Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

8 uur geleden zei glennix:

Niet kunnen handhaven dus. Het was maar een triestig seizoen...

Gelukkig mag ik wel blijven van het bestuur, heb zelfs een nieuw verbeterd contract gekregen.

Nu nog een seizoentje vlammen in de Championship en dan kunnen we het hopelijk opnieuw proberen in de Premier League. Financieel zijn we er enorm op vooruitgegaan en ook de kern is zeker goed voor de Championship. :classic_smile:

bcbc86e6e21526709b014a3c04bdfd94.png

Had hetzelfde met Clermont. Uiteindelijk naar Nantes vertrokken.

6 uur geleden zei Mordurette:

Mooie prestatie hoor! Zal voor @Michaelinho* wel pijn doen dat ASSE degradeert 🤐

2 uur geleden zei bingo11:

ASSE is sowieso bijzonder matig in FM lijkt het wel. Degradeerden bij mij ook in seizoen 2. Wel na één jaar teruggekeerd door oppermachtig kampioen te worden in de Ligue 2.

Is inderdaad echt een matige ploeg. Verloren ook de playoffs tegen Guingamp en zijn hier dus ook daadwerkelijk gedegradeerd. 

1 uur geleden zei barry:

Is inderdaad echt een matige ploeg. Verloren ook de playoffs tegen Guingamp en zijn hier dus ook daadwerkelijk gedegradeerd. 

Ja bij mij dus tegen Dijon, die ik echt veel lager inschat. Maar IRL eindigden ze vorig jaar ook 17e en nu staan ze 14e dus onrealistisch is het zeker niet.

Zojuist zei bingo11:

Wat is dit voor competitieformat dan? Die laatste twee mogen die laatste 16 weddies niet spelen ofzo?

Verder wel lekker man! Heb je zelf hele goede spelers of tactiek of zijn je tegenstanders zo slecht?

Ja ik las dat de competitie gesplitst zou worden maar dit had ik niet verwacht ;c

En het antwoord op je tweede vraag: beide. Astana is de grootste club maar als je die al op de eerste speeldag met 0-10 verslaat dan is de rest helemaal bagger. Deze tactiek in fm20 is wel erg lekker. Soms krijg je veel doelpunten tegen en uit is soms lastig. Heb met deze tactiek de CL gewonnen met FC Dordrecht in 2034.

18 minuten geleden zei glennix:

@Rossi Kaylen Hinds heeft het goed gedaan bij mij tot in de Championship maar is meer niveau League One. Verder had ik Balogun gehuurd van Arsenal die wel de nodige doelpunten maakte. Van de topteams in de PL kan je altijd wel leuke spelers huren.

Hinds wou niet komen. Ja ik probeer nu een moederclub te krijgen. Ik hoop Arsenal, Spurs, Chelsea ofzo.

Op 22-12-2020 om 18:51 zei vlietje:

Uiteindelijk toch nog eerste kunnen worden zie ik dat de 3 beste nummers 2 zich ook plaatsen voor de promotie play/offs

Stand 4de divisie na 22 wedstrijden.png

Voor promotie moesten we eerst de kwartfinale tegen Braga B. Uit 0-0 gespeeld maar thuis 3-0 gewonnen.

Toen de halve finale, als we die wonnen waren we gepromoveerd. Uit tegen ARC Oleiros speelden we 2-2. Thuis 3-0 weer gewonnen. Dus gepromoveerd naar de derde divisie.

De finale om het kampioenschap moesten we tegen onze angstgegner en competitiegenoot AD Sanjoanense. In de competitie hadden we thuis 0-1 verloren van ze en 1-1 uit gespeeld.

Dit keer wonnen we echter met 2-0 en zo waren we ook kampioen