Jump to content

Club gezocht

Recommended Posts

Ik zoek niet direct een club maar eerder een ex-voetballer om in diens huid te kruipen. Ben van plan om in Engeland te beginnen, zijn genoeg clubs daar die me aanspreken, dus als er eentje vrijkomt denk ik daar in te stappen. Weet alleen niet onmiddellijk een leuke ex-voetballer waarbij dat realistisch gezien zou kunnen. En heb toch ook wel de ambitie om te clubhoppen. Zat zelf te denken aan deze namen:

- Nuno Gomes (Benfica als favoriete club vind ik wel fijn, maar heeft slechts 1 jaar bij Blackburn gespeeld)

- Thierry Henry (Arsenal als favoriete club is ok, Barcelona dan weer wat minder en volgens FM een hekel aan Man Utd, plus zijn reputatie is mss net wat te groot, ook al moet hij zich als manager weer wat opwerken, lijkt daarvoor in Engeland wel kans te maken)

- Raúl (Real Madrid als favoriete club is goed, maar heeft eigenlijk niets met Engeland)
- Raul Meireles (Porto als favoriete club vind ik minder net als het feit dat hij bij Liverpool en Chelsea heeft gespeeld, zijn niet direct de clubs waar ik op mik)

- Nicolas Anelka (Heeft zowat overal gespeeld, maar ik zie er geen manager in)

- Esteban Cambiasso (Inter en Real Madrid als favoriete clubs is top, maar kan hij zomaar manager worden in Engeland?)

- Rickie Lambert (Komt qua reputatie nog het meeste in de buurt naar waar ik naar streef, is Engelsman, maar fan van Liverpool en ook nooit buiten Engeland actief geweest)

Het meeste neig ik nu zelf naar Nuno Gomes en Esteban Cambiasso, zie die persoonlijk nog het meeste kans hebben om aan de slag te gaan bij clubs als West Ham, Southampton, Everton, ...

• Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na een nachtje slapen, heb ik uiteindelijk besloten om met Sparta Praag te beginnen!

Debrecen (Debreceni VSC), zevenvoudig landskampioen (allen tussen 2005 en 2014), is de tweede Hongaarse ploeg ooit geweest die groepsfase CL wist te bereiken (2009/10) en reeds gedegradeerd (voor het

Volgens mij krijg je dan minpunten in Peru.    EDIT: Ja!  

Posted Images

Ik wil denk ik een save beginnen in de derde divisie van Spanje. Nu denk ik zelf aan Deportivo en racing Santander. 
Jullie nog andere suggesties en waarom die club?

6 minuten geleden zei vlietje:

Ik wil denk ik een save beginnen in de derde divisie van Spanje. Nu denk ik zelf aan Deportivo en racing Santander. 
Jullie nog andere suggesties en waarom die club?

Hahaha niemand wilt met Inter de Madrid starten he... ik weet ook niet waarom, maar vind het logo wel leuk en je hebt uitdaging om de twee grootmachten uit Madrid te evenaren.

Op 1-5-2021 om 18:50 zei Steels:

Ik zoek niet direct een club maar eerder een ex-voetballer om in diens huid te kruipen. Ben van plan om in Engeland te beginnen, zijn genoeg clubs daar die me aanspreken, dus als er eentje vrijkomt denk ik daar in te stappen. Weet alleen niet onmiddellijk een leuke ex-voetballer waarbij dat realistisch gezien zou kunnen. En heb toch ook wel de ambitie om te clubhoppen. Zat zelf te denken aan deze namen:

- Nuno Gomes (Benfica als favoriete club vind ik wel fijn, maar heeft slechts 1 jaar bij Blackburn gespeeld)

- Thierry Henry (Arsenal als favoriete club is ok, Barcelona dan weer wat minder en volgens FM een hekel aan Man Utd, plus zijn reputatie is mss net wat te groot, ook al moet hij zich als manager weer wat opwerken, lijkt daarvoor in Engeland wel kans te maken)

- Raúl (Real Madrid als favoriete club is goed, maar heeft eigenlijk niets met Engeland)
- Raul Meireles (Porto als favoriete club vind ik minder net als het feit dat hij bij Liverpool en Chelsea heeft gespeeld, zijn niet direct de clubs waar ik op mik)

- Esteban Cambiasso (Inter en Real Madrid als favoriete clubs is top, maar kan hij zomaar manager worden in Engeland?)

- Rickie Lambert (Komt qua reputatie nog het meeste in de buurt naar waar ik naar streef, is Engelsman, maar fan van Liverpool en ook nooit buiten Engeland actief geweest)

Het meeste neig ik nu zelf naar Nuno Gomes en Esteban Cambiasso, zie die persoonlijk nog het meeste kans hebben om aan de slag te gaan bij clubs als West Ham, Southampton, Everton, ...

Ik vond destijds Nuno Gomes zo'n verschrikkelijke gozer, wel een goaltjesdief bij uitstek. Na zo'n carrière dan nog even lekker wat potjes meepakken in Blackburn past echt precies. Ik zou voor hem gaan! 

2 uur geleden zei Emmerich.:

Ik vond destijds Nuno Gomes zo'n verschrikkelijke gozer, wel een goaltjesdief bij uitstek. Na zo'n carrière dan nog even lekker wat potjes meepakken in Blackburn past echt precies. Ik zou voor hem gaan! 

Ben er inmiddels uit dat ik een game met Hertha Berlijn ga starten, maar het probleem van mijn alter-ego blijft hetzelfde :classic_unsure:

Denk dat het Thierry Henry wordt, die de kans krijgt zijn managers-carrière te herlanceren daar!

4 uur geleden zei MNie:

Hahaha niemand wilt met Inter de Madrid starten he... ik weet ook niet waarom, maar vind het logo wel leuk en je hebt uitdaging om de twee grootmachten uit Madrid te evenaren.

Ik heb zelf minder met dit soort clubs omdat ze pas in 2002 opgericht zijn. 
Het is wel leuk om de twee grote Madrid clubs te verslaan in de toekomst en de grootste van Madrid te worden

1 uur geleden zei Steels:

Ben er inmiddels uit dat ik een game met Hertha Berlijn ga starten, maar het probleem van mijn alter-ego blijft hetzelfde :classic_unsure:

Denk dat het Thierry Henry wordt, die de kans krijgt zijn managers-carrière te herlanceren daar!

Dan is Gábor Király toch wel een absoluut goede match. Elke wedstrijd in zijn vieze trainingsboek keepen. Heerlijk!

Op 1-5-2021 om 18:50 zei Steels:

Paul Mc Grath (Aston Villa)

1 uur geleden zei Superboeren:

Iemand nog een leuke aanrader voor mij.. denk dat ik De Graafschap game maar even laat liggen ;c

Wat voor een type save ben je naar op zoek?

6 minuten geleden zei Superboeren:

Sta open voor een uitdaging.. Club om op te bouwen in ieder geval.. Andere club in de kkd kan ook.. maakt mij weinig uit als er maar uitdaging ligt. :D

Volgens mij ben jij ook nog wel van het opleiden als ik me niet vergis. Le Havre en Sochaux zijn in Frankrijk echte aanraders. Portugal is ook altijd leuk omdat er bijna geen selectieregels zijn. Kun je lekker op newgen jacht ;)

Envigado in Colombia is ook een echte uitdaging maar wel een lekkere opleiding! O.a. James komt daar vandaan. 

In NL vind ik altijd Almere City wel leuk.

• 2 weeks later...

Oost Europa begint toch weer te kriebelen... Blijven de mooiste saves in mijn ogen, dus zoek ik een nieuwe uitdaging naast Qatar voor de afwisseling. 

Slavia Sofia; goede jeugdopleiding, mooie uitdaging om Ludogorets van de troon te stoten als minder grote club in het land.

Sparta Praag; ook een goede jeugdopleiding, bij lange na niet meer de beste club van Tsjechië, dus daar ligt nog weer een uitdaging en je hebt natuurlijk Hlozek rondlopen 🙏.

Hongarije: geen idee welke club, maar de regels met non EU spelers zijn prima. Afrikaanse spelers worden gezien als EU spelers, net als in Frankrijk. 

Lokomotiva Zagreb; de grote broer van de troon stoten, al lijkt me dat nog wel moeilijk doordat de clubs één eigenaar heeft. Geen idee in hoeverre de spelers gratis overgenomen kunnen worden door Dinamo of welke rechten je hebt.

15 uur geleden zei Mordurette:

Hongarije: geen idee welke club, maar de regels met non EU spelers zijn prima. Afrikaanse spelers worden gezien als EU spelers, net als in Frankrijk. 

Puskás Akadémia FC :<

FK Vojvodina(Servië) is misschien nog wel een leuke optie. Proberen om de grote 2 uit Belgrado van de troon te stoten.  Hebben ook wel een leuke jeugdopleiding, dacht ik. Servie produceert in FM natuurlijk sowieso heerlijke newgens.

1 uur geleden zei Regis:

FK Vojvodina(Servië) is misschien nog wel een leuke optie. Proberen om de grote 2 uit Belgrado van de troon te stoten.  Hebben ook wel een leuke jeugdopleiding, dacht ik. Servie produceert in FM natuurlijk sowieso heerlijke newgens.

Ik hou ervan om lekker newgens te jagen, ook vanuit het buitenland. Als ik het goed bekeken heb zijn de regels in Servië niet echt heel makkelijk qua buitenlanders en/of non EU spelers, vandaar dat ik meer zat te denken aan Tsjechië, waar spelers uit Servië gelden als EU spelers.

Op 23-5-2021 om 23:31 zei Mordurette:

Oost Europa begint toch weer te kriebelen... Blijven de mooiste saves in mijn ogen, dus zoek ik een nieuwe uitdaging naast Qatar voor de afwisseling. 

Slavia Sofia; goede jeugdopleiding, mooie uitdaging om Ludogorets van de troon te stoten als minder grote club in het land.

Sparta Praag; ook een goede jeugdopleiding, bij lange na niet meer de beste club van Tsjechië, dus daar ligt nog weer een uitdaging en je hebt natuurlijk Hlozek rondlopen 🙏.

Lokomotiva Zagreb; de grote broer van de troon stoten, al lijkt me dat nog wel moeilijk doordat de clubs één eigenaar heeft. Geen idee in hoeverre de spelers gratis overgenomen kunnen worden door Dinamo of welke rechten je hebt.

Debrecen (Debreceni VSC), zevenvoudig landskampioen (allen tussen 2005 en 2014), is de tweede Hongaarse ploeg ooit geweest die groepsfase CL wist te bereiken (2009/10) en reeds gedegradeerd (voor het eerst in zevenentwintig jaar) naar het tweede niveau van Hongarije.

Captain is een oud-speler van de club, die op jonge leeftijd naar PSV vertrok en furore maakte met onder meer zijn traptechniek: Balázs Dzsudzsák.

Op 23-5-2021 om 23:31 zei Mordurette:

Ik had in FM20 wel een leuke save in Bosnië met Banja Luka. Na 2 seizoenen kun je daar de beste manager aller tijden zijn. Nationaal niet zo heel veel uitdaging, maar Europees des te meer.

• 3 weeks later...
17 uur geleden zei vlietje:

Ik kan maar geen leuke game vinden na mijn journeyman game. 
zit nu te denken om een lange game te beginnen in Portugal. Heb daar eigenlijk nog nooit gespeeld. 
iemand tips wat leuke teams zijn?

Geen top 6 ploegen van de Liga NOS. 

Ik heb deze editie een zeer fijne game gehad met Nacional da Madeira. Veel uitdaging in (in het echt laatste geëindigd) maar toch wel mogelijkheden, zeker als je graag met eigen jeugd werkt. Kan het zeker aanraden!

3 uur geleden zei TomFsoccer:

Ik heb deze editie een zeer fijne game gehad met Nacional da Madeira. Veel uitdaging in (in het echt laatste geëindigd) maar toch wel mogelijkheden, zeker als je graag met eigen jeugd werkt. Kan het zeker aanraden!

Ja ook leuk. 
Neig nu het meeste naar een derde divisie club. Estrela da amadora, vitoria setubal. Olhanense of Leiria

29 minuten geleden zei vlietje:

Ja ook leuk. 
Neig nu het meeste naar een derde divisie club. Estrela da amadora, vitoria setubal. Olhanense of Leiria

Zijn die laatste 3 niet ooit actief geweest in de eredivisie van Portugal?

Zijn dan ook flink naar beneden getuimeld.