Jump to content

(Tussen)stand

Recommended Posts

3 uur geleden zei Glenn08:

Francs Borains? Moet dat niet Seraing zijn?

Ja, dat is een fout die al jarenlang in FM zit als je in het Nederlands speelt, heb het als zovele anderen al lang aangegeven bij SI maar ze doen er niets aan... Als je in het Engels speelt staat er wel Seraing.

• Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eindelijk kampioen seizoen 2033-2034, Tranmere Rovers.

Jaja.

Posted Images

Een geweldig seizoen 2! Ik denk zelfs dat we boven ons kunnen hebben gepresteerd maar dat zien we volgend jaar wel. Voor volgend seizoen heb ik 20 miljoen gekregen om me te versterken en Tonali komt transfervrij over. Zit er ook aan te denken om R. Araujo en Pellistri weer te huren, want die zijn echt buitengewoon geweest.

image.png.bbce017d82e9cc483a6a66cb7e4d3842.png

Het derde seizoen is weer iets beter gegaan met een mooie tweede plaats. De beker is meegenomen en Europees kwamen we tekort tegen Everton, nadat we Dinamo volledig weggevaagd hadden. Volgend jaar beginnen we in ieder geval in de CL. Proberen de ploeg te versterken om ook het Feyenoord van John Dahl Tomasson te kunnen verslaan.

RBG - seizoen 3.png

RBG - seizoen 3 - beker.png

RBG - seizoen 3 -  Conference League.png

7 uur geleden zei glennix:

Ja, dat is een fout die al jarenlang in FM zit als je in het Nederlands speelt, heb het als zovele anderen al lang aangegeven bij SI maar ze doen er niets aan... Als je in het Engels speelt staat er wel Seraing.

Kun je zelf ook in de Editor aanpassen natuurlijk

1 minuut geleden zei bingo11:

Kun je zelf ook in de Editor aanpassen natuurlijk

Volgens mij niet, het is volgens SI een vertaalfout. Maar ik heb nu bij instellingen alleen de namen in het Engels gezet en nu staat er gewoon Seraing. :)

Een fantastisch seizoen voor ons als promovendus! 4de in de reguliere competitie en in Play Off 1 de 3de plaats gehaald. Dus volgend seizoen Europa League. :) De balans staat wel op -5 miljoen en heb geen TB en amper salarisbudget dus het gaat zoeken worden naar spelers die voor een habbekrats willen komen voetballen bij ons.

9f4a939431ad7b21dd3ff473ed7579b1.png

image.png.025bc3695f93ffb18c70a999f0d39c51.png

Tweede seizoen in de Serie A met gepaste afstand van de top 5 geëindigd. Had eigenlijk het hele seizoen niet het gevoel dat dit erin zat maar na een goede laatste fase toch bij de plekken voor Europees voetbal beland. Aan de hand van onderstaande spelers, en zoals jullie kunnen zien is talent volop aanwezig.

image.thumb.png.82431b31caddd501131b859643f77944.png

Andrej Klemencic, in het eerste seizoen komen aanwaaien en nu bestempeld als wonderkind. Met 25 goals in 43 wedstrijden waarvan 21 in de Serie A was deze man on fire. Nog steeds geen echte afwerker, maar hij is nog 19 en als hij uiteindelijk op 13/14 uitkomt mag ik niet klagen.

image.thumb.png.e4acb88bb2f7f3045e827d74d798ee04.png

Bruno Laporta een Uruguayaanse Italiaan die zowel de linker als rechter flank kan bestormen en ook als wonderkind wordt bestempeld. 

image.thumb.png.634efbc478add9803e187e6f3e1e4a5e.png

Yuri Carradorini, ouderwets geprofiteerd van de degradatie van een ander. Parma werd er afgelopen seizoen uitgeknikkerd waardoor deze baas voor 8 miljoen was op te pikken. Niet nadenken, gewoon doen. 

5 uur geleden zei glennix:

Een fantastisch seizoen voor ons als promovendus! 4de in de reguliere competitie en in Play Off 1 de 3de plaats gehaald. Dus volgend seizoen Europa League. :) De balans staat wel op -5 miljoen en heb geen TB en amper salarisbudget dus het gaat zoeken worden naar spelers die voor een habbekrats willen komen voetballen bij ons.

Staat ECL voor de Champions League of de Conference League? Hoe dan ook, dan krijgt dus óf de rechtmatige kampioen (in een normale, serieuze competitie wint de nummer één) niet het beste ticket, óf de nummer vijf een van de beste tickets :-D

Volgens mij ligt het aan de taal, dacht dat in het Nederlands de ECL de Conference League is en CL de Champions League. In het Engels is ECL de Champions League en dan de EC2 de Conference League. ;c 

@Tim' ECL staat in mijn game voor Conference League, EL = Europa League en CL= Champions League. (Hangt ook vanaf in welke taal en met welke name fix je speelt, ik speel met die van Sortitoutsi.) 

Gent was kampioen geworden omdat ze Play-Off 1 (De kampioensgroep) gewonnen hadden, Brugge die in de reguliere competitie 1ste waren hebben enorm slecht gepresteerd in Play-Off 1 waardoor ze van plaats 1 naar plaats 4 gezakt waren. De prijzen in België worden pas verdeeld na Play-Off 1.

*In Play-Off 1 spelen de eerste 4 ploegen mee en worden de punten die in de reguliere competitie behaald zijn eerst gehalveerd en dan speelt men 2x tegen elkaar.

Dus in dit geval speelt Gent en Anderlecht Champions League, Lierse Europa League en Brugge Conference League.

Het is een boeltje hé die Belgische Competitie. :classic_tongue:

REGULIERE COMPETITIE

9f4a939431ad7b21dd3ff473ed7579b1.png

PLAY-OFF 1

d2a2e85d11b70470d87dbef30fed4a52.png

Edited by glennix

Jaar 2 met Utsiktens BK. Uiteindelijk boven verwachting gepresteerd met promotie na play/offs.

Nu naar de tweede divisie van Zweden toe en ondertussen kijken of er een leuke club vrij komt die een stap omhoog is.

Utsiktens jaar 2.png

1e seizoenshelft op FM21 zit er op met Feyenoord. Werkelijk alle spelers presteren goed behalve Jorgensen. Alle teams al gehad behalve Fortuna, Emmen en Heracles. In Europa de groep gewonnen en door in de beker.

Diemers, Linssen, Pratto en Geertruida presenteren bovenverwachting. Ganvoula is voor 750K gekocht en ondertussen al 8 miljoen waard.  

image.thumb.png.5d0e380f8cc425e3c502e83fedbe1445.png

Spoiler

image.png.b97fed4cb5c3350b1e4bfdbec08a571c.png

Spoiler

image.png.d3b21df85ee40def552a64ee78b9d894.png

245994893_Schermafbeelding2021-01-20om23_35_52.thumb.png.5661f9a343974cb6c056570918672ea9.png

Stapte halverwege het eerste seizoen als werkloze in bij Cambuur toen ze er slecht voorstonden. In het tweede seizoen kampioen geworden van de KKD dus dit was ons eerste seizoen in de Eredivisie. Niet slecht, en toen het WK in november begon stonden we zelfs 6e. Daarna in 20 wedstrijden slechts 3 keer gewonnen, waardoor we aardig wat zijn gezakt, maar niet zo erg dat het echt billenknijpen werd gelukkig.

Nu ben ik wel toe aan een nieuwe uitdaging. Zal deze zomer mijn ogen open houden voor een middenmoter of subtopper in Nederland of België, al lijkt een baan in Griekenland me ook weleens leuk. Ik hoop in elk geval dat er wat leuks voorbij komt. Zal qua reputatie geen al te groot probleem worden denk ik, kreeg halverwege het seizoen ook al een aanbieding van Vitesse die ik heb afgewezen omdat ik het seizoen bij Cambuur wilde afmaken.

Daar zijn we dan halverwege het seizoen. In de competitie draaien we een goed, maar toch wisselvallig seizoen. Doelman Hahn is verkocht aan RC Genk en de vervanger krijgt er iets meer om de oren. Toch eindigen we de eerste helft van het seizoen op een keurige tweede plaats. Al heeft PSV 1 wedstrijd en Ajax 2 wedstrijden minder gespeeld. De JC schaal hebben wij al gewonnen, dus we hebben dit seizoen al een prijs.
Europees gezien is het na een prima start in de voorrondes uitgelopen tot een deceptie in de groepsfase, maar er mag gezegd worden dat de loting ook niet heel makkelijk was. Met een tweestrijd die duidelijk voor onze grote broer was.

RBG - seizoen 4 - halverwege.png

RBG - seizoen 4 -  Champions League.png

Inmiddels een side game begonnen met Hertha Berlin (na een artikel op Fm gelezen te hebben).  De winterstop is voorbij en de eerste 22 wedstrijden zijn gespeeld. En dan te bedenken dat ik na 7 wedstrijden pas 4 punten had en 15e stond. NA een 2-2 tegen dortmund begon het te lopen met 6 wedstrijden achter elkaar zonder tegen doelpunt en zelf 18 keer scoren. 

Gaat lekker zo, doel was middenmoot, nu aangepast naar linkerrijtje. Alles boven plek 9 is mooi meegenomen. 

image.png.af6a166d28477d10894e0b1fae07b063.png

Spannende strijd om de titel in de bundesliga. Zal Bayern na 8 jaar van de troon gestoten worden of bezwijken Köln en Hertha onder de druk? Over 4 wedstrijden weten wij het.

Op de een na laatste speelronde staat de ontmoeting tussen mijn Hertha en nummer 1 Köln. 

image.png.baa0d8f49da0550c47bb1c65e8f71425.png

Edited by SLeePo

Aan het eind van dit seizoen hebben we de dubbel te pakken.

Er werd soepeltjes gewonnen van AZ.

In de competitie was het tot het eind spannend. We wonnen bij Feyenoord en daar werd het verschil gemaakt.

Deze mentale klap kwamen zij niet meer te boven in de laatste 4 wedstrijden.

RBG - seizoen 4.png

RBG - seizoen 4 - beker.png

Eindstand seizoen 1, mag niet klagen. 

Bayern toont aan over de meeste ervaring te beschikken. Koln verliest de laatste 2 wedstrijden (waaronder tegen mij) en verliest hierdoor het kampioenschap. Volgend seizoen hopen op een betere start om dan wel kampioen te kunnen worden. 

image.png.0878553f40497183aa344372966f2f78.png

Reguliere Competitie

156a0d10439dcca08021e47154477c50.png

Play-Off 1

de2b5063f7d9b1ac160f8931808afccc.png

Zulte-Waregem heeft ons Europa League ticket gekregen omdat zij de Beker gewonnen hebben, daardoor spelen wij volgend seizoen Europa Conference League. Financieel gaat het nog altijd niet goed, we maken veel verlies doorheen het seizoen en er zijn weinig inkomsten, maar 2,2 miljoen euro sponsoring per seizoen.

Dus we moeten dat proberen goed te maken met de verkoop van spelers en/of Europees voetbal halen. In het tussenseizoen nog een groot talent kunnen verkopen voor 12 miljoen euro aan Man U, op de balans staat 4 maanden later nog maar 2,2 miljoen op van die 12 miljoen.