Jump to content

Beste regens ooit

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 20-7-2021 om 15:03 zei Grote Ree:

Klopt ja, het grote verschil daartussen is hetgeen wat mij tegenstaat. Prima om een hogere vraagprijs te hebben, dat is ook wel realistisch, maar een verschil van 60-70 miljoen tussen marktwaarde en vraagprijs vind ik niet realistisch. Het maakt dat de marktwaarde in die zin weinig meer zegt.

Komt grotendeels denk ik doordat marktwaarde vrij sterk bepaald word door reputatie zowel persoon als club en de daadwerkelijke vraagprijs ook huidig en potentieel niveau in acht neemt. Naast natuurlijk andere dingen als leeftijd enz. 

Geen 100% bewijs maar gewoon een gevoel wat ik vrij sterk heb.

7 minuten geleden zei Grote Ree:

Hoeveel salaris gaat ie bij jou krijgen? Zie dat ie nu echt een habbekrats krijgt.

Edit: nvm, is per week :D

250k per week, ik ben nog gewoon van FM 2007 etc dat het salaris per week wordt weergegeven:classic_smile:

53 minuten geleden zei Mordurette:

Ik heb mijn salarissen ook altijd per week ingesteld, vind ik het meest prettig omdat de bedragen dan het laagst zijn.

Ja maar dat maakt het actuele bedrag niet lager he :p

Ik doe ook per week, zo wordt ook het meeste irl gesproken, en je werkt ook grotendeels per week

12 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ja maar dat maakt het actuele bedrag niet lager he :p

Ik doe ook per week, zo wordt ook het meeste irl gesproken, en je werkt ook grotendeels per week

I know, maar of je nu 250k ziet staan of 1,0m... vind ik een lager bedrag fijner werken. 

27 minuten geleden zei Mordurette:

17 jaar en al 17 interland... of het niveau in Peru is zo dramatisch, of hij is echt een groot talent.

Peru's elftal zelf heeft het niveau van een gemiddeld Eredivisie team laten we maar zeggen. Maar de keepers zijn verder van een heel bedroevend niveau. ;c Maar hij is nog jong en heeft volgens mijn scouts nog veel ruimte om te verbeteren, dus maar kijken wat er nog allemaal te verbeteren valt.

Ik was eigenlijk in Peru aan het kijken omdat ik een nieuwe Pizarro zocht voor mijn Werder, maar ik kwam alleen deze keeper tegen met een aardig niveau. ;c

Even mijn basisspelers showen die de titel gepakt hebben :)

Kiril Paskov (6,25 miljoen van CSKA Sofia):

12442fdce3581b54bacf4d9200f8ab06.png

Johnny Viveiros (3,2 miljoen van Flamengo):
6f381a45aae2d6bb70e3d1105f08ee2d.png

Mustafa Isik (400k van Stuttgart):

c568377f252016b091d937c5f178a39b.png

Vitaly Abdullin (72 miljoen van Hoffenheim):

c2f30f61ae6207888d9bab389248d46e.png

Nog wat extra spelers: Benjamin Sturm (Bayern, 37 miljoen), Kazuyasu Yamashita, gekocht voor 2.1 miljoen, verkocht voor 27 miljoen + 50 procent bij doorverkoop (aflopend contract met eisen waaraan ik niet wou voldoen) en Juddy Kayembe (Beerschot, 3,2 miljoen), zal volgend seizoen ook wel bij de selectie komen..

24 minuten geleden zei Tim':

Zonde van die lage rating voor strafschoppen, dat scheelt ook alweer een paar goaltjes.

Ja klopt, ben 'm dr wel op aan het trainen. Maar denk dat het niet hoger dan 12 gaat worden.

Angel Herrero heeft afscheid genomen van het internationale voetbal. Topspits bij Reims, daarna nog naar Arsenal gehaald en daar heeft hij me ook naar titels geschoten. Denk een van de beste regens die ik mee heb gemaakt. Vier keer Ballon d'Or gewonnen, vier keer wereldvoetballer van het jaar en ga zo maar door. Ook nog eens 100 interlandgoals voor Spanje :classic_love:

image.thumb.png.e3bd32430081d4739ab288925ee602aa.png