Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

image.png.7f45d35810e810f421062bad5062b298.png

image.png.325fd047b6ecba3ca42f8cf20e2c0e1c.png image.png.098ae51f62ec004710d02611c9f368ea.png

Ik heb ook eindelijk een seizoen afgerond. Helaas in één van de laatste speelronden (toen we al vrijwel zeker waren van promotie) nog verloren van Oliveirense, die mede daardoor met ons meegaan naar het hoogste niveau. In beide bekertoernooien mochten we op bezoek bij de Top 2 van Portugal, waar we waardig ten onder zijn gegaan. 

We hebben gek genoeg wel bizar vaak gelijk gespeeld. Ofwel een zege weggegeven, of een nederlaag voorkomen in de slotfase

25 minuten geleden zei Kyrill:

Lekker maat. Maar wil je niet eerst door met Ipswich tot je PL wint en of CL?

Ben aan het twijfelen op ik nog met Ipswich verder ga, was nog een game uit de Beta en er zitten een paar bugs in, had Guendouzi en nog een regen gekocht en na 2024 kregen ze geen werkvergunning en als ik een nieuwe werkvergunning aanvraagde gebeurde er niets, kreeg ook geen bericht verder dus had hun eerst uitgeleend en daarna verkocht. Maar het kan zijn dat ik die game binnenkort terug oppak, heb de save nog.

image.thumb.png.ce6d9551e3c45acd86b6000149fec56b.pngVoor het eerst in de historie gaat Clermont naar de Ligue 1. Véél minder wisselvallig dan vorig jaar (vooral meer goals) en dus kampioen. Na de promotie veel jeugd de kans gegeven en daardoor wel de laatste vier wedstrijden verloren en geen recordaantal zeges kunnen pakken, maar goed.

Overigens is Dijon ook gepromoveerd door in de play-offs te winnen van Saint-Etiènne. Zijn dus zeer verrassend gedegradeerd, samen met Le Havre en Nîmes.

Edited by bingo11

image.png.bd41cee88f6e0100de3491f459453260.png

Mooi eerste half jaar bij Wolves, eerste transferperiode uitgeschakeld. Had ook nog eens te maken met 7 blessures op een gegeven moment in de toch al niet al te grote selectie van Wolves. Wilde even een pauze van mijn save met Inter Bratislava om eens wat tactieken uit te proberen.

Op 14-12-2020 om 23:05 zei Jeff_J:

Oeii....het lukt voor geen meter meer

image.thumb.png.4007805b98749c61caf5d5a57c363e40.png

Uiteindelijk toch gehaald!

Hopelijk volgend seizoen iets makkelijker handhaven, helaas geen budget voor transfers en reputatie van 2 divisies lager. Hopelijk lukt het om wat goede transfervrije spelers binnen te halen alhoewel dat door brexit ook heel lastig is geworden en je dus alleen maar engelse nationaliteit kan binnenhalen.

image.thumb.png.2be8b729d247c00958c40de13dae48f1.png

Edited by Jeff_J

Niet kunnen handhaven dus. Het was maar een triestig seizoen...

Gelukkig mag ik wel blijven van het bestuur, heb zelfs een nieuw verbeterd contract gekregen.

Nu nog een seizoentje vlammen in de Championship en dan kunnen we het hopelijk opnieuw proberen in de Premier League. Financieel zijn we er enorm op vooruitgegaan en ook de kern is zeker goed voor de Championship. :classic_smile:

bcbc86e6e21526709b014a3c04bdfd94.png