Jump to content

Beste regens ooit

Fantasy
 Share

Recommended Posts

De titel zegt het eigenlijk al en ondanks dat het nog even zal duren voordat iedereen op het punt van de instroom van regens aankomt is het topic vast hier.

Post hier dus jouw meest talentvolle en bijzondere regens! Achtergrondinformatie (over bijv. club van herkomst) is ook welkom.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

image.thumb.png.3667b3d3439012c53ff978ea9d7f2db8.pngMisschien dat ik nu mijn andere regens een beetje verwaarloos, maar als ik er zo naar kijk is dit de beste regen die ik in 15 jaar FM in m'n club heb gehad.

16 jaar en 50 dagen, wat een complete speler! Waar eindigt dit? Messi/Ronaldo of toch categorie eronder?

Eerder in het café gepost omdat ik dit topic niet kon vinden. Maar hoort hier zeker thuis :)

2 uur geleden zei Urbeto:

Oogt nog te traag voor de echte top helaas, maar zeg nooit nooit

Voor een 10 is snelheid niet de meest interessante statistiek. Totti, Zidane, De Bruyne etc. waren/zijn ook niet supersnel. Bovendien verbetert de snelheid-stat nog best wel de komende jaren, zeker als je daar specifiek op traint. @Brozai

3 uur geleden zei Pieter1988:

Iemand een overzicht wanneer de instroom van de jeugdspelers is, of is deze gelijk aan voorgaande edities?

Verschillend. Je kan dit vinden bij ontwikkelingscentrum > jeugdexponenten. Daar wordt aangegeven in welke maand je ze kan verwachten.

2 uur geleden zei Mordurette:

En dan zeker weer 'eigen jeugd' roepen... 

Verder wel heerlijk talent natuurlijk en dat dan gratis kunnen halen.

Een wedstrijd in Jong, O19 of O18 is bij die club al genoeg om het eigen jeugd te noemen:-D

In mijn game zijn er trouwens ook prima Deense regens met veel potentie

Edited by Rossi

px0csmh5n5p.png

Niet de beste regen ooit, maar wel een ongekende baas dit seizoen. Sloopt de Schotse competitie met goals én assists. Hij is by far de MVP van de competitie. Het mooiste hieraan: hij kwam deze zomer transfervrij over van Barnsley. Ben benieuwd hoelang we hem kunnen behouden. 

Edited by Urbeto