Jump to content

(Tussen)stand

Recommended Posts

• Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jaja.

Eindelijk kampioen seizoen 2033-2034, Tranmere Rovers.

@DannyKnappe prestaties! Armstrong is hier bij Rangers ook echt goed, scoorde vorig seizoen in 1 wedstrijd 6 (!) keer tegen mij.      Ondertussen gaat het ons in seizoen 2 op het

Posted Images

Seizoen 1 met Red Bull Groningen was de beker iets succesvoller.

Helaas kwam ik diezelfde club in seizoen 2 iets eerder tegen.

Doelstelling van 3e ronde in de beker halen is ook niet gelukt.

RBG - beker - seizoen 1.png

RBG - beker - seizoen 2.png

17 uur geleden zei Urbeto:

@DannyKnappe prestaties! Armstrong is hier bij Rangers ook echt goed, scoorde vorig seizoen in 1 wedstrijd 6 (!) keer tegen mij. 

aFDDH5e.png

Ondertussen gaat het ons in seizoen 2 op het hoogste niveau (2024/2025) redelijk voor de wind. We zijn natuurlijk pas halverwege, maar na 13x Celtic is het wel weer tijd voor een andere kampioen. Laatste keer dat zowel Rangers als Celtic geen kampioen werden was in 1984/1985 (Aberdeen). Mooie missie dus. 

Zes heb ik hem er nog niet zien maken geloof ik, maar wel al vaker vier keer. Z'n stats zijn niet eens super (wel voor mijn team, maar niet over de hele PL gekeken, maar hij is al anderhalf seizoen steengoed.

Volgens mij was Ferguson toen nog coach bij Aberdeen :)

45 minuten geleden zei Danny:

Zes heb ik hem er nog niet zien maken geloof ik, maar wel al vaker vier keer. Z'n stats zijn niet eens super (wel voor mijn team, maar niet over de hele PL gekeken, maar hij is al anderhalf seizoen steengoed.

Volgens mij was Ferguson toen nog coach bij Aberdeen :)

Klopt helemaal! Geweldige manager. 

Prima seizoen, zeker als je rekening houd met het feit dat we 2 seizoenen geleden nog voorlaatste werden als promovendus in de PL en daardoor vorig seizoen weer in de Championship speelden.

bd507374fcca12b61398c127717d7226.png

57 minuten geleden zei glennix:

Prima seizoen, zeker als je rekening houd met het feit dat we 2 seizoenen geleden nog voorlaatste werden als promovendus in de PL en daardoor vorig seizoen weer in de Championship speelden.

bd507374fcca12b61398c127717d7226.png

Heb je dan de selectie aardig in tact kunnen houden in die twee jaar zodat spelers ontwikkelde of veel wisselingen gehad en goed kun versterken?

41 minuten geleden zei MNie:

Heb je dan de selectie aardig in tact kunnen houden in die twee jaar zodat spelers ontwikkelde of veel wisselingen gehad en goed kun versterken?

Ja, ik heb de selectie redelijk in tact kunnen houden en aangevuld met een 5 tal directe versterkingen en ook 2 jeugdspelers die zich stormachtig ontwikkeld hadden die een belangrijke rol gespeeld hebben in het goede boerenjaar.

10 uur geleden zei glennix:

Ja, ik heb de selectie redelijk in tact kunnen houden en aangevuld met een 5 tal directe versterkingen en ook 2 jeugdspelers die zich stormachtig ontwikkeld hadden die een belangrijke rol gespeeld hebben in het goede boerenjaar.

Prima prestatie hoor, netjes gedaan. Nu versterken, ontwikkelen en hoger eindigen

Vanwege het WK in Qater is de winterstop dit seizoen in november/december en starten wij weer op de laatste dag van het jaar met de 2e seizoenshelft. Een mooie derde plaats, Feyenoord zal dit seizoen wel weer te sterk blijken. Zij hebben trouwens een oude bekende als trainer. Ene Jon Dahl Tomasson die hen vorig seizoen naar de dubbel heeft geloodst. 

RBG - seizoen 3 - halverwege.png

Werkloos begonnen met laagste reputatie en zonder diploma´s .

Ben in September terecht gekomen in de derde divisie van Zweden.

Utsiktens BK stond na 19 wedstrijden op de 13de plaats.

Uiteindelijk 10de geworden. 

Nu op naar jaar 2

Utsikten jaar 1.png

Het is winterstop en ik kijk zeer tevreden terug naar de eerste seizoenshelft! Europa League zou heel leuk zijn maar het gaat denk ik moeilijk worden. Nu proberen een paar spelers te strikken met een aflopend contract. @van der Waterheb jij nog tips met spelers met een aflopend contract die jij hebt gehaald in seizoen 2?

image.png.c71fef6152e9e95f4f2d4dfb700e116b.png

2 minuten geleden zei LeoMessiFM:

Het is winterstop en ik kijk zeer tevreden terug naar de eerste seizoenshelft! Europa League zou heel leuk zijn maar het gaat denk ik moeilijk worden. Nu proberen een paar spelers te strikken met een aflopend contract. @van der Waterheb jij nog tips met spelers met een aflopend contract die jij hebt gehaald in seizoen 2?

image.png.c71fef6152e9e95f4f2d4dfb700e116b.png

lekker bezig! Ik heb eind seizoen 2 Isco transfervrij binnengehaald, wellicht ook eens kijken naar Hermoso en Jandro Orellana die voor een redelijke prijs zijn op te halen

1 minuut geleden zei van der Water:

lekker bezig! Ik heb eind seizoen 2 Isco transfervrij binnengehaald, wellicht ook eens kijken naar Hermoso en Jandro Orellana die voor een redelijke prijs zijn op te halen

Oke bedankt voor de tips. Ben nu zelf bezig met Tonali, maar die wordt lastig want er is veel interesse 

7 minuten geleden zei LeoMessiFM:

Oke bedankt voor de tips. Ben nu zelf bezig met Tonali, maar die wordt lastig want er is veel interesse 

zou heerlijk zijn als je die kan binnenhalen. Luis Suarez (colombiaan) wist ik ook voor 25 miljoen binnen te halen en zit nu nog steeds in mijn selectie. Alex Centelles gebruik ik ook nog steeds.

7 minuten geleden zei FlyD:

Een behoorlijke dip rond maart waardoor we onze eerste plaats verloren. Gelukkig toch rechtstreeks kunnen promoveren.

1402896598_Schermafbeelding2021-01-18om20_03_18.png.a04e813e2b0364c3e822bd8a7e5e48e1.png

Netjes hoor, gefeliciteerd met de promotie.