Jump to content

Beste regens ooit

Fantasy
 Share

Recommended Posts

18 uur geleden zei Daniell:

Groeibriljantje hoor, hoe lang ben je al met hem bezig? @JordiW.

Hij begint nu aan zijn derde seizoen in het eerste en zijn tweede volledige seizoen. Zit nu vijf jaar in de opleiding, dus heeft al vrij snel de overstap naar het eerste elftal gemaakt. Het grootste talent uit de eigen opleiding.

image.thumb.png.d7c5d3bb4b35136114333520da373cd4.png

Rafael Patlán, halverwege het seizoen van 2023/2024 overgekomen voor een miljoen van Club León en sinds zijn komst ook vrijwel meteen de eerste doelman. Is met zijn 20 jaar nog ontzettend jong en zie hem nog wel naar een nog hoger niveau groeien. Zijn voetballende aspect mag nog wel wat verbeteren maar verder natuurlijk geweldig in zijn reflexen en hoge ballen.

image.thumb.png.bf90bb305d43a4c5cd008a6e3b521b7f.png

Bartosz Andrzejewski, overgekomen in het seizoen 2021/2022 voor 2,2 miljoen van Fortuna Sittard en eigenlijk niet weg te denken sindsdien uit de selectie. Wellicht dat ik hem wat langer had moeten rijpen, maar man wat een talent is dit. Hij blijft nog steeds met het seizoen beter worden en heeft inmiddels ook al meer dan 100 wedstrijden in de benen voor ons.

image.thumb.png.18c9c4fb35202803d54eccfbe674698d.png

Bruno Lopes Cabral, tja als ik het over Bartosz heb kan ik Bruno niet achterwege laten. 25 miljoen heb ik betaald om hem weg te weken op zijn 16e bij Barca, en dat is enorm veel geld maar het is het meer dan waard geweest. In zijn eerste seizoen bij ons heb ik m al is laten ruiken aan het grote werk en scoorde die ook meteen 3 doelpunten in de Eredivisie. Vorig seizoen is die geëindigd op 10 goals in de Eredivisie (21 in totaal) en het huidige seizoen loopt die 12 uit 12 in de Eredivisie. Dat hij na 4 interlands ook al op 4 goals staat verbaasd mij helemaal niets. Zelf gebruik ik m als diepe spits maar zoals je ziet heeft hij eigenlijk alles in zich om als complete spits te spelen.

image.thumb.png.e33b50a6e0800bd78a05a24945cf95ea.png

Marvin Chávez, naast deze twee toptalenten heb ik ook de beschikking over deze Hondurese held. In het seizoen 2023/2024 kwam hij voor 3 miljoen over uit Honduras en wat voor de drie hier boven gold, geld ook voor Chávez. Vanaf het eerste moment stond hij er en is die niet meer weg te denken. Grote clubs zitten achter hem aan maar hij opteert een langer verblijf in de Kuip, gelukkig. 

image.thumb.png.0332b3cc7c0b7fab47c10fa92d1bb636.png

Ronald, naast al dit geweld hebben we ook nog een aantal jongens rondlopen die het nog niet geschopt hebben tot het eerste elftal maar wel in de buurt komen. In het seizoen 2022/2023 heb ik 10 miljoen voor deze rechtsbuiten betaald en sindsdien heeft hij voornamelijk voor andere clubs gespeeld. 17 wedstrijden in de Serie A voor Spezia, 30 wedstrijden in de Ligue 1 voor Troyes en dit seizoen dus verhuurd aan AZ. Het moment dat hij in de basis komt gaat steeds dichterbij komen.

image.thumb.png.2d24c774acf8aebf45784503ee01cb93.png

Urani Gueldini, ditzelfde geldt voor Gueldini. 14,25 miljoen heb ik voor hem neergelegd in het seizoen 2023/2024 en hij heeft nog geen minuut gemaakt voor ons. Dit komt ook door de aanwezigheid van Bartosz. Na een totaal nutteloze huurperiode bij Sturm Graz kwam die het jaar erna bij Wolfsburg. Hier scoorde hij in 32 wedstrijden 8 doelpunten wat mij deed besluiten om deze periode te verlengen. Ook dit seizoen staat hij volop in de basis en het moment dat ik hem terug bij de selectie ga halen komt dichterbij. 

image.thumb.png.ad93c9b32209610338e646f49475fb18.png

Craig Laycock, de één na laatste speler die ik wil bespreken is de topscorer van de Ligue 1 van afgelopen seizoen. In het seizoen 2023/2024 viel mijn aandacht op m toen ik de newgens aan het bekijken was en zag ik dat hij nog geen contract getekend had bij Preston. 675k is dus het bedrag wat ik over heb gemaakt naar Engeland en ik stuurde hem meteen door naar Bordeaux. Hier wist hij meteen een basisplaats te bemachtigen en hij gaat nu al voor zijn derde seizoen bij Bordeaux. Met 25 goals in 37 wedstrijden afgelopen seizoen kan je wel concluderen dat hij rendeert in Frankrijk.

image.thumb.png.5b6e588ad00a777e322afbaf3fd787bb.png

Brian Blanco, de laatste speler van dit rijtje is Blanco. Een 20-jarige Argentijn die ook nog geen minuut in de Kuip heeft gemaakt. Door de aanwezigheid van al die voorhoede spelers kies ik er vaak voor om grote talenten elders te stallen. Na een mislukte periode bij FC Porto kwam hij vorig jaar voor Sevilla uit. Na een moeizaam begin wist hij steeds meer zijn stempel te drukken en deed die uiteindelijk 21 wedstrijden mee waarin hij 6 goals maakte. Dit seizoen staat die op 10 wedstrijden en 6 goals waardoor je ook ziet dat hij stappen maakt.  

Ik zal jullie ook eens meenemen in mijn FC Wonderkid game. Jezus, ik denk niet dat ik ooit zoveel wonderkids heb gehad.

Ruben Perez, overgenomen van River deze zomer voor 8,25 miljoen. Een koopje lijkt me:

BqCfI2Q.png

Vitor Hugo, uit eigen jeugd. Heerlijke speler en de leider achterin. Wel vreselijk boos dat ik hem niet weg laat gaan:

I9omADB.png

Gilson Signorini, kwam voor 28 mil over van Flamengo. Zat ik ze hier even lekker dwars, want ik activeerde zijn ontsnappingsclausule.

ULO8vsT.png

Flavio Augusto, kwam voor 2,6 miljoen over. Heeft zich niet zo heel erg ontwikkelt en staat eigenlijk op de nominatie om vervangen te worden:

bxrY6yg.png

Joao Francisco, voor 5,25 miljoen overgenomen van Botafago. Is inmiddels ook bijna niet meer te houden.

w0d9Of2.png

Bauru, ons eigen jeugdproduct. Zit nog wel wat rek in denk ik:

vgPDpj8.png

Lucas Anselmo, mijn 1e grote verkoop. Kwam uit mijn eigen jeugd. Aardig wat wedstrijden gespeeld en daarna voor een recordbedrag van 50 mil + 50% doorverkoop verkocht aan City. Reinier was voor 6 mil zijn vervanger, dus dat vonden we een goede deal.

8r6Lm7s.png

Paar leukerds die aankomend seizoen de kans gaan krijgen, uit eigen opleiding:

De oudste van het stel, aankomend seizoen wordt zijn vierde volledige seizoen. Vorig jaar al semi-basisspeler.

daniels.PNG.d4a02675c40852fcd284d7f3b649403e.PNG

Zelfde verhaal voor Mestrovic. Wordt zijn vierde volledige seizoen en speelde vorig jaar al 26 wedstrijden.

mestrovic.PNG.88833c606c80b3dd85f45a516bfbe8d9.PNG

Supergroot talent, helaas momenteel geblesseerd (vandaar de rode pijltjes). Dit jaar wordt zijn tweede volledige jaar.

musiol.PNG.ae2a20e8b7c689d002fafff9ded28ced.PNG

Zelfde intake als Musiol. Vorig jaar al één wedstrijd gespeeld in de Eredivisie.

platvoet.PNG.eca2b48255b8d128e83105747c6d0688.PNG

Ook in dezelfde intake als de twee hierboven, speelde vorig jaar al vier wedstrijden en kwam twee keer tot scoren. 

wielen.PNG.5137cb778fbca7ed58c70db9065ea67b.PNG

5 minuten geleden zei Mordurette:

Poeh, ben echt jaloers hoor. Moet toch echt meer tijd steken in een eigen trainingsprogramma zodat mijn spelers ook die ontwikkeling doormaken.

Ook zonder trainingsprogramma wil dat prima. beste trainers aanstellen die je kunt vinden en dan moet je ergens bij individuele training instellen dat alle spelers op automatisch gaan qua trainingsintensiteit en dan stel je in dat er boven de 80% fitness dubbel zo hard getraind wordt. Ik heb een spits bij Sao Paulo die gewoon op sommige attributen +7 heeft gehaald. 

463913318_PetrStipek_Profile.thumb.png.ddc51b26e0475e7b99aac513df7b83fd.png

Heeft op dit moment niet een positief karakter, maar dit is wel de eerste regen in mijn Unicornsave die mij miljoenen kan opleveren. Zal meteen basisspeler zijn, dus hij gaat zich ook lekker ontwikkelen. 

6 uur geleden zei FMNOOB:

Heeft op dit moment niet een positief karakter, maar dit is wel de eerste regen in mijn Unicornsave die mij miljoenen kan opleveren. Zal meteen basisspeler zijn, dus hij gaat zich ook lekker ontwikkelen. 

Ik zou hem niet eens verkopen, geen denken aan! Dit is een zogenaamde 'freak' newgen, categorie Bart Storm zeg maar ;)

Of komt ie niet uit eigen opleiding?

Edited by Daniell

image.png.0e7082da72924c98727f4b6b7b912e10.png

Ik heb 2,5 jaar van deze speler kunnen genieten, maar nu vertrekt hij waarschijnlijk. Zijn afkoopclausule van € 91 mln. wordt door maar liefst 2 clubs gelicht.

Speler is 19. 

Edited by MisterX