Jump to content

Club gezocht

Recommended Posts

28 minuten geleden zei Jotew:

Godsamme ik ben nog geen 2 weken in-game onderweg met Kwiserslautern en twijfel alweer alsnog met Salford opnieuw te beginnen😭🙄

Haha, ik heb dat ook, ondertussen in seizoen 1 gepromoveerd met Las Palmas en nu in het 2de seizoen denk ik continu aan andere clubs waar ik ook een game mee wil starten. :classic_tongue: En als ik dan een nieuwe game heb gestart begint het proces dikwijls opnieuw. :classic_laugh:

• Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na een nachtje slapen, heb ik uiteindelijk besloten om met Sparta Praag te beginnen!

Debrecen (Debreceni VSC), zevenvoudig landskampioen (allen tussen 2005 en 2014), is de tweede Hongaarse ploeg ooit geweest die groepsfase CL wist te bereiken (2009/10) en reeds gedegradeerd (voor het

Volgens mij krijg je dan minpunten in Peru.    EDIT: Ja!  

Posted Images

3 minuten geleden zei glennix:

Haha, ik heb dat ook, ondertussen in seizoen 1 gepromoveerd met Las Palmas en nu in het 2de seizoen denk ik continu aan andere clubs waar ik ook een game mee wil starten. :classic_tongue: En als ik dan een nieuwe game heb gestart begint het proces dikwijls opnieuw. :classic_laugh:

Kneitergek word ik er van. Ik had ook echt veel plezier in mijn Salford save van weken terug, was door een forced close niet meer speelbaar. Nou had ik echt na lang nadenken gekozen voor Kaiserslautern. En vandaag dacht ik ineens: verdomme die save met Salford beviel me zo goed, waarom begin ik niet opnieuw...

ELLENDEEEEEEE ;e

49 minuten geleden zei Jotew:

Kneitergek word ik er van. Ik had ook echt veel plezier in mijn Salford save van weken terug, was door een forced close niet meer speelbaar. Nou had ik echt na lang nadenken gekozen voor Kaiserslautern. En vandaag dacht ik ineens: verdomme die save met Salford beviel me zo goed, waarom begin ik niet opnieuw...

ELLENDEEEEEEE ;e

Gewoon opnieuw beginnen dan hè.

2 minuten geleden zei Mordurette:

Gewoon opnieuw beginnen dan hè.

Was al een novelle met Kaiserslautern begonnen, vind het oprecht een lastige keuze wat nu te doen. Misschien toch even aankijken met Kaiserslautern, misschien dat ik straks denk: ach, dit is misschien wel net zo leuk!  :P 

Op 10-3-2021 om 20:34 zei TomFsoccer:

Uiteindelijk een lijstje samengesteld met clubs waar ik wel interesse in heb om naar mijn hand te zetten. Het zal één van deze clubs worden denk ik:

- Bordeaux

- Werder Bremen

- Villarreal

Geen idee of je al een keuze hebt gemaakt, maar zie mijn profielfoto en je weet genoeg over wat mijn voorkeur zou zijn :D 

3 uur geleden zei Tim':

Geen idee of je al een keuze hebt gemaakt, maar zie mijn profielfoto en je weet genoeg over wat mijn voorkeur zou zijn :D 

Haha! Had het uiteindelijk zowel met Bordeaux als Villarreal eens uitgeprobeerd, maar kreeg er geen plezier in. Dan even Bremen uit het oog verloren eigenlijk, want ben beetje verrassend met Burnley begonnen. Daar de overgang van het kick and rush naar kort combinatievoetbal inkrijgen en bevalt me wel. Maar mocht ik daarna met Bremen starten dan zal ik je zeker een mention geven ;) 

Ik ben opzoek naar een club die niet speelt in de topcompetities,  maar wel een topclub is in hun eigen land.  Een team dat als het over 3/4/5 jaar de laatste 16 of 8 van de CL haalt dat het heel verrassend is. 

Zelfs denk ik aan Malmo (Hebben ook een hele talentvolle CV), en aan Zagreb maar die zijn lang niet meer zo goed als in de tijd van Dani Olmo denk ik? Iemand nog tips?

Wat behoort tot de europese topcompetities? Portugal, België, Nederland uitgesloten?

Olympiacos, Galatasaray/Fenerbache, Rode Ster Belgrado, Ludogorets, Legia.

Of als je competitites toegevoegd hebt, Astana, Karabagh, Sarajevo, APOEL Nicosia

1 uur geleden zei CrisChivu:

Ik ben opzoek naar een club die niet speelt in de topcompetities,  maar wel een topclub is in hun eigen land.  Een team dat als het over 3/4/5 jaar de laatste 16 of 8 van de CL haalt dat het heel verrassend is. 

Zelfs denk ik aan Malmo (Hebben ook een hele talentvolle CV), en aan Zagreb maar die zijn lang niet meer zo goed als in de tijd van Dani Olmo denk ik? Iemand nog tips?

Rode Ster Belgrado, BATE Borisov of als je niet naar het Oosten wil, FC Kopenhagen. Goede opleidingen. Of Celtic/Rangers.

24 minuten geleden zei MNie:

Wat behoort tot de europese topcompetities? Portugal, België, Nederland uitgesloten?

Olympiacos, Galatasaray/Fenerbache, Rode Ster Belgrado, Ludogorets, Legia.

Of als je competitites toegevoegd hebt, Astana, Karabagh, Sarajevo, APOEL Nicosia

Ja hier zat ik dus ergens aan te denken.. Waar zijn de beste talenten?

13 minuten geleden zei CrisChivu:

In Servie heb je altijd goede talenten, verder is dat natuurlijk ook van investeringen in de jeugdopleiding en jeugdscouting, trainers, etc.

De competities die toegevoegd kunnen worden heb ik nog niet zelf gespeeld (alleen in Saudi Arabië). 

4 uur geleden zei CrisChivu:

Dinamo Zagreb heeft nog steeds onwijs veel talentvolle spelers rondlopen, denk aan Saranic, Barisic, Marin, Ivanusec, Majer, Djira, Tomek, ga zo maar door.

Sparta Praag trok me toch niet echt..

Wil een Glory Hunter-save (Top 5 competitie's + bekers + CL + EL + EK + WK winnen binnen 20 jaar) starten en zit te twijfelen tussen AS Monaco, OGC Nice, Hertha Berlijn, Borussia Dortmund en Inter Milaan.

Op 17-3-2021 om 14:04 zei CrisChivu:

Waar is de keuze op gevallen? En heb je een leuke game ermee?

3 uur geleden zei Steels:

Wil een Glory Hunter-save (Top 5 competitie's + bekers + CL + EL + EK + WK winnen binnen 20 jaar) starten en zit te twijfelen tussen AS Monaco, OGC Nice, Hertha Berlijn, Borussia Dortmund en Inter Milaan.

AS Monaco en Borussia Dortmund heb ik zelf hele leuke saves mee gehad in FM 19 en FM 20. Kan beide team in ieder geval zeker aanraden!

14 minuten geleden zei CrisChivu:

Uiteindleijk toch op  Malmo. Heel  verrassend in eerste seizoen de EUropa League mee gewonnen ;)

Dat is een knappe prestatie, leuke spelers bij Malmo.

Op 23-3-2021 om 15:19 zei Steels:

Nice is een toffe ploeg met Rony Lopes, Dollberg, Gouiri, Saliba van Arsenal speelt er ook. 

Op 23-3-2021 om 15:19 zei Steels:

Hertha is wel leuk. Heeft, evenals Nice, van de clubs die je noemt nog de grootste stappen te zetten. Prachtig stadion en tenue ook. Atalanta of Lazio is wellicht ook leuk in dit rijtje. 

Ook ik ben op zoek naar een interessante save game! De laatste tijd krijg ik het niet echt voor elkaar om in een FM save gezogen te worden, dus ben benieuwd naar de aanbevelingen!

Voorkeur gaat uit naar een team in Frankrijk of Spanje, in één van de bovenste 3 niveaus in het land.. wil het team opbouwen om in de toekomst de beste club van de wereld te worden.

Tips zijn welkom! :)

23 minuten geleden zei YerrollP:

Ook ik ben op zoek naar een interessante save game! De laatste tijd krijg ik het niet echt voor elkaar om in een FM save gezogen te worden, dus ben benieuwd naar de aanbevelingen!

Voorkeur gaat uit naar een team in Frankrijk of Spanje, in één van de bovenste 3 niveaus in het land.. wil het team opbouwen om in de toekomst de beste club van de wereld te worden.

Op de een of andere manier treft "Inter de Madrid" mij altijd wel in Spanje op het derde niveau. Als jij dat nou eens test, dan weet ik of ik daar ook nog een game mee ga starten.:classic_biggrin:

6 uur geleden zei YerrollP:

Deportivo? Almeria? Le Mans? Sedan?

12 uur geleden zei YerrollP:

AJ Auxerre, Le Havre, SM Caen, Real Oviedo, Sporting Gijon