Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Paar records gezet voor League One: meeste aantal punten in een seizoen en meeste overwinningen in een seizoen. In de voorbereiding gewonnen van Everton en gelijk gespeeld tegen Spurs, en naast de uitschakelingen op de screenshot hebben we Sheffield United uit de FA cup gegooid in de derde ronde. Daarna wel geluk met de loting, twee VN clubs geloot in rondes vier en vijf. Was best een lekker seizoen :)

Screen.jpg

Het was nog bibberen tot de voorlaatste speeldag om zeker te zijn van promotie, ook 12 punten voorsprong nog weg gegeven in de laatste wedstrijden op de nummer 3. Maar het belangrijkste is dat we volgend seizoen in La Liga spelen! :classic_biggrin:

b82f45fc80c60c2896535641aa5d803d.png

10 uur geleden zei TomFsoccer:

Zitten daar wat leuke talenten bij Catania?

Zit helemaal niks :-D Ik moet het vooral hebben van een oerdegelijke tactiek, begon het eerste seizoen met 2 punten in de mindering omdat er financiële problemen waren. We zitten op het randje van in de - gaan dus dat is nog niet drastisch verbeterd. Heb het geluk dat ik een leuk talentje bij Juventus heb weten te strikken (Hans Nicolussi Caviglia) leuke keeper van Monaco (Loïs Badiashile) en heb heel veel geluk dat mijn spits er bijna meer inschiet dan die in zijn gehele carrière ooit heeft gedaan (Alessandro Capello). Heb nog geen stuiver uitgegeven en richt me alleen maar op transfervrije versterkingen die er meteen staan (Genarro Acampora, Salvatore Molina, Christian Dell'Orco, Luca Palmiero en Markel Etxeberria). 

Halverwege seizoen 2, na het kampioenschap van afgelopen jaar.

Keurige 5e plek met een "redelijke" selectie.

Eens zien wat de winterstop ons brengt en of we nog wat plaatsen kunnen stijgen.

Anders Europa in via de play offs.

RBG - seizoen 2 - halverwege.png

Edited by MNie

image.png.4a4c4fa04cfa89b2ec218fe7461c6f29.png

5 wedstrijden onderweg, alleen verloren op bezoek bij Verona. Voor de rest winst tegen Cagliari (uit), Cittadella (uit), Benevento (thuis) en mooiste van de vier Napoli (thuis). Ik denk dat we met het aankomende programma een stuk gaan droppen (Roma, Juve, Inter en Atalanta) maar dat mag de pret niet drukken. 

15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.4a4c4fa04cfa89b2ec218fe7461c6f29.png

5 wedstrijden onderweg, alleen verloren op bezoek bij Verona. Voor de rest winst tegen Cagliari (uit), Cittadella (uit), Benevento (thuis) en mooiste van de vier Napoli (thuis). Ik denk dat we met het aankomende programma een stuk gaan droppen (Roma, Juve, Inter en Atalanta) maar dat mag de pret niet drukken. 

Pittige reeks voor de boeg.. ik heb nog 5 wedstrijden te gaan tot einde seizoen met RBG

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.55fa562d80295c78eea43a83d947b917.png

Na 1/3e van de competitie gehad te hebben bivakkeren we op een tweede plaats. Italië heeft ondertussen het WK gewonnen dus we mogen eindelijk weer. :classic_love:

Dan ben je de zware reeks lekker doorgekomen, goed bezig!

Eerste seizoen kampioen geworden en de Carabao Cup gewonnen. Tweede seizoen gaat ook uitstekend tot dusver. Bekendste speler is Jesse Lingard die transfervrij overkwam van Manchester United, en sterspeler is Armstrong (spits die er al vanaf het begin bij zit). Die heeft in het eerste seizoen 49 goals gemaakt (34 competitie, 15 in de bekertoernooien) en dit seizoen staat 'ie al op 37 (21 competitie, 6 beker, 10 Europees). Hij is inmiddels al 40M waard :)

Screen.jpg

@DannyKnappe prestaties! Armstrong is hier bij Rangers ook echt goed, scoorde vorig seizoen in 1 wedstrijd 6 (!) keer tegen mij. 

aFDDH5e.png

Ondertussen gaat het ons in seizoen 2 op het hoogste niveau (2024/2025) redelijk voor de wind. We zijn natuurlijk pas halverwege, maar na 13x Celtic is het wel weer tijd voor een andere kampioen. Laatste keer dat zowel Rangers als Celtic geen kampioen werden was in 1984/1985 (Aberdeen). Mooie missie dus. 

30 minuten geleden zei Urbeto:

@DannyKnappe prestaties! Armstrong is hier bij Rangers ook echt goed, scoorde vorig seizoen in 1 wedstrijd 6 (!) keer tegen mij. 

aFDDH5e.png

Ondertussen gaat het ons in seizoen 2 op het hoogste niveau (2024/2025) redelijk voor de wind. We zijn natuurlijk pas halverwege, maar na 13x Celtic is het wel weer tijd voor een andere kampioen. Laatste keer dat zowel Rangers als Celtic geen kampioen werden was in 1984/1985 (Aberdeen). Mooie missie dus. 

Lekker uitgelopen hoor, die is al binnen!