Jump to content

Opvallende screenshots

Fantasy
 Share

Recommended Posts

26 minuten geleden zei Lupus.:

1868907994_Leukscreenshot.thumb.jpg.88f8c7867ebda52549ffeb1ca1423284.jpg

Haha, oefentoernooitje in de voorbereiding. Toch fijn dat er een record wordt gemaakt. Verder was Niklas Moisander de eerste centrale verdediger die ooit in dit toernooi speelde. 

Ben jij Werder? Zo ja, complimenten :D Nog leuke transfers gedaan?

13 minuten geleden zei Tim':

Ben jij Werder? Zo ja, complimenten :D Nog leuke transfers gedaan?

Zit momenteel in het Breemse ja. Fan van de club? Of vanwaar de complimenten? ;) 

Qua transfers weinig bijzonders, maar die Klinsmann is met z'n 16 jaar wel een talentje hoor. Jammer dat ie tot z'n 17e moet wachten tot hij in de Bundesliga kan spelen, maar vanaf dat moment gooi ik hem de basis in

image.thumb.png.2b87a57a127cad6b51161c8f56c03c82.png

2 minuten geleden zei Lupus.:

Zit momenteel in het Breemse ja. Fan van de club? Of vanwaar de complimenten? ;) 

Qua transfers weinig bijzonders, maar die Klinsmann is met z'n 16 jaar wel een talentje hoor. Jammer dat ie tot z'n 17e moet wachten tot hij in de Bundesliga kan spelen, maar vanaf dat moment gooi ik hem de basis in

Zeker fan van Werder. Zie mijn profielfoto en ik was ook bij de laatste wedstrijd van Pizarro. Hij maakte voor de wedstrijd bekend nog een jaartje door te gaan en maakte daarna de winnende tegen Leipzig _O_

2 minuten geleden zei Tim':

Zeker fan van Werder. Zie mijn profielfoto en ik was ook bij de laatste wedstrijd van Pizarro. Hij maakte voor de wedstrijd bekend nog een jaartje door te gaan en maakte daarna de winnende tegen Leipzig _O_

Aahja dat had ik kunnen zien inderdaad ;') Volg de club zelf niet heel erg moet ik zeggen, dus herken het moment van Pizarro wat je schetst zelf niet. Maar wel heel tof, wist uberhaupt niet dat hij zo lang nog was doorgegaan, haha. Zal nu wel een jaartje of 35 zijn denk ik? 

Heb zelf in de tijd dat ik nog fifa speelde (en dan spreken we echt periode 2005-2010) een hele tijd carrière gehad met Werder, dat was in de tijd dat ze nog bij de betere teams van Duitsland hoorden. Sindsdien wel altijd een zwak gehad voor de club, dus vandaar dat ik er af en toe nog een game mee speel.

7 minuten geleden zei Lupus.:

Volg de club zelf niet heel erg moet ik zeggen, dus herken het moment van Pizarro wat je schetst zelf niet.

Zie onderstaande filmpje (vanaf 1.40 minuut). Ik stond hier midden tussen de harde kern aan de linkerkant. Een middag om nooit meer te vergeten.

10 minuten geleden zei Tim':

Zie onderstaande filmpje (vanaf 1.40 minuut). Ik stond hier midden tussen de harde kern aan de linkerkant. Een middag om nooit meer te vergeten.

Jaa heel tof dit! Man wat wil ik weer een stadion in...

17 minuten geleden zei Fantasy:

image.png.468b7154bb373a18637259142eccd21e.png

Dat een speler als homo uit de kast komt had ik wel vaker voorbij zien komen, maar dat daardoor de verkoop van shirtjes stijgt nog niet haha

In mijn Aalst-save heb ik dit ook meegemaakt. Ik dacht dat het iets lokaal was, gebonden aan de tradities van de streek waarin de speler ongetwijfeld extra aandacht zou krijgen in een bepaalde optocht. Allemaal met goede bedoelingen uiteraard: niet lachen met, maar lachen jegens. Plagerijtjes.

19 uur geleden zei Nummerke10:

Heerenveen won de CL?! Los van jouw lekkere kampioenschap... Hoe dan!

Ze scoorden 1 goal meer dan Arsenal.

Ik ben even in LLM Zweden aan de gang nu. Kwam dit tegen in de 6e divisie. Je zult die pingen in de 99e minuut missen...

1.png.dbf9225b4653929c1a40b98fd329a785.png

2.png.f684d6368879c35bea252ea4965ebfa1.png

Op 11-2-2021 om 23:52 zei Satyr:

Naamloos.thumb.png.460fe80f95f6e8a124cba9bac003a718.png

38 wedstrijden van minimaal 90 minuten en ik heb precies 35 minuten eerste gestaan. Wel met goede timing :classic_biggrin:

Seizoen 24/25, Heerenveen won de CL :classic_blink:

Lekker bezig!

In een game van mij een paar FM's geleden is Ajax een keer kampioen geworden met in totaal 30 seconden op de eerste plaats:-D

Ben overigens ook wel benieuwd naar dat team van Heerenveen!