Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

5 uur geleden zei SLeePo:

Seizoen 4, 2e seizoen Bundesliga. Beetje gemengd gevoel over deze 4e plek. Heb in de CL totaal niets te zoeken en was dus liever 5e geworden. Geluk dat ik de topscorer van de Bundesliga in de gelederen (Kalajdzic) had anders was het soweiso niet gelukt. Financieel is de CL interessant, qua spel niet bepaald denk ik. Hopen op wat leuke transfers komend seizoen, hopelijk kunnen wij het Bayern het een keer moeilijk maken na 11 achtereenvolgende kampioenschappen. 

image.png.5179f74fdff27e07c7ad45cf2fd2f7d6.png

Dortmund heeft die reeks doorbroken nu. Het is maar een klein gaat trouwens met de clubs boven je, dus erg knap gedaan in vier seizoenen.

Nou, 2e in het eerste seizoen terug op het hoogste niveau. Ik verwacht volgend seizoen wel iets lager te eindigen, aangezien Bayern, Leipzig en Leverkusen dit jaar zo'n 10 á 15 punten minder haalde dan vorig seizoen. Het puntenaantal wat ik nu behaalt heb zou vorig jaar ook maar net genoeg geweest zijn voor een 6e plaats (waar het team qua niveau ook eerder thuis hoort). En dan is er Hoffenheim wat vorig jaar 5e werd en EL speelde wat nu gewoon gedegradeerd is :cab:

d5eff1a2767c430b087c96e683500492.png

6 minuten geleden zei TheRealOne:

Nou, 2e in het eerste seizoen terug op het hoogste niveau. Ik verwacht volgend seizoen wel iets lager te eindigen, aangezien Bayern, Leipzig en Leverkusen dit jaar zo'n 10 á 15 punten minder haalde dan vorig seizoen. Het puntenaantal wat ik nu behaalt heb zou vorig jaar ook maar net genoeg geweest zijn voor een 6e plaats (waar het team qua niveau ook eerder thuis hoort). En dan is er Hoffenheim wat vorig jaar 5e werd en EL speelde wat nu gewoon gedegradeerd is :cab:

Lekker bezig hoor! Hoe heeft HSV het gedaan in de play-offs? Weer degradatie?

4 minuten geleden zei Tim':

Lekker bezig hoor! Hoe heeft HSV het gedaan in de play-offs? Weer degradatie?

Die hebben Bochum met 3-1 verslagen over twee wedstrijden. Köln won nog de beker en Hertha uiteindelijk de Conference League, waardoor er volgend seizoen 8 ploegen in Europa uitkomen. Die Ömer Toprak kan er trouwens echt helemaal niks van, die moet ik echt vervangen. Ik hoop niet voor Werder dat hij in het echt ook zo dramatisch speelt. ;c 

31 minuten geleden zei TheRealOne:

Die hebben Bochum met 3-1 verslagen over twee wedstrijden. Köln won nog de beker en Hertha uiteindelijk de Conference League, waardoor er volgend seizoen 8 ploegen in Europa uitkomen. Die Ömer Toprak kan er trouwens echt helemaal niks van, die moet ik echt vervangen. Ik hoop niet voor Werder dat hij in het echt ook zo dramatisch speelt. ;c 

Hij is vooral heel erg vaak geblesseerd. Daardoor ben ik gewend Moisander te zien spelen. Nou, geloof mij nou maar: dan doe je een moord om Toprak op die plek te zien ;c 

Op 15-7-2021 om 10:52 zei TheRealOne:

Weer een seizoen er op en weer tweede. :) Transferbudget wordt steeds groter, dus de selectie kan weer versterkt worden. Hopelijk is het dan mogelijk om een keer echt om de titel mee te doen.

aefcd5c8c1eff282fbfb304ece6b8f14.png

21 uur geleden zei TheRealOne:

Weer een seizoen er op en weer tweede. :) Transferbudget wordt steeds groter, dus de selectie kan weer versterkt worden. Hopelijk is het dan mogelijk om een keer echt om de titel mee te doen.

Ik ben ook met Werder een game begonnen. Hoe ziet jouw selectie er nu uit? :)

1 uur geleden zei Marvin:

Ik ben ook met Werder een game begonnen. Hoe ziet jouw selectie er nu uit? :)

Ik heb toevallig daarnet de transferperiode afgerond en wou eigenlijk al een update in het show je save topic zetten, dus daar zal ik 'm zo eens inzetten. :)

Op 18-7-2021 om 17:26 zei TheRealOne:

Nette persetatie, toch in ieder geval Bayern achter je gehouden. Wolfsburg presteert bij jou beter dan bij mij. Bij mij degraderen ze elk jaar net niet. 

3 uur geleden zei SLeePo:

Nette persetatie, toch in ieder geval Bayern achter je gehouden. Wolfsburg presteert bij jou beter dan bij mij. Bij mij degraderen ze elk jaar net niet. 

Hoe doet Hertha het bij jouw? Tot nu toe worden ze in al mijn saves een topploeg, maar tot nu toe valt het zwaar tegen. Spenderen doen ze wel genoeg daarom, maar het meeste aan net-niet spelers..

58 minuten geleden zei TheRealOne:

Hoe doet Hertha het bij jouw? Tot nu toe worden ze in al mijn saves een topploeg, maar tot nu toe valt het zwaar tegen. Spenderen doen ze wel genoeg daarom, maar het meeste aan net-niet spelers..

Op zich wel prima. 

1e seizoen  4e geworden en 30 miljoen uitgegeven

2e seizoen 3e geworden en 118 miljoen uitgegeven

3e seizoen 5e geworden en 117 miljoen uitgegeven

4e seizoen 5e geworden en 147 miljoen uitgegeven

5e seizoen na 6 wedstrijden 16e en 198 miljoen uitgegeven. 

Op zich kopen ze prima spelers waaronder Jeremy Doku, Saka (125 miljoen). Echter geven ze dan ook weer 40 miljoen uit aan Fein van PSV. Verkopen komen echter per seizoen nooit hoger dan 45 miljoen.

Na heel lang FM niet aan te hebben geraakt, vorige week een nieuwe game begonnen met AS Saint-Etienne. En dat gaat best lekker. Verloren van PSG, Lille, Marseille en Nantes. In de stand is PSG weg en niet meer te achterhalen. Onze doelstelling blijft Europees voetbal halen. Liefst Champions League. Dat moet toch vol te houden zijn?

139774898_Schermafbeelding2021-07-20om19_33_58.png.00f9aee0ba4d16f63d6228dd06d6207d.png

Het zou wel eens dit jaar kunnen gebeuren...

Mijn kern is breder dan vorig jaar (zeker kwalitatief) en kerstperiode had geen moeilijke matchen

20210720233438_1.jpg

Winst tegen man city was onverdiend en wat geluk gehad hier en daar

Edited by AntiChrist7

20 uur geleden zei SLeePo:

Op zich wel prima. 

1e seizoen  4e geworden en 30 miljoen uitgegeven

2e seizoen 3e geworden en 118 miljoen uitgegeven

3e seizoen 5e geworden en 117 miljoen uitgegeven

4e seizoen 5e geworden en 147 miljoen uitgegeven

5e seizoen na 6 wedstrijden 16e en 198 miljoen uitgegeven. 

Op zich kopen ze prima spelers waaronder Jeremy Doku, Saka (125 miljoen). Echter geven ze dan ook weer 40 miljoen uit aan Fein van PSV. Verkopen komen echter per seizoen nooit hoger dan 45 miljoen.

Hier koopt Hertha ieder seizoen wel weer een nieuw paar aanvallers voor zo'n 100 miljoen bij elkaar. ;c Maar de verdediging van ze is daarin tegen nog steeds best slecht. Ze zijn tot nu toe ook dan nog maar 6e, 7e en 12e geworden.

Wat een poule :cab: Voorafgaand aan de laatste wedstrijd (tegen Porto) stond ik 4e.. Ben echt tweemaal gigantisch hard onderuit gegaan tegen United, tegen Porto gewonnen en verloren en tot slot tegen Real gelijk en gewonnen.

78d4297cc1773ed057c510f2b45880b8.png

Eerste seizoen. Wat ik al zij, heb er totaal niet te zoeken. 

image.png.b498c161a80669c1c5752f05c5d95d0c.png

Probleem zit er in dat er toch aardig wat kansen worden gecreeerd, maar veel van buiten het strafschop gebied. Heb alles al geprobeerd dit aan te passen, maar continue schieten ze van grote afstand. 

Tegen Lazio kom ik daar mee weg, tegen Barca en City was het prijsschieten bij mij. Verdedigend staat het best aardig vind ik zelf, alleen veel individuele fouten die gemaakt worden die een doelpunt inleiden. Als de counter komt wordt er vaak niet ingegrepen (ook al veel aangepast). Zelfs bij feller de duels laten ze de spelers vaak lopen en grijpen ze niet in. In de competitie gebeurd dit ook en weet totaal niet wat ik moet doen. Heb al vanalles geprobeerd. 

Nu op naar de EL, wellicht meer succes.