijk gaat dit onze targetman worden.

Heerlijke speler hoor :< Toch gek dat cijfers bij 'reactie supporters'. Zelden is dat hoger dan een 7.