Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Seizoen 2027/2028. Na avonturen in Schotland, Noorwegen, Engeland en Argentinië ben ik neergestreken bij degradatiekandidaat Hamburger SV. Doelstelling is directe degradatie voorkomen, heb het idee dat dat wel gaat lukken ;) Wel een lastig schema de komende weken: Leverkusen, Schalke, Bayern en RB Leipzig. 

q5dHgiU.png

• 2 weeks later...
3 uur geleden zei Mordurette:

Dat moet lukken...

Ja, 2e geworden. Nu net dit in de Nations League, had nog een puntje nodig voor handhaving, dus alles of niks gespeeld.

edit: Fin - Spa 6-6

Naamloos.png.6ee1d7112cb13a7a1320eaab1a6659d8.png

Op 17-6-2021 om 11:21 zei SLeePo:

Eerste helft van het seizoen zit erop. We mogen niet klagen. De boekmakers geven ons niet hoger dan P3. Hopelijk kunnen we dit vasthouden. 

Spoiler

image.png.6f1a12c1fa5d95ce41b8c0451017644a.png

Seizoen zit er inmiddels op. Mag niet klagen dit seizoen. Op naar de 2e bundesliga 

image.png.f8d11cd7ac5fbcc3517a974f12c3441b.png

• 2 weeks later...

NA 2 kampioenschappen in de 3. Bundeslinga en 2. Bundesliga achter elkaar, was het nu tijd voor het echte werk. De Bundesliga. 

Eerste seizoen Bundesliga zit erop, mag uiteindelijk niet klagen. Was een seizoen met enorme hoogtepunten en diepe dieptepunten. Begon voortvarend met plek voor europees voetbal, totdat mijn rechtsachter en kartrekker Zimmer 9 maanden geblesseerd raakte en als klap op de vuurpijl een bestuur die Brobbey voor 5.75 miljoen verkocht aan Arsenal. Team was enorm van slag en verloren 11 keer achter elkaar punten met als resultaat, strijd om degradatie. Toen Zimmer terug was begon het weer  langzaam te lopen, met een nette  11e plek als resultaat. 

image.png.788e157000b5b2ffd69c7bfd64df1f1f.png

11 uur geleden zei SLeePo:

NA 2 kampioenschappen in de 3. Bundeslinga en 2. Bundesliga achter elkaar, was het nu tijd voor het echte werk. De Bundesliga. 

Eerste seizoen Bundesliga zit erop, mag uiteindelijk niet klagen. Was een seizoen met enorme hoogtepunten en diepe dieptepunten. Begon voortvarend met plek voor europees voetbal, totdat mijn rechtsachter en kartrekker Zimmer 9 maanden geblesseerd raakte en als klap op de vuurpijl een bestuur die Brobbey voor 5.75 miljoen verkocht aan Arsenal. Team was enorm van slag en verloren 11 keer achter elkaar punten met als resultaat, strijd om degradatie. Toen Zimmer terug was begon het weer  langzaam te lopen, met een nette  11e plek als resultaat. 

image.png.788e157000b5b2ffd69c7bfd64df1f1f.png

Denk dat je hier wel tevreden mee mag zijn. Prima debuutseizoen. En dan ook nog eens terwijl je tegenslagen hebt.

Eerste 10 wedstrijden in mijn 2e bundesliga seizoen zijn achter de rug. Wederom mag ik niet klagen, ook al is het spel dikwijls niet om aan te zien. Op naar Europa, of krijgen we weer een enorme dip als afgelopen seizoen, nog even afwachten. 

image.png.4fbf36adf1948fcb281813c103da14f8.png

6 uur geleden zei Titan:

Dat was 2090, door naar 2091. Van Zimbabwe naar Mozambique!

I hur not wat joe seej:

image.thumb.png.56b8a00508166903b661182485c880d2.png

fucking vette game. Vast al vast gevraagd maar toch: Database? :classic_rolleyes:

1 uur geleden zei Rexcoder:

Damn 2090, heb je ooit ergens een samenvatting van al die jaren gepost?

Vorig jaar ben ik een novelle gestart met de naam 'Van Mongolië naar Macau'. Ik vrees dat daar de eerste updates al niet meer van zichtbaar zijn en de laatste updates zijn ondertussen kleiner geworden qua afbeeldingsformaat. Zal proberen deze week eens een overzichtje te maken :) 

28 minuten geleden zei Arezo:

fucking vette game. Vast al vast gevraagd maar toch: Database? :classic_rolleyes:

Ooit vast wel eens, haha! Dit is een werelddatabase van @[email protected] uit Steam. Een paar landen werken niet goed (Argentinië slechts om het jaar een competitie en de Cookeilanden om de vier jaar) en de Zuid-Amerikaanse CL wordt niet meer gespeeld sinds 2040 ofzo. Is trouwens FM20, maar zijn databases voor FM21 werken ook prima, merkte ik.

En dooorrrr. Mozambique liep prima (had ik in FM Café gezet per ongeluk) en ik kon door naar Djibouti. Het makkelijkste seizoen ooit, vermoed ik. Université en Hayableh waren op zoek naar een manager en stonden respectievelijk op plek 2 en 1 op de ranglijst na een halve competitie. Aan het begin van het jaar al gesolliciteerd, maar blijkbaar had het bestuur vertrouwen in de interim (en terecht). Na de bekeruitschakeling tegen een club uit een lagere divisie was dat krediet echter snel verspeeld :D 

Tactiek inpluggen en met de vlakke hand erover! Potje vaseline laat ik achter; op naar Litouwen. Daar is nog geen job beschikbaar; competitie zeven speelrondes onderweg.

image.thumb.png.ed4882d77997f649f68c1b0deea76665.png

Seizoen 4, 2e seizoen Bundesliga. Beetje gemengd gevoel over deze 4e plek. Heb in de CL totaal niets te zoeken en was dus liever 5e geworden. Geluk dat ik de topscorer van de Bundesliga in de gelederen (Kalajdzic) had anders was het soweiso niet gelukt. Financieel is de CL interessant, qua spel niet bepaald denk ik. Hopen op wat leuke transfers komend seizoen, hopelijk kunnen wij het Bayern het een keer moeilijk maken na 11 achtereenvolgende kampioenschappen. 

image.png.5179f74fdff27e07c7ad45cf2fd2f7d6.png