Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3de seizoen met THES zit er op en is vlot verlopen. Volgend seizoen Conference League, dat zal goed zijn voor de financiën als we door de voorrondes geraken.

Ik vraag mij wel af waarom Standard ook de Conference League in mag? Genk heeft de beker gewonnen (Antwerp verliezend finalist) dus dat ECL ticket ging automatisch naar mij maar ik heb toch de laatste PO moeten spelen tegen Z-W die PO2 gewonnen hadden, normaal moeten Thes en Z-W toch dat ticket krijgen niet? @Glenn08 @Bingbangboem @RubenS2

bc91d78356da3be34b92817e2116bfad.png

78c7f07519334fd35e3c3ed38e002126.png

81d5dbb99c789708da0efd70fb42bf52.png

10 uur geleden zei glennix:

@RubenS2In welk seizoen zit je ondertussen met Aalst? En welke database gebruik je?

Ik speel FM20 en zit nu in seizoen 2033-2034. Ik speel met de standaard database, maar heb eerst een seizoentje gesimuleerd. Ik speel namelijk de youth only challenge en in dit topic post ik jaarlijks mijn voortgang (vanaf pagina 4, op pagina 5 begint het echt).

Op 14-2-2021 om 13:59 zei chrisje1993:

4duu2JV.png

Na een mindere periode na de winterstop, mede door veel blessures, mag Ajax de titel toch niet meer ontgaan. Zelf zullen we nog alles op alles moeten gaan zetten om de tweede plek te behouden.

Met de winterstop waren we medekoploper met ajax.

Dat is pijn om ze na de winterstop zo te zien uitlopen.

Einde tweede seizoen, 2x op rij een tweede plaats. Deze is wel jammer, gezien we er zo dicht tegen waren en het uiteindelijk hebben weggegeven. Wel iets meer geld beschikbaar nu. Hopelijk kunnen we in seizoen 3 kampioen spelen. Niet het enige doel, want wil ook de beste jeugdopleiding opzetten in Portugal en daar ben ik nog ver af.

Schermafbeelding 2021-02-17 om 14.21.48.png

51 minuten geleden zei TomFsoccer:

Einde tweede seizoen, 2x op rij een tweede plaats. Deze is wel jammer, gezien we er zo dicht tegen waren en het uiteindelijk hebben weggegeven. Wel iets meer geld beschikbaar nu. Hopelijk kunnen we in seizoen 3 kampioen spelen. Niet het enige doel, want wil ook de beste jeugdopleiding opzetten in Portugal en daar ben ik nog ver af.

Schermafbeelding 2021-02-17 om 14.21.48.png

Vet hoor! Goede prestatie daar op Madeira. Ga je ook een letterlijk een springplank zijn voor Zuid-Amerikaans talent naar Europa of ga je echt richten op je jeugdopleiding?