Jump to content

Club gezocht

Recommended Posts

5 uur geleden zei Steels:

Notts County, Kaiserslautern, Catania, Real Murcia, Bastia 

5e niveau weet ik niet of ik dat wel wil, haha. Zat zelf ook nog te kijken naar clubs als Southend United, Barrow etc..

• Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na een nachtje slapen, heb ik uiteindelijk besloten om met Sparta Praag te beginnen!

Debrecen (Debreceni VSC), zevenvoudig landskampioen (allen tussen 2005 en 2014), is de tweede Hongaarse ploeg ooit geweest die groepsfase CL wist te bereiken (2009/10) en reeds gedegradeerd (voor het

Volgens mij krijg je dan minpunten in Peru.    EDIT: Ja!  

Posted Images

Op 28-2-2021 om 10:00 zei Jotew:

Heren! Ondanks dat ik met Salford een hartstikke leuke save had is deze na een ‘force closed’ niet meer speelbaar... Had helaas geen backup.. Zo van gebaald dat ik ook even een paar weken klaar was met dit spel 😂

Nou zoek ik dus een nieuwe uitdaging. Twijfel ook om opnieuw te starten met Salford maarja, ben benieuwd wat jullie ideeen zijn.

Lower League mag zeker! Geen topclub, wel in een groot voetballand (Engeland, Duitsland, Italie etc). 

Andere suggesties in Engeland dan Salford zijn natuurlijk ook welkom. Ik wil groeien als club en ook de jeugd een kans geven. Niet alleen maar kopen kopen kopen

UD Melilla of Ceuta uit Spanje. Je speelt hierbij in een Spaanse exclave die omringd wordt door Marokkaans grondgebied op het Afrikaanse continent. Het is een hele interessante uitdaging om met zo'n club op te klimmen naar La Liga om uiteindelijk wellicht Europese successen te boeken vanaf het Afrikaanse continent! Heb het vorig jaar zelf met Melilla gedaan, beviel enorm goed. 

Verder zijn er ongetwijfeld leuke clubs uit Oost-Duitsland die vandaag de dag totaal ondergesneeuwd zijn in het Duitse voetballandschap. Te denken aan Lokomotiv Leipzig bijvoorbeeld, bestaat nog steeds/weer. 

1 uur geleden zei Urbeto:

UD Melilla of Ceuta uit Spanje. Je speelt hierbij in een Spaanse exclave die omringd wordt door Marokkaans grondgebied op het Afrikaanse continent. Het is een hele interessante uitdaging om met zo'n club op te klimmen naar La Liga om uiteindelijk wellicht Europese successen te boeken vanaf het Afrikaanse continent! Heb het vorig jaar zelf met Melilla gedaan, beviel enorm goed. 

Verder zijn er ongetwijfeld leuke clubs uit Oost-Duitsland die vandaag de dag totaal ondergesneeuwd zijn in het Duitse voetballandschap. Te denken aan Lokomotiv Leipzig bijvoorbeeld, bestaat nog steeds/weer. 

welke divisie zit Melilla nu doen? Is die speelbaar op FM of is er een goede database voor?

4 minuten geleden zei Jotew:

welke divisie zit Melilla nu doen? Is die speelbaar op FM of is er een goede database voor?

Melilla speelt op het derde niveau (1 vd 4 regionale competities op dat niveau) van Spanje en is dus speelbaar met de normale database. Beviel echt goed, kan het je aanraden. 

7 minuten geleden zei Urbeto:

Melilla speelt op het derde niveau (1 vd 4 regionale competities op dat niveau) van Spanje en is dus speelbaar met de normale database. Beviel echt goed, kan het je aanraden. 

Oke wel een goede tip! Ben doorgaans niet kapot van Spanje. Toch maar eens kijken dan

1 uur geleden zei Urbeto:

Krijg je daar vooral Spaanse regens of veel Marokkaanse?

2 uur geleden zei FlyD:

Krijg je daar vooral Spaanse regens of veel Marokkaanse?

Je krijgt er 'gewoon' Spaanse regens, maar er zaten wel meer dan eens dubbele nationaliteiten tussen. 

Halverwege het vijfde seizoen met Nacional da Madeira voel ik al dat dit het laatste zal worden. Derde titel is in de maak en ik voel dat ik zit te snakken naar een nieuwe save op te starten. Zodoende ga ik stilaan al op zoek, weet alleen nog niet echt wat ik wil.. Misschien komen jullie wel met een leuk idee of verhaal ;)

14 minuten geleden zei TomFsoccer:

Halverwege het vijfde seizoen met Nacional da Madeira voel ik al dat dit het laatste zal worden. Derde titel is in de maak en ik voel dat ik zit te snakken naar een nieuwe save op te starten. Zodoende ga ik stilaan al op zoek, weet alleen nog niet echt wat ik wil.. Misschien komen jullie wel met een leuk idee of verhaal ;)

Wat zoek je? Binnen of buiten Europa? Een project of iets anders? Ben nu zelf bezig met een project met Qatar, maar er zijn natuurlijk vele mogelijkheden om hetzelfde te doen met bijvoorbeeld Liechtenstein of Gibraltar. 

8 minuten geleden zei Mordurette:

Wat zoek je? Binnen of buiten Europa? Een project of iets anders? Ben nu zelf bezig met een project met Qatar, maar er zijn natuurlijk vele mogelijkheden om hetzelfde te doen met bijvoorbeeld Liechtenstein of Gibraltar. 

Het mag zeker ook buiten Europa zijn, wel liefst een club, niets internationaal.

Op 27-2-2021 om 11:54 zei mdt:

Hallo,

Ik zoek een club. Heb met Gateshead van VNL naar Championship gebracht. Die save game is door wisseling van pc niet goed mee gegaan dus ben nu 1 seizoen minder ver. De motivatie om weer die game op te pakken is er eigenlijk even niet.

Ik kan niet heel veel spelen dus doe best een tijdje over om een seizoen te spelen.

Dus ik zoek nu een club alleen inspiratieloos

Middenmoot of degradatie maakt allemaal niet zoveel uit.
In Europa, gevoel hebben dat je bepaalde binding met de club kan hebben. 
Geen Engelse clubs.

Bvd.

Hoffenheim is een leuke. Heel klein dorpje met 3200 inwoners terwijl er in het stadion 30.000 man past. Je hebt al een aardige selectie dus je kan meestrijden voor Europese plekken, maar de verwachting zal nog niet gelijk prijzen pakken zijn, dus een prima longterm save.

Op 28-2-2021 om 10:00 zei Jotew:

Heren! Ondanks dat ik met Salford een hartstikke leuke save had is deze na een ‘force closed’ niet meer speelbaar... Had helaas geen backup.. Zo van gebaald dat ik ook even een paar weken klaar was met dit spel 😂

Nou zoek ik dus een nieuwe uitdaging. Twijfel ook om opnieuw te starten met Salford maarja, ben benieuwd wat jullie ideeen zijn.

Lower League mag zeker! Geen topclub, wel in een groot voetballand (Engeland, Duitsland, Italie etc). 

Andere suggesties in Engeland dan Salford zijn natuurlijk ook welkom. Ik wil groeien als club en ook de jeugd een kans geven. Niet alleen maar kopen kopen kopen

Plymouth Argyle in de efl league 1. Het is de grootste Engelse stad die nog nooit in de PL heeft gespeeld. Lijkt me een prima uitdaging.

Op 4-3-2021 om 21:44 zei TomFsoccer:

Independiente! Is recordwinnaar van de Copa Libertadores (7x) maar wacht al sinds 2002 op haar laatste landstitel. Een andere leuke uitdaging is om met een niet Braziliaanse/Argentijnse club de Copa Libertadores proberen te winnen. Dat komt ook maar vrij sporadisch voor.

Bordeaux is een mooie club en met PSG heb je een sterke ploeg waar je het tegen opneemt. Op de een of andere manier vind ik Frankrijk leuker om in te spelen dan bijvoorbeeld Spanje of Duitsland. Dus ik zou Bordeaux kiezen.

Ik wil een leuke langlopende save waarbij ik eigenlijk een soort Gloryhunter-carrière heb, dus zoveel mogelijk verschillende competitie's en bekers winnen in Europa! Weet alleen niet goed waar te starten..enerzijds spreekt het me wel aan om in een kleinere competitie te starten en onmiddellijk mee te doen voor de prijzen. Anderszijds vind ik het ook wel geweldig om redelijk wat budget te hebben en allerlei leuke spelers te scouten en te kopen, maar dan zit je al snel in de grotere competitie's te zoeken.

Dus ik zoek eigenlijk een leuk elftal buiten de top 5 van Europa, die kan meestrijden voor de prijzen, waar een beetje budget aanwezig is. Met het nu neer te pennen denk ik dan aan clubs als Sporting CP, RC Genk, AZ, Besiktas, Dinamo Kiev, Rangers, AaB, Sparta Praag, Hajduk Split, Malmö, Slovan Bratislava, ... iemand ervaring met één van hen of andere aanraders? 

5 uur geleden zei Steels:

Ik wil een leuke langlopende save waarbij ik eigenlijk een soort Gloryhunter-carrière heb, dus zoveel mogelijk verschillende competitie's en bekers winnen in Europa! Weet alleen niet goed waar te starten..enerzijds spreekt het me wel aan om in een kleinere competitie te starten en onmiddellijk mee te doen voor de prijzen. Anderszijds vind ik het ook wel geweldig om redelijk wat budget te hebben en allerlei leuke spelers te scouten en te kopen, maar dan zit je al snel in de grotere competitie's te zoeken.

Dus ik zoek eigenlijk een leuk elftal buiten de top 5 van Europa, die kan meestrijden voor de prijzen, waar een beetje budget aanwezig is. Met het nu neer te pennen denk ik dan aan clubs als Sporting CP, RC Genk, AZ, Besiktas, Dinamo Kiev, Rangers, AaB, Sparta Praag, Hajduk Split, Malmö, Slovan Bratislava, ... iemand ervaring met één van hen of andere aanraders? 

Sparta Praag kan met de huidige selectie makkelijk meestrijden om de prijzen. Met Hlozek natuurlijk ook één van de grootste talenten uit het land tot je beschikking. Karabec is ook een groot talent, middenvelder van zeer jonge leeftijd. 

Slovan Bratislava is de grootste club uit Slowakije, je zult waarschijnlijk weinig tegenstand hebben in eigen land. Ik heb dan gespeeld met Zilina, één van mijn favoriete clubs en een geweldige jeugdopleiding. 

Als je budget wilt en om de prijzen wilt spelen is misschien Ludogorets ook een optie. Financieel genoeg mogelijkheden, leuke selectie met paar Brazilianen. 

8 uur geleden zei Steels:

Rapid Wien? Basel? Legia Warsaw? BATE? Panathinaikos? FCSB? 

Dit zijn net als de clubs die je noemde allemaal clubs waar je nationaal veel mee kan winnen.  

2 uur geleden zei Abe:

Rapid Wien? Basel? Legia Warsaw? BATE? Panathinaikos? FCSB? 

Dit zijn net als de clubs die je noemde allemaal clubs waar je nationaal veel mee kan winnen.  

Gaat me niet zo zeer over veel winnen in één land..gaat meer om alles winnen in een land en dan verder naar het volgende land.

Ik heb 25 Europese landen geladen, daarvan is Slowakije de laagst geplaatste competitie en gaat mijn voorkeur naar Slovan Bratislava, die hebben een leuke kern maar daar heb je nationaal geen concurrentie. Dus dat vind ik ook wel jammer dan en andere teams daar spreken me niet echt aan. Het uiteindelijke doel is wel om sowieso alle top 5 of top 10 competities in Europa te winnen, daarom lijkt mijn voorkeur dan ook uit te gaan naar Sporting CP of Besiktas, sub-toppers in Europa met kans op succes in eigen land de eerste seizoenen en een mooie opstap naar een grotere club nadien. Of begin ik een stapje lager bij Sparta Praag, Hajduk Split of Malmö FF? 

Ik denk dat mss een stemming wel kan helpen!

Slovan Bratislava

Sporting CP

Besiktas
Sparta Praag
Hajduk Split
Malmö FF

Godsamme ik ben nog geen 2 weken in-game onderweg met Kwiserslautern en twijfel alweer alsnog met Salford opnieuw te beginnen😭🙄

Edited by Jotew