Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Na de nederlaag tegen Manchester City (2-0) in de eerste groepswedstrijd had ik er een hard hoofd in. We werden compleet zoek gespeeld en dat beloofde weinig goeds voor de wedstrijden tegen Atalanta en Dortmund. Maar hé, zie daar: na drie wedstrijden 'gewoon' koploper in de poule. Atalanta (4-0) en Dortmund (2-0) werden in het Geoffroy-Guichard op nederlagen getrakteerd. Ik blijf overigens mikken op de 3e plaats, want in de Champions League hebben we weinig te zoeken. Althans..

stand_cl3.jpg.95af2d1a7fe2f25df5e52af28ed8636c.jpg

Edited by Cicchio

Een wonder dat we de 2de plaats nog hebben kunnen vasthouden! Tegen het einde van het seizoen begon de hele selectie zich te keren tegen mij omdat ik een 31 jarige verdediger die in de serie A niets te zoeken heeft  geen verbeterde aanbieding wou doen. Gelukkig deed de concurrentie het nog slechter tegen het einde! Nu ga ik een grote schoonmaak houden en wie niet wil bijdraaien mag vertrekken. :classic_smile:

34516323536fcb6d3a8b7da66d35cd30.png

2022 in de Ligue 1. Nog vijf wedstrijden te gaan en zes punten voorsprong op PSG. We spelen nog tegen Nimes (T), Monaco (T), Angers (U), PSG (T) en Montpellier (U). Mocht alles blijven zoals het is, dan kunnen we in de voorlaatste speelronde, in eigen huis tegen PSG, kampioen worden. Dat zou écht fantastisch zijn.

stand33.jpg.1c65b086940a07e6ad9aba8e12617ea6.jpg

Na vorig seizoen een knappe 7de plek gepakt te hebben met Chievo in ons eerste seizoen terug op het hoogste niveau doen we het dit jaar nog beter met een 5de plek. We gaan de Europa League in! :classic_smile:

In de Conference League helaas gestrand in de kwart finale tegen Chelsea dat ook de Conference League makkelijk won.

6bfae1a0a9fff1096721d56fc26a1c70.png

17 minuten geleden zei glennix:

Na vorig seizoen een knappe 7de plek gepakt te hebben met Chievo in ons eerste seizoen terug op het hoogste niveau doen we het dit jaar nog beter met een 5de plek. We gaan de Europa League in! :classic_smile:

In de Conference League helaas gestrand in de kwart finale tegen Chelsea dat ook de Conference League makkelijk won.

6bfae1a0a9fff1096721d56fc26a1c70.png

Knap seizoen gedraaid inderdaad, net als Atalanta overigens 😲 die zijn echt overtuigend kampioen geworden... Helaas was Chelsea zoals verwacht te sterk. 

Denk dat we wel in een goeie positie liggen om onze eerste titel te verlengen, op 1 januari. Moeilijk stuk met achtereensvolgens Liverpool - tottenham(beker) - arsenal - man city - chelsea redelijk goed doorgekomen in december. Ik weet niet dat de andere ploegen aan het uitsteken zijn. man utd ging goed mee en dan verloren ze opeens tegen teams zoals Blackburn

20210805194500_1.thumb.jpg.4a735a1fef0a1903b4b742ecbfcd3689.jpg

Wel eerste knockout ronde van de CL tegen barcelona en eerste ronde FA weer tottenham...

Wel 3de ballon d'or op een rij voor mijn topspits. maar FIFA best men's player weeral gemist...

Edited by AntiChrist7

16 uur geleden zei RubenS2:

Bart Storm is nog steeds bij Twente zo te zien? :)

Inderdaad, heeft pas zijn contract verlengd tot 2030. Tot hier verdiende hij slechts 19k per maand! Ben hem wel twee maal bijna kwijt geweest. Rond het derde seizoen wilde hij naar een grotere club maar kon ik hem gelukkig overtuigen om bij ons te blijven en door te groeien naar het gewenste niveau. Afgelopen seizoen waren verschillende Europese topclubs geïnteresseerd en wilde hij daarom niet verlengen.

Echter moet hij meer dan 180 miljoen kosten waardoor de interesse ook weer afzwakte en toen hebben we meteen toegeslagen met een nieuw contract.

Zal vandaag ergens wat screenshots plaatsen van de huidige kern en talenten ;)

Ik heb inmiddels een voorhoede waarvan je gaat watertanden! 

PS: Storm haalt al 4 seizoenen op rij 30+ doelpunten. In het vierde seizoen scoorde hij 40x in de eredivisie alleen.

Edited by Daniell

Voor het 2de jaar op rij kampioen. We begonnen als koploper aan de kampioenspoule en waren daar ook nog eens duidelijk de sterkste. Het rouleren tijdens het jaar ging goed, want ondanks vrij veel Europese wedstrijden waren we duidelijk frisser dan de tegenstand.

1233688709_Schermafbeelding2021-08-09om11_23_54.thumb.png.6408b9d2df7b26d1655e55a2ed31e637.png

Seizoen 1

0d10c9ae2e460db21cf8fe8629551b4e.png

Seizoen 2

ad93c53001146ca76286f3b83fd834b0.png

Play Off 1

c579931946398ce7264b655c26106573.png

We hebben er 2 fantastische seizoenen opzitten en worden volgend seizoen beloond met Europees voetbal! Helaas geen 2de titel op rij maar de 2de plek in de Jupiler Pro League als promovendus is ook niet slecht denk ik.

Geld voor versterkingen is er momenteel niet en financieel zijn er de nodige zorgen maar omdat we Europa ingaan gaat dat wel beteren gok ik. :classic_smile:

21 minuten geleden zei glennix:

Seizoen 1

0d10c9ae2e460db21cf8fe8629551b4e.png

Seizoen 2

ad93c53001146ca76286f3b83fd834b0.png

Play Off 1

c579931946398ce7264b655c26106573.png

We hebben er 2 fantastische seizoenen opzitten en worden volgend seizoen beloond met Europees voetbal! Helaas geen 2de titel op rij maar de 2de plek in de Jupiler Pro League als promovendus is ook niet slecht denk ik.

Geld voor versterkingen is er momenteel niet en financieel zijn er de nodige zorgen maar omdat we Europa ingaan gaat dat wel beteren gok ik. :classic_smile:

Geweldig maatje!!:classic_love: Misschien wat voor novelle :)? Lang niet gesproken btw, hoe is het met je?

1 uur geleden zei Kyrill:

Geweldig maatje!!:classic_love: Misschien wat voor novelle :)? Lang niet gesproken btw, hoe is het met je?

Ik speel te snel voor een novelle bij te houden, maar zal regelmatig iets posten in het café. Met mij alles goed en met jou?

Ik heb er weer een fantastisch 3de seizoen op zitten met Lommel!

Vorig seizoen was Genk nog te sterk maar dit seizoen zijn we kampioen en hebben we de Conference League gewonnen! Onder andere Galatasaray en Burnley uitgeschakeld, voor het overige hadden we geluk met de loting. :classic_smile:

En volgend seizoen zijn we zeker van de groepsfase CL dus het geld gaat ook binnenstromen. :classic_biggrin:

b72ec0cbbde25639d5410b947eb32617.png

f856408e27992011769fcba8400c72dd.png

795e85ed15fd1e059ada61e3b9d4aa0e.png

Zo, het 4de seizoen zit er ook op met Lommel. Dit was ook mijn laatste seizoen met Lommel, financieel en sportief zijn we enorm gegroeid maar toch was ik klaar voor de stap hogerop en heb ik in maart een contract bij Lyon getekend op voorwaarde dat ik het seizoen met Lommel mocht afmaken.

61f725cdd5ca3432b2579e5cac0a04df.png

Is FM mobiel 21. Na 6/7 jaar PSV ingeruild voor Sociedad. Kwam midden in einde van seizoen binnen. Met wat aankopen oa Zirkzee en Abel Ruiz kampioen geworden met 88 punten in mijn 1e volledige seizoen bij de club. Erg tevreden mee. Oa 1-1 uit bij nummer 2 Real en 3-1 thuis van ze gewonnen. 0-1 winst bij Atlético en meer. Benieuwd ik volgend seizoen in CL ga doen. Met PSV in 6 jaar 2x kwartfinale, 1x halve finale en 3x in groepsfase eruit :)

Screenshot_20210816_081351_com.sega.score.jpg

Screenshot_20210816_082237_com.sega.score.jpg

Screenshot_20210816_082249_com.sega.score.jpg

16 minutes ago, Kyrill said:

Is FM mobiel 21. Na 6/7 jaar PSV ingeruild voor Sociedad. Kwam midden in einde van seizoen binnen. Met wat aankopen oa Zirkzee en Abel Ruiz kampioen geworden met 88 punten in mijn 1e volledige seizoen bij de club. Erg tevreden mee. Oa 1-1 uit bij nummer 2 Real en 3-1 thuis van ze gewonnen. 0-1 winst bij Atlético en meer. Benieuwd ik volgend seizoen in CL ga doen. Met PSV in 6 jaar 2x kwartfinale, 1x halve finale en 3x in groepsfase eruit :)

Screenshot_20210816_081351_com.sega.score.jpg

Screenshot_20210816_082237_com.sega.score.jpg

Screenshot_20210816_082249_com.sega.score.jpg

De mobiel versie is ook zeer makkelijk. Eerste seizoen met Utreg kampioen, 2de jaar bijna ongeslagen en Europa League kwartfinale. Toen maar gestopt want ik hou van een beetje uitdaging. Maar het is in jouw universum 2027 dus voor Mobile beetje matig, maar gefeliciteerd ermee

9 minuten geleden zei Pharrell:

De mobiel versie is ook zeer makkelijk. Eerste seizoen met Utreg kampioen, 2de jaar bijna ongeslagen en Europa League kwartfinale. Toen maar gestopt want ik hou van een beetje uitdaging. Maar het is in jouw universum 2027 dus voor Mobile beetje matig, maar gefeliciteerd ermee

Thnx maat. Je hebt helemaal gelijk. Is idd makkelijk ja. 

Maakt niet uit of het makkelijk is, het gaat erom dat je het leuk vindt. Zelf speel(de) ik tussendoor ook de Mobile versie, maar dan die van 2020. Leuk als je even op de trein zit bv of even een spel wil spelen en geen pc bij je in de buurt hebt :) @Kyrill