Jump to content

Club gezocht

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik zoek een club. Heb met Gateshead van VNL naar Championship gebracht. Die save game is door wisseling van pc niet goed mee gegaan dus ben nu 1 seizoen minder ver. De motivatie om weer die game op te pakken is er eigenlijk even niet.

Ik kan niet heel veel spelen dus doe best een tijdje over om een seizoen te spelen.

Dus ik zoek nu een club alleen inspiratieloos

Middenmoot of degradatie maakt allemaal niet zoveel uit.
In Europa, gevoel hebben dat je bepaalde binding met de club kan hebben. 
Geen Engelse clubs.

Bvd.

Zoek je weer LLM?

Je zou bijvoorbeeld AGOVV terug omhoog kunnen helpen, maar dan moet je wel een database downloaden...

Verder vind ik een degradatiekandidaat of middenmotor in Frankrijk of Duitsland altijd wel leuk, omdat je moeite zult hebben om de huidige toppers, PSG en Bayern, definitief van de eerste positie te houden.

Verder kan je in dergelijke landen wel al snel best leuk meedoen in Europa.

48 minuten geleden zei delichris:

@Nom de Guerre Hoe is die competitie. Ik was iets gestart met Beitar, maar je mag zes buitenlanders en ik zie dat er niet heel veel talent rond loopt bij deze club. Ook elders is het niet veel soeps zag ik. 

Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe uitdaging, maar ik kan geen leuke club bedenken.

De buitenlanders moeten wel echt je sterspelers zijn, Chris. In de eigen competitie komt af en toe een leuke speler door, maar meestal formeer je een team van Israëlische waterdragers om de buitenlanders te ondersteunen. Je kunt eens kijken of je oudere Israëlische spelers kunt verleiden tot een terugkeer. 

Beitar is trouwens een beetje een lelijk clubje. Heel populair, maar tot 2016 ofzo nooit een Arabische (lees: moslim) speler onder contract genomen. Toen ze twee spelers onder contract namen, braken er halve volksopstanden uit. De rechts-orthodoxe kant van het politieke spectrum in Israël is vaak Beitarfan. Als je meer info wil, kijk de Netflix docu Forever Pure anders eens.

Als je de underdogs tof vindt, Bnei Sakhnin FC is de enige Arabische club die in de hogere afdelingen speelt daar. Als je prijzen wil pakken, dan moet je bij de twee grote clubs uit Tel Aviv of Haifa zijn. Beitar kan ook, al zijn die in de loop der jaren wel wat afgegleden. 

De namen Maccabi, Hapoel en Beitar hebben trouwens met politieke stromingen te maken, in dit geval die van de oprichters van de club. 

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

De buitenlanders moeten wel echt je sterspelers zijn, Chris. In de eigen competitie komt af en toe een leuke speler door, maar meestal formeer je een team van Israëlische waterdragers om de buitenlanders te ondersteunen. Je kunt eens kijken of je oudere Israëlische spelers kunt verleiden tot een terugkeer. 

Beitar is trouwens een beetje een lelijk clubje. Heel populair, maar tot 2016 ofzo nooit een Arabische (lees: moslim) speler onder contract genomen. Toen ze twee spelers onder contract namen, braken er halve volksopstanden uit. De rechts-orthodoxe kant van het politieke spectrum in Israël is vaak Beitarfan. Als je meer info wil, kijk de Netflix docu Forever Pure anders eens.

Als je de underdogs tof vindt, Bnei Sakhnin FC is de enige Arabische club die in de hogere afdelingen speelt daar. Als je prijzen wil pakken, dan moet je bij de twee grote clubs uit Tel Aviv of Haifa zijn. Beitar kan ook, al zijn die in de loop der jaren wel wat afgegleden. 

De namen Maccabi, Hapoel en Beitar hebben trouwens met politieke stromingen te maken, in dit geval die van de oprichters van de club. 

Ik heb besloten om niet naar Israël te gaan. Ik ben even bezig geweest, maar het trok me niet. Wel bedankt voor de uitleg.

1 uur geleden zei delichris:

Ik heb besloten om niet naar Israël te gaan. Ik ben even bezig geweest, maar het trok me niet. Wel bedankt voor de uitleg.

Ik vind Zuid Amerika wel iets voor je, maar dan geen Brazilië of Argentinië

Heren! Ondanks dat ik met Salford een hartstikke leuke save had is deze na een ‘force closed’ niet meer speelbaar... Had helaas geen backup.. Zo van gebaald dat ik ook even een paar weken klaar was met dit spel 😂

Nou zoek ik dus een nieuwe uitdaging. Twijfel ook om opnieuw te starten met Salford maarja, ben benieuwd wat jullie ideeen zijn.

Lower League mag zeker! Geen topclub, wel in een groot voetballand (Engeland, Duitsland, Italie etc). 

Andere suggesties in Engeland dan Salford zijn natuurlijk ook welkom. Ik wil groeien als club en ook de jeugd een kans geven. Niet alleen maar kopen kopen kopen

1 uur geleden zei delichris:

Dat heb ik al eens gedaan. Ik heb een zwak voor Boca namelijk.

Daarom zei ik juist geen Brazilië of Argentinie.. Afrika zie je trouwens ook weinig.. dat nog een optie?

Edited by MNie

3 minuten geleden zei delichris:

Met andere clubs heb ik geen binding of gevoel bij.

Dan wordt het een club uit een van je favoriete vakantielanden.. Denemarken, Griekenland of Turkije? Met welk land heb je binding?

1 minuut geleden zei MNie:

Dan wordt het een club uit een van je favoriete vakantielanden.. Denemarken, Griekenland of Turkije? Met welk land heb je binding?

Vroeger Denemarken en ik zag dat Silkeborg naar beneden was gezakt, maar om daar mee de CL te winnen is een hele zware opgave. Maar ik ga proberen om op elk continent de CL te winnen.

10 uur geleden zei delichris:

Vroeger Denemarken en ik zag dat Silkeborg naar beneden was gezakt, maar om daar mee de CL te winnen is een hele zware opgave. Maar ik ga proberen om op elk continent de CL te winnen.

Je kan nog steeds gaan clubhoppen..niemand die zegt dat je persé met Silkeborg de CL moet winnen.

1 uur geleden zei Vlonkie:

Aangezien ik wil beginnen als Ruud van Nistelrooij vroeg ik mij af bij welke club jullie het meest logisch lijkt. Ik zelf zat al te denken aan PSV en SC Heerenveen. Iemand andere suggesties?

FC Den Bosch. Wellicht leuk om met zo'n topspeler juist niet te beginnen bij de beste oud-clubs maar een niveautje lager om de club op te bouwen.

3 uur geleden zei Vlonkie:

Aangezien ik wil beginnen als Ruud van Nistelrooij vroeg ik mij af bij welke club jullie het meest logisch lijkt. Ik zelf zat al te denken aan PSV en SC Heerenveen. Iemand andere suggesties?

VV Nooit Gedacht of bij RKSV Margriet. Beide zeer ambitieus om samen met Ruudje de top te bereiken. Go for it!

Op 28-2-2021 om 10:00 zei Jotew:

Heren! Ondanks dat ik met Salford een hartstikke leuke save had is deze na een ‘force closed’ niet meer speelbaar... Had helaas geen backup.. Zo van gebaald dat ik ook even een paar weken klaar was met dit spel 😂

Nou zoek ik dus een nieuwe uitdaging. Twijfel ook om opnieuw te starten met Salford maarja, ben benieuwd wat jullie ideeen zijn.

Lower League mag zeker! Geen topclub, wel in een groot voetballand (Engeland, Duitsland, Italie etc). 

Andere suggesties in Engeland dan Salford zijn natuurlijk ook welkom. Ik wil groeien als club en ook de jeugd een kans geven. Niet alleen maar kopen kopen kopen

Iemand?😜

6 uur geleden zei Vlonkie:

PSV lijkt mij het meest realistisch