Jump to content

Club gezocht

Fantasy
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden zei Mordurette:

Wil je een club die gelijk meedoet voor de prijzen of waar je wat mee kan opbouwen? Met Bursaspor kan je wel bouwen en hoef je niet gelijk voor de prijzen te spelen en de Turkse competitie is wel één van de competities die wat ondergewaardeerd word.

Bulgarije heeft ook leuke teams net als Cyprus bijvoorbeeld.

Bursaspor is inderdaad een buitenbeentje in dit lijstje, over het algemeen zoek ik naar een subtopper.

Ik heb wel eens een database van Cyprus gehad maar die klopte niet helaas en dan ben ik er al snel klaar mee.

Het is Bulgarije geworden met litex lovech:classic_biggrin:

Edited by rink_hsv

Ik heb nog steeds geen leuke save te pakken na mijn journeyman save.

Zit te twijfelen tussen een ploeg uit de tweede divisie van Frankrijk. Of een ploeg uit de tweede of derde divisie van Italië. 

5 minuten geleden zei vlietje:

Zit te twijfelen tussen een ploeg uit de tweede divisie van Frankrijk. Of een ploeg uit de tweede of derde divisie van Italië. 

Sochaux en Nancy hebben een goede jeugdopleiding, en Auxerre volgens mij ook.

Of Paris FC om de grote P$G van de troon te stoten of met Red star FC die nog een divisie lager zit.

Italië ben ik niet zo bekend mee de serie B en serie C trekken mij niet zo

58 minuten geleden zei vlietje:

Pro Vercelli?

Ooit nog kampioen geworden en daarna naar beneden gedonderd.

Juve als moederclub ook.

2 uur geleden zei vlietje:

Sochaux is inderdaad een mooie club in Frankrijk met een uitstekende jeugdopleiding. Troyes is opzich ook een leuke club.

In Italië heb je op het derde niveau heel veel mooie clubs, denk aan Catania, Palermo, Messina, Bari, Cesena, Perugia. 

Na een dip in mijn save met Botafogo, want het is echt bloed irritant dat je als 1e niet door gaat in het staatskampioenschap ben ik op zoek naar een andere game. Niet dat ik met die van Botafogo niet verder ga vooralsnog, maar omdat ik even iets anders wil. Deze versie had ik een hele leuke save en novelle met Red Bull Groningen. Vandaag heb ik het over een andere boeg gegooid en heb ik een database gemaakt voor:

1395251964_1_1RBP.png.7b53cd619c3e8ffe45469ab00789d22e.png

Wat vinden jullie van deze keuze? En willen jullie hier een novelle bij? Dan kan het zijn dat de Botafogo stopt.

1140509418_1.2RBP2.png.1ca21eabf036523541094b4dcd2e9f0c.png

1776166189_1_3RBP.thumb.png.95421cda0230228954cb5483209b07b9.png

1994232793_1_4RBP.png.1afec5c3e9fe53a73e8a873dff3c8c14.png

1368912199_1_5RBP.png.3c3beeaa567cf7b4dfac0fd7747a34e6.png

20 uur geleden zei Steels:

Lijkt me niet dat Parijs nog een superrijke club nodig heeft eerlijk gezegd..

Het is niet persé dat het een superrijke club is. Er is genoeg uit te geven, maar er moet zeker ook goed beleid zijn. Het is juist de uitdaging om met die rijke club de strijd aan te gaan.

17 uur geleden zei Kyrill:

Zou het niet doen. Gewoon lekker doorgaan met Botafogo maatje :) nog genoeg te pakken daar!

Ik loop daar ruim een seizoen voor op mijn novelle, dus er is wel wat ruimte om een game ernaast te starten. Vind het wel mega irritant dat het staatskampioenschap een bug heeft.

21 uur geleden zei MNie:

Na een dip in mijn save met Botafogo, want het is echt bloed irritant dat je als 1e niet door gaat in het staatskampioenschap ben ik op zoek naar een andere game. Niet dat ik met die van Botafogo niet verder ga vooralsnog, maar omdat ik even iets anders wil. Deze versie had ik een hele leuke save en novelle met Red Bull Groningen. Vandaag heb ik het over een andere boeg gegooid en heb ik een database gemaakt voor:

1395251964_1_1RBP.png.7b53cd619c3e8ffe45469ab00789d22e.png

Wat vinden jullie van deze keuze? En willen jullie hier een novelle bij? Dan kan het zijn dat de Botafogo stopt.

1140509418_1.2RBP2.png.1ca21eabf036523541094b4dcd2e9f0c.png

1776166189_1_3RBP.thumb.png.95421cda0230228954cb5483209b07b9.png

1994232793_1_4RBP.png.1afec5c3e9fe53a73e8a873dff3c8c14.png

1368912199_1_5RBP.png.3c3beeaa567cf7b4dfac0fd7747a34e6.png

Je moet gewoon doen wat je zelf het leukste vindt. Ik volg je hoe dan ook wel.

2 minuten geleden zei delichris:

Je moet gewoon doen wat je zelf het leukste vindt. Ik volg je hoe dan ook wel.

Ben vanochtend even een game ermee gestart om te kijken of ik de database goed gemaakt heb. Ziet er tot nu toe goed uit. Ga nog wel even door met de Botafogo novelle voorlopig. Maar ik zit in juli 2023 en met de novelle in mei 2022, dus er staan genoeg updates klaar om even af te wisselen. Of ik van de RBP game een novelle ga maken weet ik nog niet, op dit moment nog niet in ieder geval.

• 2 weeks later...

Ik zoek een club in een iets minder topland in Europa (Tsjechië, Oekraine, Turkije, Polen, Slowakije, Griekenland, Zwitserland,....) waar de spelersrestricties voor buitenlanders het minst streng zijn. Het idee is om Belgische en Nederlandse spelers die in de topcompetitie of in eigen land niet meer aan de bak komen, te kunnen aantrekken en hiermee proberen Europees voetbal te halen. Maar dan moet er dus genoeg mogelijk zijn qua inschrijven en opstellen van buitenlandse spelers. Mocht er iemand een idee hebben in welk land ik de meeste mogelijkheden zou hebben, dan zou dat erg fijn zijn :classic_biggrin:

Edited by jenskee

1 uur geleden zei jenskee:

Ik zoek een club in een iets minder topland in Europa (Tsjechië, Oekraine, Turkije, Polen, Slowakije, Griekenland, Zwitserland,....) waar de spelersrestricties voor buitenlanders het minst streng zijn. Het idee is om Belgische en Nederlandse spelers die in de topcompetitie of in eigen land niet meer aan de bak komen, te kunnen aantrekken en hiermee proberen Europees voetbal te halen. Maar dan moet er dus genoeg mogelijk zijn qua inschrijven en opstellen van buitenlandse spelers. Mocht er iemand een idee hebben in welk land ik de meeste mogelijkheden zou hebben, dan zou dat erg fijn zijn :classic_biggrin:

In veel van die landen mag je onbeperkt spelers uit Europa halen, enkel restricties voor non-EU spelers. Slowakije vind ik een leuke competitie, als je van een Kampioensgroep en Degradatiegroep houdt. In Slowakije spelen sowieso al redelijk wat Nederlanders. 

In Zwitserland moet je een x-aantal zelf opgeleide spelers registreren, dus dat lijkt me geen geschikte competitie. In veel Oost-Europese landen moet je wel rekening houden met het feit dat de infrastructuur minder goed is dan in West-Europa dus soms willen spelers dan niet komen. Tsjechië, Bulgarije, Slowakije zijn zulke landen in bijvoorbeeld.

• 2 weeks later...
3 minuten geleden zei Vlonkie:

Ik ben op zoek naar een club met de update van 2021/2022 waar ik veel plezier aan kan beleven. Het liefst in Europa en het liefst in de hoogste divisie van dat land

Leicester City of Aston Villa?

Op zoek naar een club die in één van de grotere competities op een lager niveau speelt (hoe laag maakt niet veel uit) en waarbij het mogelijk is dat op termijn je 2e elftal ook in de pyramide terecht komt.

Is dit überhaupt mogelijk als je 2e elftal niet vanaf de start in een speelbare competitie zit? If so dan zijn tips welkom!

1 uur geleden zei jelloo:

Op zoek naar een club die in één van de grotere competities op een lager niveau speelt (hoe laag maakt niet veel uit) en waarbij het mogelijk is dat op termijn je 2e elftal ook in de pyramide terecht komt.

Is dit überhaupt mogelijk als je 2e elftal niet vanaf de start in een speelbare competitie zit? If so dan zijn tips welkom!

Ja, dat is mogelijk. Ook al staat er niet fysiek dat jouw ploeg competitiewedstrijden speelt, in principe doen ze dat wel achter de schermen en kunnen ze dus ook promoveren. Zeker in het begin merk jij daar niks van, omdat ze op zo'n laag niveau spelen. Mocht je veel verder zitten in de savegame kan het zijn dat jouw 2e team promoveert naar een speelbare competitie, denk aan Frankrijk, Portugal, Spanje.

• 2 weeks later...
On 12/01/20 at 7:13 PM, chrisje1993 said:

Welke club raden jullie het meeste aan:

Anderlecht, RC Genk, FC Utrecht, NEC, SC Heerenveen, FC Volendam, Red Bull Leipzig of Hamburger SV?

Ik wil met alleen eigen jeugd gaan werken.

URTREG

Even weer een tijdje geen FM gedaan. En start normaal met kleine clubs. Maar wil nu ook wel een game met een top/suptopper waar nog genoeg uitdaging in zit en gewoon even lekker door de seizoenen heen te rammen.. ;c Iemand aanraders/ideeen? 

40 minuten geleden zei Superboeren:

Even weer een tijdje geen FM gedaan. En start normaal met kleine clubs. Maar wil nu ook wel een game met een top/suptopper waar nog genoeg uitdaging in zit en gewoon even lekker door de seizoenen heen te rammen.. ;c Iemand aanraders/ideeen? 

Als je met een data update speelt, heeft de Premier League een aantal leuke teams. Arsenal, Aston Villa, Wolves, maar een wat kleinere club zoals Norwich en Brentford hebben ook wel leuke transfers gedaan.

Ik ben zoek naar een club met:

- Goede jeugdfaciliteiten

- In minder grote Europese competite (Griekeland, Slowakie enz.)

- Goed in eigen competite, maar uitdaging voor titels en europees voetbal.

- Niet zo stricte transfer regels

2 uur geleden zei Pharrell:

Ik ben zoek naar een club met:

- Goede jeugdfaciliteiten

- In minder grote Europese competite (Griekeland, Slowakie enz.)

- Goed in eigen competite, maar uitdaging voor titels en europees voetbal.

- Niet zo stricte transfer regels

Ik vind de Zweedse competitie wel leuk, vooral bijv AIK. Anders misschien ook één van de grote clubs uit Praag? Ook wel leuk om in een competitie in te stappen met een team waarmee je een bijdrage kan leveren aan de clubs die in Europa goed presteren. Dus een tweede club naast Celtic in Schotland, misschien een team als Rapid Wien? Of een club in Kroatië? 

Zelf met erg veel plezier meegedaan aan de estafette met Hajduk Split, maar daar heb je wel wat restricties. 

12 minutes ago, Abe said:

Ik vind de Zweedse competitie wel leuk, vooral bijv AIK. Anders misschien ook één van de grote clubs uit Praag? Ook wel leuk om in een competitie in te stappen met een team waarmee je een bijdrage kan leveren aan de clubs die in Europa goed presteren. Dus een tweede club naast Celtic in Schotland, misschien een team als Rapid Wien? Of een club in Kroatië? 

Zelf met erg veel plezier meegedaan aan de estafette met Hajduk Split, maar daar heb je wel wat restricties. 

AIK heb ik in FIFA tot een Champions League finalist gebracht paar jaar terug, dus misschien dit maal in FM? 

Ik ga kiezen tussen AIK, Sparta Praag en Aberdeen