Jump to content

Opvallende screenshots

Fantasy
 Share

Recommended Posts

37 minuten geleden zei Nom de Guerre:

10-2 verliezen, minder dan de helft van alle schoten tussen de palen tegenhouden, 7,1 waardering... Veeg mij maar bij elkaar.

Hoe dan?! Ik had eerder juist het tegenovergestelde: mijn keeper kreeg een 6.5 terwijl hij de nul houdt bij 1.5 xG tegen in een topwedstrijd. 

Past volgens mij wel onder de categorie opvallend; 

Spoiler

71cfbc6ffcb1bcb82848d3f162c8cb57.png

Mijn hoogtepunt van het seizoen staat midden augustus al vast :D Door de drukke kalender in de FA-cup wedstrijd tegen derdeklasser Burton Albion de 15-jarige Caolan McArdle laten debuteren. Dat hij dan de score opent en in blessuretijd de 2-0 op een dienblaadje aanreikt aan zijn broer Robbie is al helemaal mooi.

We hebben nu trouwens zowel de oudste als de jongste doelpuntenmaker ooit in de FA Cup:

Spoiler

1d4340ba42f076d91ca0f448eb1b251e.png

Edited by Bingbangboem

• 3 weeks later...
Op 25-12-2020 om 23:37 zei RicoV1989:

bb5fb46a9085230033911a4cdb26d6db.png

Zoals je linksboven ziet een wedstrijd in de Kuip. In dat licht bezien vind ik de kleurstelling van de doelnetten lullig gekozen :D

Heb er verder nooit op gelet dus zijn de doelnetten in elk stadion zo ofzo?

Dit viel mij ook iedere keer op als ik met Ajax tegen Feyenoord aantrad. Verder nooit opgevallen bij uitwedstrijden :D 

4 uur geleden zei Karlo:

Vind het Feyenoord waar ik tegen speel tegen het eind van seizoen twee wel opvallend. Maar ook wel iets wat IRL ook wel weer zou kunnen, of zo? ;c

Toon verborgen inhoud

image.png.2bb4bc418b9e46aef56a92b0fd5be15f.png

Zo'n renovatie na slechts twee jaar is wel heel rigoureus hoor :P

Wel fijn dat er tegenwoordig eerder Nederlanders gehaald worden in plaats van allemaal onbekende Marcos Antonio's en Hector Motta's (Al moet het ook niet doorslaan natuurlijk, enkele edities geleden haalde Feyenoord standaard Xander Houtkoop en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling)

16 uur geleden zei Karlo:

Vind het Feyenoord waar ik tegen speel tegen het eind van seizoen twee wel opvallend. Maar ook wel iets wat IRL ook wel weer zou kunnen, of zo? ;c

Toon verborgen inhoud

image.png.2bb4bc418b9e46aef56a92b0fd5be15f.png

Wel realistisch aangezien Jorgensen wel gewoon nog bij de selectie zit ;) 

15 uur geleden zei Urbeto:

Zo'n renovatie na slechts twee jaar is wel heel rigoureus hoor :P

Wel fijn dat er tegenwoordig eerder Nederlanders gehaald worden in plaats van allemaal onbekende Marcos Antonio's en Hector Motta's (Al moet het ook niet doorslaan natuurlijk, enkele edities geleden haalde Feyenoord standaard Xander Houtkoop en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling)

Ik vind wel dat het een beetje doorslaat, ook Ajax en PSV halen eigenlijk alleen maar of Nederlanders op die in het buitenland voetballen, of buitenlanders die in de Eredivisie spelen. In RealLife halen ze ook buitenlanders op in het buitenland (Antony, Kudus,  Zahavi, Gotze, Pratto en Spajic bijv). Die transfers komen nu helemaal niet meer voor.